Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HÄÄLAHJAIDEA!

AValaaaani

Hei,
olen audiovisuaalisen mediakulttuurin opiskelija, ja sain inspiraation.
Minua pyydettiin tekemää yhtiin häihin jokin ohjelma, lähinnä kysyttiin, että voisinko tehdä hääparien polttareista kuvaesityksen häihin. he aluksi tahtoivat, että kuvat olisi näkyvillä koko häiden ajan, ja jokainen voisi käydä niitä katsomassa.

Mutta ei näin. Olen ollut häissä, joissa näin oli. ei toimi. kuvia ei kukaan loppupeleissä jaksa katsella, tai katsovat kuvan sieltä toisen täältä.Polttarit ovat kuiten melko hauskat( yleensä), ja olisi ihan kiva jakaa se hauskuun vieraiden kanssa.

Tein häihin sitten videot, joissa oli musiikkia, muuta ääntä, liikkuvaa kuvaa ja valokuvia. Valitsin polttarivideoihin teemat, ja sen mukaan tein materiaaleista alusta loppuun katsottavat tarinan, joka esitettiin häävieraille yhtenä numerona. Vieraat kutsuttiin laajakuva TV:n ääreen ja hääparille varataan tuolit. Vain polttariporukka tiesi tästä, joten kukaan ei osannut odottaa mitään.

Niinpä ehdotan teillekin, että tehkää tällainen, tästä tuli hyvää palautetta!
Minulla on vielä sellaiset pelit ja vehkeet opiskelujen puolesta, että tällainen on mahdollista. Vain mielikuvitus on rajana.

Kun tekee polttarikuvista/videoista kokonaisen "lyhytelokuvan,tarinan", se jaksaa kiinnostaa vieraita.
Video ei saa olla liian pitkä, mutta ei liian lyhytkään.

Jos joku innostu tästä, mutta ei ole mahdollista itsellä tällaiseen, niin laittakaa viestiä! Pientä korvausta vastaan teen mielelläni polttarikuvista ja videoista "elokuvan", jolle voitte ehdottaa teemaa tai antaa minulle vapaat kädet. Minulta löytyy julkaisuvapaata musiikkia ja muita ääniä, joten julkinen esittäminen on sallittu.

Homma kävisi niin, että kun pidätte polttareita, porukan ainoa tehtävä on ottaa PALJON materiaalia siellä. Laittaisitte kuvat levylle ja lähettäkää minulle. Mukaan voitte laittaa jotain mitä haluaisitte tai ehdotuksia.
Minä teen videot, videon pituudesta riippuen tarvitsen n. 3-7 päivää, yleensä n.5-10min pitkä video on sellainen, joka jaksaa kiinnostaa katsojaa. Kun videot ovat valmiit,lähetän levyn. Tsekkaa, ja jos on jotain mikä ei miellytä tai on jotain mistä valittaa, teen muutokset ja laitan uuden version.
Video sisältää DVD valikon, jossa on hääpin, molempien tai vain toisen polttarivideo(t), ja hääparille muistoksi (tai vielä vieraille näytettäväksi) polttarikuvaesitys, jossa kuvien siirtymisen voi itse määrittää (eli kuinka nopeasti kuva siirtyy seuraavaan kuvaan.)

Yhtenä ohjelmanumerona voisi olla tällainen visuaalinen esitys.

Mikäli kiinnostuit, ota ihmeessä yhteyttä, sovitaan tarkemmin!

[email protected]

1

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ideaaajoo

      oikeat yritykset tekevät näitä töikseen.

      google löytää näitä oikeita alan yrityksiä esim. mediatuotanto hakusanalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe