Joo siis tein kauheella vaival movie makerilla videon meidä espanja matkasta ja siihe meni kauan aikaa ja ny ku se tuli valmiiks laitoin ett "julkaise elokuva" ni prkl se jämähti ja on ny tollee "valkostava" näyttö ja sillee kyl tajuutte ja sit se vaa lagaa toss ny jtn 20 min ja mua ketuttaa pahasti koska en tii mitä tehä enkä haluu sammuttaa konee koska sit kaikki katooo kaikki tiedostot ja en jaksa tehä koko projektii uudestaa :'(
Auttakaa mitä voisin tehä et projekti edes tallentuisi? ;(
Movie Maker jämähti -.-
4
180
Vastaukset
et tallentanut projektia kertaakaan ennen julkaisua? Jos näin on, niin ihan omaan piikkiin menee törkee moka. Voihan kuitenkin olla, että se "julkaisee" sitä leffaa ja se kestää pitkään. Sen aikana ei tietenkään voi mitään tallennella.
totta... en kyl tallentanukkaa :S ähh ja nyt ku suljin ja laitoin uudelllee ni se projekti on sie mut kuvat on MUSTANA -.-
- bbyyuu.--
lauramisu kirjoitti:
totta... en kyl tallentanukkaa :S ähh ja nyt ku suljin ja laitoin uudelllee ni se projekti on sie mut kuvat on MUSTANA -.-
Onhan sulla "raakavideo" viellä kovalevyllä?
- jälkiviisas...
bbyyuu.-- kirjoitti:
Onhan sulla "raakavideo" viellä kovalevyllä?
huonoja kokemuksia tuosta movie makerista. Hankin pinnacle studion muutamalla kympillä ja toimii huomattavasti paremmin. Kannattaa aina tehdä alkuperäisestä varmuuskopio ennen kuin alkaa editoimaan. Samoin välitallennukset aina pitkien projektien aikana. Kantapään kautta on tullut opeteltua itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412