No niin ny näyttää silt et ei ole enää lähtiöitä reisulle. Eli haetaan matkaseuraa laivalle, tais olla joku de lux hytti. Olen mies!
Laivalle 6.8
12
527
Vastaukset
- Jaettu hytti2
Hei Riittääkö mieskaveri jaetaan hytti...annatko oman osoitteesi ?
- jorolla 73
No kauniiman sukupuolen kaveria olisin hakemassa :)
- Ms Jasmiini
jorolla 73 kirjoitti:
No kauniiman sukupuolen kaveria olisin hakemassa :)
Kannattaa varmaan tarttua nimim.Jaettu hytti 2 ehdotukseen ja panostaa naisten iskemiseen hytin ulkopuolella. Naispuolisen hyttikaverin saaminen voi nimittäin olla hankalampaa, sillä täytyy löytyä aika rohkea/seikkailuhaluinen nainen että lähtee jakamaan tuntemattoman miehen kanssa delux-hytin parisängyn. Mutta saa toki yrittää, tsemppiä hakuun!
Baltic Princessista lienee kyse pe 6.8.? Olen lähössä myös tuolle laivalle, sattumaa! Hytti ja hyttikaveri on jo valmiina :-)
- Salla-Bella
moi!
onko kyseessä ruotsin reissu?- jorolla73
Jep on lähtö 6.8 Turusta Silja Europalla.
- jaska54
Kaunis Salla-Bella, lähtisitkö tänä kesänä risteilylle, tai vaikka pidemmällekin?
- aioeghigodg
voitko leikkii et oot mun mutsin kaveri ku oon 17 ???
- jorolla73
Visin leikkiä mutta ei se paljon auttaisi kun tarvitaan lupalappu kuitenkin vanhemmilta vaikka olisi valvoja.
- jorolla73
jorolla73 kirjoitti:
Visin leikkiä mutta ei se paljon auttaisi kun tarvitaan lupalappu kuitenkin vanhemmilta vaikka olisi valvoja.
Siis voisin
- jorolla 7326
Voisinhan leikiäkin heitähän mviestiä / mailiosoite!!!
- jorolla73
Taas menos laival kiinostunutta seuraa?
- kuuma lady
Mä menen samalle laivalle ja olen tosi kuuma lady..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744