musta kravatti

mustak

Apua!!!
Voiko sulhanen käyttää mustaa kravaattia? Tiedän että se on tarkoitettu vain hautajaisiin,mutta voiko sitä millään pitää häissä????

5

2062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lainahepenissä?

      No vähän hautajaismaisen vaikutelman siitä kyllä saa, jos sulhanen pukeutuu muuten perinteisesti tummaan (mustaan) pukuun ja valkoiseen paitaan. Eihän sitä kukaan estä tekemästä, mutta jos itsellä ei tosiaan muunvärisiä ole, niin entäs isällä, veljellä, kavereilla, bestmanillä... Siis lainaksi joltain joku värikkäämpi?

    • kyllä mie tiiän

      Perinteisesti puku pitäisi sopia joka juhlatilanteeseen. Nykyset sulhasen krumeluurihepeneet on amerikkalaista höpötystä.

      • etiketit juu

        Luehan uudestaan tuon edellisen kirjoittajan viesti. Siinä lukee, että hautajaismaisen vaikutelman saa jos sulhanen pukeutuu MUUTEN perinteisesti mustaan pukuun ja valkoiseen paitaan. Eli mustaa kravattia siinä kommentoitiin, ei pukua. Toki tumma (musta) puku sopii joka tilanteeseen, mutta siitähän tässä nyt ei keskusteltukaan.


    • Ei älä

      Älä laita mustaa solmiota, sitä käytetään vain hautajaisissa. Hopeanharmaa solmio on juhlavin solmioväri tumman puvun seuraksi.

      • ja Kyllä

        Lainaus sivulta pukeudu.fi;
        "Mustaa solmiota tulisi käyttää ensisijaisesti hautajaisissa, ja niissä sitä nimenomaan sitten tuleekin käyttää."

        Tämä tarkoittaa mielestäni siis sitä, että on ok käyttää mustaa solmiota muulloinkin, muttei kuitenkaan valkoisenpaidan kanssa. Musta solmio yhdistettynä valkoiseen paitaan viestii voimakkaasti surua ja kunnioitusta vainajaa kohtaan.

        ja kyllä! Hopean-/helmenharmaa solmio on oikea valinta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe