Riippurinnat

Les19v.

Ongelmani on, etten pidä rinnoistani.Olen kuluneen kesän aikana nopeasti pudottanut painoa ja olen erittäin tyytyväinen muuten kroppaani, mutta rinnoista on tullut rumat!Ennen ne oli täyteläiset C-kupin rinnat, nyt pienentyneet B:hen ja ikäänkuin "tyhjentyneet".Aivan kuin olisin synnyttänyt ja imettänyt lasta ja sitten jäänyt vain tyjät pussit jäljelle.

Itsetuntoni piti kohentua painon pudotessa, mutta nyt nää rinnat tuhoaa mun itsetuntoa.Itse kiinnitän naisissa huomiota kauniisiin rintoihin ja kiihotun niistä.Ajattelen muidenkin lesbojen kiinnittävän huomiota rintoihin ja siksi tuntuu kamalalta että on tälläiset riippurinnat.Siis kun etsin sitä yhtä tiettyä naista, niin haluaisin että näytän haluttavalta ja kauniilta.

Varmaan joku sanoo, että sisin ratkaisee ja ei rinnat ole tärkeät loppupelissä, oikeasta rakkaudesta kun on kyse.Onko näin?
Minusta myös seksuaalinen vetovoima toiseen on tärkeää parisuhteessa!

Mitä mieltä olette silikonirinnoista?
Vähentääkö se kiinnostusta naiseen jos kauniit rinnat paljastuu silareiksi ja onko ne sängyssä vähemmän kiihoittavat kuin aidot?
Entä näettekö heti että naisella on silikonit?(En puhu mistään jättipalloista)

Kuten huomaatte, harkitsen silikoni-implantteja.

20

1408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiitos!

kuvitella harrastavani seksiä silikonirintaisen kanssa, mutta en muutenkaan pidä femmeistä ja olen ihan eri sukupolvea. toivottavasti nuoremmat innostuvat vastaamaan kysymykseesi.

ei rinnoilla tai vartalon yksityiskohdilla ole niin väliä, vaan kokonaisuudella. toki se näkyy, oletko tyytyväinen vartaloosi - myös ulospäin. siksi olisikin tärkeää päästä irti näistä ihmeellisistä kauneus- ja kokonormeista, joita täällä viljellään ...

jokainen nainen on ainutlaatuinen!

• itsevarma++++

Nainen on seksikkäimmillään kun on itsevarma omasta kehostaan! Mikään ei ole kauniimpaa kuin nainen joka viihtyy omassa itsessään;) Jopa vähemmän kaunis nainen on niin kaunis jos viihtyy omassa kehossaan ja omaa hyvän itseluottamuksen!

Iso ei silikonirinnoille, parhain on luomu ja mitä sitten jos vähän roikkuu.. Jos se sinua häiritsee, voit kuntoilemalla kiinteyttää rintojasi jonkin verran, mene kuntosalille ja kysy sieltä kunto-ohjaajilta minkälainen kunto-ohjelma sopisi rintojesi kiinteyttämiseen... Yleensä rintojen koko myös hieman kasvaa kuntoilemalla :)

• yäk

edes roikkuvat, olethan vasta 19 vuotias. Itse olen nelikymppinen ja laihduttanut myös, eikä c-kuppini ole siitä miksikään muuttuneet. Lesbo jolla on silikonit - ei kiitos, enkä usko että kauheasti innostusta herättää muissakaan naisissa, heteromiehissä kylläkin, ja siksipä niitä ylipäänsä asennetaankin.

• ollako vaiko eikö

siis 19 vuotias?
      Jos olet, en voi olla ajattelematta, että hieman suurentelet ongelmaasi. Sillä kyllä 19-vuotiaana iho on vielä niin kimmoisaa, etteivät ne rinnat nyt ihan elähtäneet, tyhjät säkit voi olla vaikka pienenevätkin laihtuessa. Tokihan ne muuttavat muotoa, mutta varmasti pienet, naturellitkin rinnat voivat olla ihan nätit ja myös tuntua ihanilta kosketeltaessa. Ne ovat edelleen Sinun rintasi, vaikka ovatkin erilaiset ja niissä on edelleen se sama tuntoaisti! Joskus leikatessa voi hermotus 'katketa' ja ei enää vain tunnu niinkuin ennen. En tiedä onko noissa implantti-leikkauksissa sitä vikaa, mutta itselläni kävi niin sektion jälkeen ; meni monta, monta vuotta, ettei alavatsassa ollut sellaista erogeenista vyöhykettä kuin ennen.
      Ne tilanteet, joissa joku toinen ihminen koskettelee tai katsoo rintojasi, nehän eivät ole mitään everyday-tilanteita kuten vaikka hampaiden pesu. Niissä tilanteissa on jo valmiiksi, ennenkuin olet paitaasi riisunut tai muuta, paljon latausta, jännitettä, kiihottumista eikä siinä kohtaa kupin koolla ole kovinkaan suurta merkitystä. Oletan että sinäkin kosketellessasi toisen rintoja haluat tuottaa toiselle mielihyvää, etkä vain itsekkäästi hiplaa että vain sinä kiihottuisit.
      Minulla on siis itselläkin paljonkin kokemusta rintojen muuttumisesta ja olen joutunut kulkemaan pitkän polun pääkoppani sisällä.
      Mitä jos menisit vielä kerran sinne peilin eteen ja yrittäist nähdä itsesi jonkun toisen ihmisen silmin, ota vaikka kuva. Jos siis itse näkisit itsesi näköisen misukan jossain liikenteessä, etkö muka voisi haluta, himoita, kiihottua, ihastua jos hänellä olisi ne sinun rintasi?
      Kukaan muuhan ei varmasti ajattele niitä rintojasi niin paljon kuin sinä itse, ei ainakaan negatiivisessa mielessä :) vaan he ajattelevat sinua kokonaisena naisena.
      Jos ottaisit nyt ne silikonit, eivät ne mielestäni PARANTAISI sinun itsetuntoasi, vaan ainoastaan pönkittäisivät. Hyvä itsetunto = terve itsetunto eli voit nähdä itsesi realistisesti ja silti hyväksyä itsesi. Et ole täydellinen, mutta kuitenkin ihan hyvä tyyppi, sen sijaan olet aivan täydellinen SINÄ!
      Toivottavasti annat itsellesi aikaa oppia hyväksymään ja pitämään uusista, erilaisista rinnoistasi, sillä muillehan se ei ole mikään kynnyskysymys, siitä olen aivan varma!
      Mäkään en ollut tyytyväinen omiin rintoihini sun ikäisenä, kuvittelin et ne on ruman muotoset kun ei olleet täydellisen pyöreet enkä muutenkaan ollut koskaan tyytyväinen vartalooni. Nyt kun katson taaksepäin, niin mä ottaisin riemunkiljahduksin sen vartalon mikä silloin oli, mutta voin kyllä elää ihan täyttä elämää nykyisenkin habituksen kanssa.

• luuviulut yök

Pitikö pudottaa niin sairaasti painoa, häh? Nyt oot sitten riippurintainen(kärpäslätkät), ripakinttuinen(laihat kuin heinäseipäät) nälkäkurki. Ja vielä silikonit, haist nyt.....Irvokkaan näköinen olisit. Nyt painon nostoon kaunis pyöreys takaisin. Vanhenetkin(rypistyt) alle kolmekymppisenä, kun laihdutat itteäs tuolleen. Voita, juustoa silavaa, perunaa ja sillä siisti.

• 1+8

riippurinnat kuin silarit.... Pidä vaan ne aidot!

• 20+8

joka kerta kun olen ollut uuden naisen kanssa sängyssä, olen aina pitänyt heidän rinnoistaan, ei todellakaan haittaa vaikka ne olisivat pienet tai riippuvat. jos paidan alta paljastuisikin silikonit, siinä tapauksessa en usko että minun kauheasti edes tekisi mieli kosketella niitä, ajattelen ne jotenkin muovisena ja ihmiseen kuulumattomana vieraana osana. vähän turn off.
      rinnoissa en kiinnitä huomiota niiden täydelliseen muotoon, vaan siihen että ne ovat intiimi osa juuri sitä ihmistä ja miltä hänestä tuntuu kun niitä hyväilee. jos tärkeintä olisi niiden pyöreä muoto, voisin yhtä hyvin hipelöidä vaikkapa jalkapalloa.

• Jalkapallosta

tuli mieleen urheilu.Treenaamalla rintalihaksia, rinnoista saa kiinteemmät, kai?En ole asiantuntija.

• silikoneille!

Toivottavasti pidät omat, luonnolliset rintasi! Jos joutuisin tilanteeseen, jossa toisen osapuolen paidan alta paljastuisivat silikonit, olisi se melkoinen pettymys. Luulenpa, että saman tien vinkkaisin häntä laittamaan paidan takaisin päälleen ja poistumaan samaa tietä kuin on tullutkin. Kumipalloilla leikkiminen ei nimittäin kiinnosta. Eri asia tietenkin ovat esim. rintasyövän vuoksi "korjatut" rinnat.

Ja kyllä, kyllä ne silikonit huomaa. Vaikkeivat olisikaan erityisen suuret.

Mulle silikonit ovat jo ajatuksena totaalinen turn off. En voisi itse kuvitellakaan laittavani omaan kroppaani mitään sinne kuulumatonta vapaaehtoisesti, ilman pakkoa tai erityistä syytä. Minun on myös vaikea ymmärtää, miksi jotkut muut tekevät niin. Toki ymmärrän kaiken tämän ulkonäköhössötyksen ja paineet, mutta silti.

En myöskään valehtele, etteikö rinnoilla ja niiden muodolla olisi minulle merkitystä. Kyllä sillä on. Tietynlaiset rinnat vain yksinkertaisesti vetoavat minuun eniten, enkä puhu isoista palloista.

Kuitenkin, kukaan meistä ei ole täydellinen ja parisuhteessa rakastan koko naista, en pelkkiä osia hänestä. Se, kuinka kiinnostava tai kiihottava nainen on, ei todellakaan ole sidottu rintojen kokoon, eikä muotoon. Se ei ole myöskään sidottu muutamaan ylimääräiseen kiloon, eikä liioin karvojen määrään tai niiden puutteeseen. Sellaiset ovat toisarvoisia tekijöitä.

Itsensä hyväksyvät, hyvän itsetunnon omaavat, itsensä uljaasti kantavat ja sopivan määrän positiivista ylpeyttä omaavat naiset ovat vetoavia ja kiihottavia. Sinun täytyy itse uskoa eroottiseen vetovoimaasi ja omaan aistikkuuteesi, jotta myös muut näkevät sen.

• Lebbi
        silikoneille! kirjoitti:

Toivottavasti pidät omat, luonnolliset rintasi! Jos joutuisin tilanteeseen, jossa toisen osapuolen paidan alta paljastuisivat silikonit, olisi se melkoinen pettymys. Luulenpa, että saman tien vinkkaisin häntä laittamaan paidan takaisin päälleen ja poistumaan samaa tietä kuin on tullutkin. Kumipalloilla leikkiminen ei nimittäin kiinnosta. Eri asia tietenkin ovat esim. rintasyövän vuoksi "korjatut" rinnat.

Ja kyllä, kyllä ne silikonit huomaa. Vaikkeivat olisikaan erityisen suuret.

Mulle silikonit ovat jo ajatuksena totaalinen turn off. En voisi itse kuvitellakaan laittavani omaan kroppaani mitään sinne kuulumatonta vapaaehtoisesti, ilman pakkoa tai erityistä syytä. Minun on myös vaikea ymmärtää, miksi jotkut muut tekevät niin. Toki ymmärrän kaiken tämän ulkonäköhössötyksen ja paineet, mutta silti.

En myöskään valehtele, etteikö rinnoilla ja niiden muodolla olisi minulle merkitystä. Kyllä sillä on. Tietynlaiset rinnat vain yksinkertaisesti vetoavat minuun eniten, enkä puhu isoista palloista.

Kuitenkin, kukaan meistä ei ole täydellinen ja parisuhteessa rakastan koko naista, en pelkkiä osia hänestä. Se, kuinka kiinnostava tai kiihottava nainen on, ei todellakaan ole sidottu rintojen kokoon, eikä muotoon. Se ei ole myöskään sidottu muutamaan ylimääräiseen kiloon, eikä liioin karvojen määrään tai niiden puutteeseen. Sellaiset ovat toisarvoisia tekijöitä.

Itsensä hyväksyvät, hyvän itsetunnon omaavat, itsensä uljaasti kantavat ja sopivan määrän positiivista ylpeyttä omaavat naiset ovat vetoavia ja kiihottavia. Sinun täytyy itse uskoa eroottiseen vetovoimaasi ja omaan aistikkuuteesi, jotta myös muut näkevät sen.

Hyviä kirjoituksia. Ennemmin otat lisää kiloja ja saat muotosi takaisin, kuin silikonit. Naisessa pitää olla pehmeyttä, reittä ja peppua! Silikonit ovat kyllä täydellinen turnoff ja kertovat kantajansa turhamaisuudesta paljon.

• 5+8

sellaisena kuin on! Luomua kiitos =) Oli sitten pieni tai isompi, pitää olla oma itsensä. Itseluottamuksen näkee ja se on seksikästä. Monella on jokin kohta itsessään mikä häiritsee mutta ilman näitä tekijöitä oltaisiin kaikki turhankin itsekeskeisiä. Kunhan ei liikaa itseään sorra. Jos asiat kunnossa pään sisällä itsensä kanssa ei pitäisi ongelmia tulla. Joku saattaa olla tykkäämättä jos rinnat roikkuu mutta ne on osa naista. Oli ne millaiset tahansa. Tissit on kivoja-aidot siis

• naisen alku 20

älä missää nimes ota silikoneja, ainakaa noin nuorena ei kannata... itseäni häiritsee omassa kropassani se että rintani ovat erikokoiset... mutta muita katsellessani en ensimmäiseksi kiinnitä huomiota siihen millaiset rinnat on... yleensä katon ensimmäisenä kasvoja ja sitte vast muuta kroppaa...

• LadyDay

Minulle nyt on ainakin yksi ja sama minkälaiset rinnat naisella on... Ihmistähän sitä rakastetaan, eikä siinä millään yksityiskohdilla pitäisi olla mtn väliä. Tärkeintä on, että nainen on luotettava, rakastava, huumorintajuinen ja sopivasti hullu : D Siinä seikat, joita minä arvostan.

• julia20v

itseäni ei ainakaan kiinnosta ensimmäiseksi se millaiset rinnat naisella on.. huomioni kiinnittyy ihmisen luonteeseen ja käytökseen ja sitten vasta ulkonäköön.. silikoneja en suosittelis ainakaan vielä tuossa iässä, kroppasi kuitenkin muuttuu vielä vuosien mittaan.. ootkos muuten mistä päin?

• Anonyymi

Minulla on aina ollut riippurinnat, ihan teini-iästä asti. Oon "lauta" ja nännitkin on alaspäin. Ikinä mitkään rintsikat ei oo ollut hyvät. Harmittaa et kukaan jätkä ei varmaan tälläsistä litteistä pienistä rinnoist välitä.

• Anonyymi

Siinä se taas nähtiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      17
      6078
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      178
      4371
    3. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      17
      4318
    4. Vuosi vaihtuu!

Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst
      Suomussalmi
      27
      1626
    5. Onko kaivattusi

Ulkoisesti viehättävä?
      Ikävä
      90
      1532
    6. Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....

Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk
      Ikävä
      46
      1517
    7. Kuinka arvokas kaivattusi on?

Hinta rahana.
      Ikävä
      99
      1345
    8. Voitko ymmärtää

Rakastan ja vihaan sinua mies.
      Ikävä
      117
      1215
    9. Uudenvuoden toivotukset

Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk
      Uusivuosi
      11
      1172
    10. Satu Rämön suosituista Hildur-kirjoista TV-sarja - Jaksobudjetti hurjat miljoona euroa!

Hildur on suosittu ja palkittu dekkarisarja Suomessa ja kansainvälisesti. Nyt kirjoista tehdään megaluokan tv-sarja. On
      Tv-sarjat
      5
      1146
    Aihe