Olen tahkonnut jo vuoden verran PS2:n WRC Rally Evolvedia kyllästymättä ollenkaan. Kerrassaan hieno rallipeli ja todella hyvä ajotuntuma! Nyt hankittuani PS3:n ostin Dirt 2:n lukematta pelin arvostelua, kun oletin, että onhan uudemman konsolin rallipeli oltava vähintään yhtä hyvä. Pelattuani peliä puoli tuntia voin todeta, että Dirt 2 on ehkä suurin pelipettymys koskaan! Haukoin henkeä tyrmistyksestä, kun aloin peliä kokeilemaan.
- ralliosaa ei ole käytännössä ollenkaan
- ajotuntumaa ei ole yhtään vaan tuntuu siltä kuin ohjaisi puutikulla märkää saippuapalaa wc-altaassa eli ei minkäänlaista otetta tiehen
- Ainoa hyvä puoli on grafiikka eikä sekään paljoa pelasta, kun peli on kokonaisuudessaan äärimmäisen paska
Onneksi PS2 on vielä kytketty ja Rally Evolved edelleen hyllyssä. Menee kyllä pitkään, kun edes kokeilen muuta autopeliä.
Dirt 2: Kauhea pettymys!
Simuloija__
1
464
Vastaukset
- --------------------
No koitas Dirt1 ratin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564