Omakotitalo haja-asutusalueella kyseessä, rakennettu vuonna 1994. Talo on yksikerroksinen, mutta "yläkerrassa on vinttihuone joka toimii tällä hetkellä kaiken turhan varastona. Pituutta tilalla on noin 10 metriä ja leveyttä 3 metriä, harjakatto. Ovea vastapäätä ikkuna. Sähköt on vedetty aikoinaan, kaksi lämpöpatteria löytyy sekä valo. Voiko tällaisen tilan ottaa (luvallisesti) asuinkäyttöön, itse asiassa sekä työtilaksi (tietokonetöitä) että nukkumatilaksi ilman mitään lupien hakemista? Vai onko haettava lupa? Tarkoitus olisi päästä eroon rojuista sekä laittaa jokin simppeli lattia ja maalata tila. Vakuutusyhtiölle lie ainakin ilmoitettava. Kiitos vastauksista!
Vintille asunto
Lisätilakäyttöön
3
827
Vastaukset
- asdasdasdad
Meneeköhän läpi työhuoneenakaan, kun huonekorkeus on alle 220 cm?
- 8
yli 1600 korkeus lasketaan lattianeliöihin.
- NE TOISET
ilmoita kenellekkään niin tein itseki huoneen yläkertaan. Kai kaikki tässä mielettömyydessä luvn tarvii tai oikesataan kunta tarvii sen rahan mitä luvat maksaa ELI ÄLÄ KERRO SE MITÄ EI TIEDÄ NIIN EI SE HAITTAA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314014- 442721
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82435- 302433
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142243- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481632- 1411497