miten isken tytön

j_o_o_n_a

mulla on pieni ongelma, oon ihastunu mun luokkalaaseen tosi kauniiseen tyttöön, mut en tiiä miten kertosin sen : / kyll me puhutaa aina meses ja näi mut saldo loppu nii ei voi tekstailla, ja kyll me vapaa ajallaki yleensä nähää mut ei tää etene mihinkää, ja en oo mikää laihin, mut en mikää kovin lihavakaa nii seki varmaa vaikuttaa ;( nii voisko joku vähä auttaa siinä miten saisin sen huomion, oon aina hermona ku juttelen sen kaa ja sitte jos oon sen ja sen kavereiden kaa nii ne vaa kattoo mua ja hihittää ja kuiskii, nii en tiiä onko se hyvä vai huono juttu, nii oon aika pihal, kiitos sille joka pelastaa mun päivän

9

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeremia$

      ''ja en oo mikää laihin, mut en mikää kovin lihavakaa nii seki varmaa vaikuttaa ;( ''
      Ei tytöt tykkää mistään riisipuikoista. Nehän ihan naurattaa, kun tuuli vie ne mukanaan. Normaalipainoinen on ihan hyvä juttu, ole ylpeä itsestäs!

    • Tyttö 16

      No anna mennä vaa ;) Tytöt kyllä iha tykkää siitä kun pojat kertoo tunteistaa. ;) Onko mitään pienintäkään vihjettä et se tykkäis susta? Jos on, ni sanot vaa.. Tuutte viel olee onnellisii yhessä ;) ja voin kertoo et se tyttö kyl varmaa iha näkee et oit ihastunu siihe koska tytöt o tiiäks aikas fiksui ;D hahaa sanon iha kokemuksest (= mä OON tyttö, 16 v ja nii :D joten anna mennä vaa ;)

    • elmuri123

      oon 12-v poika ja oon ihastunu yhteen 11-v tyttöön mutta en itse tiedä tykkääkö hän minusta antakaa vastaus. kiitti jos vastaatte :)

    • VÄÄRÄAIHETIIÄNSEN!!!

      AAARGGH!!!! Mä inhoon sitä poikaa! Meijän luokalla (Olen 11v. ja menen 6 lk.) on yks kamala helari poika! JA se sano et se tykkää muta! Olisin tahtonu lyöä siltä ilmat pihalle, ku flirttaili mul ja mun bestal, me ei voinu, ku olin koulunpihal liikkatunnil!!!!! Miten pääsen siit eroon!?!

    • looool8989889898

      "JA se sano et se tykkää MUTA!" Sait mut nauraa :D Nii nii...
      No eka haluisin sanoo vaa et ehkä väärällä palstalla tää aihe??
      VÄÄRÄAIHETIIÄNSEN!!! sano ettet tykkää siitä lol olipa iisipiisi juttu :P

    • jmagtpmd.

      Lyö sitä turpaan. Näin isketään pohjanmaalla.

    • JK

      ET MITENKÄN

    • AUTTAKAA

      oon ollu yhen tytön kans suhtees 2 vuotta ja sain kuullaa juuri että se on toisenk9n kanssa suhteessaa eli APUAAAAAAA

    • ei vittu

      Jätä se

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe