Joo siis tein kauheella vaival movie makerilla videon meidä espanja matkasta ja siihe meni kauan aikaa ja ny ku se tuli valmiiks laitoin ett "julkaise elokuva" ni prkl se jämähti ja on ny tollee "valkostava" näyttö ja sillee kyl tajuutte ja sit se vaa lagaa toss ny jtn 20 min ja mua ketuttaa pahasti koska en tii mitä tehä enkä haluu sammuttaa konee koska sit kaikki katooo kaikki tiedostot ja en jaksa tehä koko projektii uudestaa :'(
Auttakaa mitä voisin tehä et projekti edes tallentuisi? ;(
Movie Maker jämähti -.-
4
157
Vastaukset
et tallentanut projektia kertaakaan ennen julkaisua? Jos näin on, niin ihan omaan piikkiin menee törkee moka. Voihan kuitenkin olla, että se "julkaisee" sitä leffaa ja se kestää pitkään. Sen aikana ei tietenkään voi mitään tallennella.
totta... en kyl tallentanukkaa :S ähh ja nyt ku suljin ja laitoin uudelllee ni se projekti on sie mut kuvat on MUSTANA -.-
- bbyyuu.--
lauramisu kirjoitti:
totta... en kyl tallentanukkaa :S ähh ja nyt ku suljin ja laitoin uudelllee ni se projekti on sie mut kuvat on MUSTANA -.-
Onhan sulla "raakavideo" viellä kovalevyllä?
- jälkiviisas...
bbyyuu.-- kirjoitti:
Onhan sulla "raakavideo" viellä kovalevyllä?
huonoja kokemuksia tuosta movie makerista. Hankin pinnacle studion muutamalla kympillä ja toimii huomattavasti paremmin. Kannattaa aina tehdä alkuperäisestä varmuuskopio ennen kuin alkaa editoimaan. Samoin välitallennukset aina pitkien projektien aikana. Kantapään kautta on tullut opeteltua itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971988- 891400
- 1121177
- 761057
- 1211052
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48837
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis49779- 33713