Oletteko huomanneet, että aina kun olisi mahdollisuus erilaisissa nettikilpailuissa voittaa joku lahjakortti, tai rahasumma, siellä kysytään syntymäaika ja sos tunnus. muodossa vvvv.pv.kk.------. eli
valikosta suoraan pv 30. kk.3. vv.1956 -xxxx. Eikä ohjelma hyväksy tuollaista tunnusta, eli et voi ottaa osaa arvontaan, kun et saa viestiä lähtemään ?? kyselyn takana on poikkeuksetta ORVILLE MEDIA.COM.
Taitaa olla huijausta kaikki kilpailut ?
nettikilpailut??
2
354
Vastaukset
- iivana nyht.kölj
nää jätkät saa rahaa jokaisesta sos.turvatunnuksesta ja yhteystiedoista
rahaa ei tule, eikä autoja tai taulu tv:tä vaikka viesteissä lukee, että
voitat melko varmasti auton tai taulu tv:n, kun jatkaa linkkiä, kysytään
henkilötiedot ja voitosta ei tietoakaan - Älä anna sos-tunnust
Aina kun on kyse rahasta, joutuu ikävä kyllä antamaan sosturvatunnuksensa. Se on liikevaihdollinen tapahtuma, ja rahaa käsiteltäessä tarvitaan sos.tunnus. Mutta mikä hinku Sulla on ängetä tuollaisiin osallistumaan? Ikinä en anna netissä sos-turvatunnusanu muussa tapauksessa, kun virallisissa, kuten Kela yms. vastaavat. Ja tunnistautuminen tapahtuu nykyisin pankkitunnuksilla, ei sos-tunnuksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233