Omakotitalo haja-asutusalueella kyseessä, rakennettu vuonna 1994. Talo on yksikerroksinen, mutta "yläkerrassa on vinttihuone joka toimii tällä hetkellä kaiken turhan varastona. Pituutta tilalla on noin 10 metriä ja leveyttä 3 metriä, harjakatto. Ovea vastapäätä ikkuna. Sähköt on vedetty aikoinaan, kaksi lämpöpatteria löytyy sekä valo. Voiko tällaisen tilan ottaa (luvallisesti) asuinkäyttöön, itse asiassa sekä työtilaksi (tietokonetöitä) että nukkumatilaksi ilman mitään lupien hakemista? Vai onko haettava lupa? Tarkoitus olisi päästä eroon rojuista sekä laittaa jokin simppeli lattia ja maalata tila. Vakuutusyhtiölle lie ainakin ilmoitettava. Kiitos vastauksista!
Vintille asunto
Lisätilakäyttöön
3
874
Vastaukset
- asdasdasdad
Meneeköhän läpi työhuoneenakaan, kun huonekorkeus on alle 220 cm?
- 8
yli 1600 korkeus lasketaan lattianeliöihin.
- NE TOISET
ilmoita kenellekkään niin tein itseki huoneen yläkertaan. Kai kaikki tässä mielettömyydessä luvn tarvii tai oikesataan kunta tarvii sen rahan mitä luvat maksaa ELI ÄLÄ KERRO SE MITÄ EI TIEDÄ NIIN EI SE HAITTAA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951679
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261559Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761355- 301282
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1261103Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22977
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46783