Apua!!!
Voiko sulhanen käyttää mustaa kravaattia? Tiedän että se on tarkoitettu vain hautajaisiin,mutta voiko sitä millään pitää häissä????
musta kravatti
5
2062
Vastaukset
- lainahepenissä?
No vähän hautajaismaisen vaikutelman siitä kyllä saa, jos sulhanen pukeutuu muuten perinteisesti tummaan (mustaan) pukuun ja valkoiseen paitaan. Eihän sitä kukaan estä tekemästä, mutta jos itsellä ei tosiaan muunvärisiä ole, niin entäs isällä, veljellä, kavereilla, bestmanillä... Siis lainaksi joltain joku värikkäämpi?
- kyllä mie tiiän
Perinteisesti puku pitäisi sopia joka juhlatilanteeseen. Nykyset sulhasen krumeluurihepeneet on amerikkalaista höpötystä.
- etiketit juu
Luehan uudestaan tuon edellisen kirjoittajan viesti. Siinä lukee, että hautajaismaisen vaikutelman saa jos sulhanen pukeutuu MUUTEN perinteisesti mustaan pukuun ja valkoiseen paitaan. Eli mustaa kravattia siinä kommentoitiin, ei pukua. Toki tumma (musta) puku sopii joka tilanteeseen, mutta siitähän tässä nyt ei keskusteltukaan.
- Ei älä
Älä laita mustaa solmiota, sitä käytetään vain hautajaisissa. Hopeanharmaa solmio on juhlavin solmioväri tumman puvun seuraksi.
- ja Kyllä
Lainaus sivulta pukeudu.fi;
"Mustaa solmiota tulisi käyttää ensisijaisesti hautajaisissa, ja niissä sitä nimenomaan sitten tuleekin käyttää."
Tämä tarkoittaa mielestäni siis sitä, että on ok käyttää mustaa solmiota muulloinkin, muttei kuitenkaan valkoisenpaidan kanssa. Musta solmio yhdistettynä valkoiseen paitaan viestii voimakkaasti surua ja kunnioitusta vainajaa kohtaan.
ja kyllä! Hopean-/helmenharmaa solmio on oikea valinta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463