Apua!!!
Voiko sulhanen käyttää mustaa kravaattia? Tiedän että se on tarkoitettu vain hautajaisiin,mutta voiko sitä millään pitää häissä????
musta kravatti
5
2062
Vastaukset
- lainahepenissä?
No vähän hautajaismaisen vaikutelman siitä kyllä saa, jos sulhanen pukeutuu muuten perinteisesti tummaan (mustaan) pukuun ja valkoiseen paitaan. Eihän sitä kukaan estä tekemästä, mutta jos itsellä ei tosiaan muunvärisiä ole, niin entäs isällä, veljellä, kavereilla, bestmanillä... Siis lainaksi joltain joku värikkäämpi?
- kyllä mie tiiän
Perinteisesti puku pitäisi sopia joka juhlatilanteeseen. Nykyset sulhasen krumeluurihepeneet on amerikkalaista höpötystä.
- etiketit juu
Luehan uudestaan tuon edellisen kirjoittajan viesti. Siinä lukee, että hautajaismaisen vaikutelman saa jos sulhanen pukeutuu MUUTEN perinteisesti mustaan pukuun ja valkoiseen paitaan. Eli mustaa kravattia siinä kommentoitiin, ei pukua. Toki tumma (musta) puku sopii joka tilanteeseen, mutta siitähän tässä nyt ei keskusteltukaan.
- Ei älä
Älä laita mustaa solmiota, sitä käytetään vain hautajaisissa. Hopeanharmaa solmio on juhlavin solmioväri tumman puvun seuraksi.
- ja Kyllä
Lainaus sivulta pukeudu.fi;
"Mustaa solmiota tulisi käyttää ensisijaisesti hautajaisissa, ja niissä sitä nimenomaan sitten tuleekin käyttää."
Tämä tarkoittaa mielestäni siis sitä, että on ok käyttää mustaa solmiota muulloinkin, muttei kuitenkaan valkoisenpaidan kanssa. Musta solmio yhdistettynä valkoiseen paitaan viestii voimakkaasti surua ja kunnioitusta vainajaa kohtaan.
ja kyllä! Hopean-/helmenharmaa solmio on oikea valinta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 593103
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151103- 891028
- 99922
- 50913
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35791- 96784
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595