Miksei missään ole aikatauluja mahdollisille katsojille? Onko koko tapahtuma suunnattu vain osanottajille??? Alkaako esim kello 8 aamulla vai vasta klo 12, varsinkin jos kauempaa tulee, ei viittis tulla töllöttään tyhjää rataa. On sekin kerran tullut tehtyä, kun Luhtilaukkaajien kalenterissa oli aika klo 8- 23.ja risat.
Noin niinkuin mahdollisesti tulevana harrastajana olen varsin tyytymätön palveluun...
roturace 2010
aabee see
2
308
Vastaukset 2
- yksi vain
Roturacen sivuilla näyttää olevan kilpailukirje ja sieltä aikataulut löytyvät. :)
http://roturace.egu.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=75&Itemid=77- aabee see
Enpä olis ite osannu ettiä aikataulua tuollaisesta kirjeestä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459