FSX tai FS2004

PLÄÄ

Hei!

Miten te laskeudutte Turun 26 kiitoradalle vakiotuloreitillä. Alku pisteenä MEDOT. Voitteko kertoa asian kohta kohdalta.

0

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        106
        5134
      2. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
        Tunteet
        219
        3004
      3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
        Ikävä
        63
        1419
      4. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
        Luterilaisuus
        343
        1392
      5. Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukaude
        Kotimaiset julkkisjuorut
        18
        1181
      6. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
        Tunteet
        66
        1133
      7. Puolangan Porukka. Kuulkaas tämä.

Hyvää iltaa hyvä Puolangan herrasväki. Kertokaa minulle mistä löydän Puolangalta vastusta niinsanotusti tanssimaan nurkan taakse! Olen saanut tarpeeks
        Puolanka
        46
        999
      8. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
        Ikävä
        77
        986
      9. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
        Ikävä
        74
        983
      Aihe