suomitytöt

kolomekasi

Kun nyt aina thaityttöjä morkataan, niin sanompa yhen jutun tässä. Vaikka tämä ei matkailujuttu olekkaan.

Mulla itsellä on thaityttökaveri ja loukkaa lukea paskajuttuja täällä Suoli24.fi:ssä thaitytöistä.

Viime yönä sitten naapurin sinkkuneiti (omat vanhemmat kylässä) tuli tyttökaverinsa kanssa tänne yötä baarista mun luo (mulla on vierashuone). Niin, tämä sinkkuneiti toi baarista miehen panemaan mun kotiin (selvis vasta kun olivat ovella). Tiedän, että tämä oli jo kolmas eri äijä sillä tällä viikolla. No sinkkuelämä on mitä on. Sitten tämä neidin kaveri tapailee ukkomiestä, jolla on vaimo ja 3 lasta.

Että näin.. täällä Suomessa.

12

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolomekasi

      Tää naapurin sinkkuneidin selitti eilen, että tää "panomies" oli kans baarista isketty ukkomies.

      • Suomessa paljoa

        väliä? Monesti ei naisten eikä miestenkään suhteen, petetään minkä ehtii. Thaimaassa useimmat erot paikallisten välillä johtuu thaimiehen pettämisestä, siveät thainaiset haluaa elämänsä rakkauden. Heillehän merkitsee kaikkein eniten perhe, lapset, sisarukset, vanhemmat ja toimeentulo.
        Jos suomalainen mies menee "naimisiin" (siksi "" merkit, koska thainaimakauppa ei Suomessa ole katsottavissa viralliseksi) thaimaalaisen naisen kanssa ja panostaa siihen ostamalla tai rakennuttamalla TALON (ehkä lokoisia eläkepäiviään ajatellen) yhteisasunnoksi (yhteisomistuksessa, kun Thaimaassa ei voi ulkomaalainen omistaa maata kokonaan), thainainen on hyvin uskollinen ja aivan lääpällään mieheen, kun tietää silloin miehen olevan tosissaan! Länsimaalaisen on taas vaikea panostaa suhteeseen noin paljon lyhyen tutustumisen jälkeen, mikä on myös aivan oikein!


      • kolomekasi
        Suomessa paljoa kirjoitti:

        väliä? Monesti ei naisten eikä miestenkään suhteen, petetään minkä ehtii. Thaimaassa useimmat erot paikallisten välillä johtuu thaimiehen pettämisestä, siveät thainaiset haluaa elämänsä rakkauden. Heillehän merkitsee kaikkein eniten perhe, lapset, sisarukset, vanhemmat ja toimeentulo.
        Jos suomalainen mies menee "naimisiin" (siksi "" merkit, koska thainaimakauppa ei Suomessa ole katsottavissa viralliseksi) thaimaalaisen naisen kanssa ja panostaa siihen ostamalla tai rakennuttamalla TALON (ehkä lokoisia eläkepäiviään ajatellen) yhteisasunnoksi (yhteisomistuksessa, kun Thaimaassa ei voi ulkomaalainen omistaa maata kokonaan), thainainen on hyvin uskollinen ja aivan lääpällään mieheen, kun tietää silloin miehen olevan tosissaan! Länsimaalaisen on taas vaikea panostaa suhteeseen noin paljon lyhyen tutustumisen jälkeen, mikä on myös aivan oikein!

        Thaimaassa solmitun avioliiton voi tehdä viralliseksi myös. Ei se hääjuhla ole mikään avioliitto edes thaimaalaisille (sanoi mun tyttö). Thaiden kesken on avioero vaan hankala, joten monet thait eivät mene keskenään virallisesti naimisiin (paperilla, kuten mun tyttökaveri selitti).

        En itse tiedän siitä talon rakentamisesta kuin tärkeä se on, mutta huolen pitäminen tytön perheestä on se tärkeä asia. Thaimaassa ei voi napata perheestä vain tyttöä ja jättää perhettä oman onnensa nojaan (kuten Suomessa, missä meillä on sosiaalisysteemit ja eläkkeet). Thaimaassa perheen lapset (tytöt ja pojat) antaa ja auttaa vanhempia säännöllisesti. Ja jos länkkäri haluaa olla perhettä, ni parempi tottua ajatukseen.

        Nyt joku "ryhävalas" tai "Amalia" alkaa mussutaan tästä, mutta se on vain todiste ettei tajua Aasialaisesta ja Thaimaalaisesta kulttuurista mitään.


      • ennen naimakauppaa
        kolomekasi kirjoitti:

        Thaimaassa solmitun avioliiton voi tehdä viralliseksi myös. Ei se hääjuhla ole mikään avioliitto edes thaimaalaisille (sanoi mun tyttö). Thaiden kesken on avioero vaan hankala, joten monet thait eivät mene keskenään virallisesti naimisiin (paperilla, kuten mun tyttökaveri selitti).

        En itse tiedän siitä talon rakentamisesta kuin tärkeä se on, mutta huolen pitäminen tytön perheestä on se tärkeä asia. Thaimaassa ei voi napata perheestä vain tyttöä ja jättää perhettä oman onnensa nojaan (kuten Suomessa, missä meillä on sosiaalisysteemit ja eläkkeet). Thaimaassa perheen lapset (tytöt ja pojat) antaa ja auttaa vanhempia säännöllisesti. Ja jos länkkäri haluaa olla perhettä, ni parempi tottua ajatukseen.

        Nyt joku "ryhävalas" tai "Amalia" alkaa mussutaan tästä, mutta se on vain todiste ettei tajua Aasialaisesta ja Thaimaalaisesta kulttuurista mitään.

        Monelle tulee ikävänä yllärinä se, että joka kuukausi lähetetään muutama sata dollaria elätin perheeseen ja sukuun ja lisäkustannuksia kertyy pitkin matkaa, kun isoäiti pitää viedä sairaalaan jne.
        Markkinatalouden humussa elätti alkaa haluta kaikenlaista tavaraa, taloa ja autoa itsekin. Kertokaa rehellisesti suomisulhoille elatusvastuut.


      • kolomekasi
        ennen naimakauppaa kirjoitti:

        Monelle tulee ikävänä yllärinä se, että joka kuukausi lähetetään muutama sata dollaria elätin perheeseen ja sukuun ja lisäkustannuksia kertyy pitkin matkaa, kun isoäiti pitää viedä sairaalaan jne.
        Markkinatalouden humussa elätti alkaa haluta kaikenlaista tavaraa, taloa ja autoa itsekin. Kertokaa rehellisesti suomisulhoille elatusvastuut.

        Aasialaiset naiset EI OLE PERSEAUKEISTEN HOMMAA. PISTE.

        Turha sitä Thaimaan kulttuuria ja tapoja on arvostella. Jos olisitte itse syntynyt siihen maahan, ni samassa veneessä olisitte. Turha jeesustella.

        Puhuminen "eläteistä" kuulostaa juuri siltä, että on asenne päin persettä jo lähtökuopissa.

        Kuka käski hommata naista tai tyttökaveri toiselta puolen maapalloa, jos ei ole valmis hyväksymään tapoja ja kulttuuria?

        Minä olen hyväksynyt tuon rahan lähettämisen jo aikoja sitten. Siihen ei mun talous kaadu. Mun nainen paiskoo vaatekaupassa töitä 13 tuntisia päiviä nytkin ja tienaa semmosen 8000 bahtia kuussa. Oman osansa tekee kyllä.. vaikka voisi vain istua kotona ja odottaa multa rahaa. Eipä odota.

        Thaimaasta ei naisen löytäminen ole mitään helppoa. Tiedän sen omasta kokemuksesta. Onnenonkijoita on PALJON ja monilla naisilla on kaikenlaisia ongelmia, joihin auttaa vain raha. Valitettavasti näihin onnenonkijoihin törmää miesreissaaja usein.


      • Amalialla
        ennen naimakauppaa kirjoitti:

        Monelle tulee ikävänä yllärinä se, että joka kuukausi lähetetään muutama sata dollaria elätin perheeseen ja sukuun ja lisäkustannuksia kertyy pitkin matkaa, kun isoäiti pitää viedä sairaalaan jne.
        Markkinatalouden humussa elätti alkaa haluta kaikenlaista tavaraa, taloa ja autoa itsekin. Kertokaa rehellisesti suomisulhoille elatusvastuut.

        taitaa oma mielikuvistus taas tehdä tepposiaan. Nykyisen tiedonvälityksen aikana ei varmasti monellekaan tule yllätyksenä tämä Thaimaalaisten vanhemmistaan ja perheestään huolehtiminen.
        Mistä muuten Amalia johtuu tämä yllättävä huolehtimisesi jota nyt osoitat suomisulhoja kohtaan?

        Heh - vai yhäkö Amalia sinua syö se kun suominakkisi vaihtoi sinut thaikkuun ja siinä meni samalla sinun "ansaitsemasi" talous omia sanojasi lainatakseni? Koettaisit nyt jo hyvä ihminen päästä vihdoinkin asian yli ja hommata itsellesi oikean elämän.


      • niinkus luulet
        ennen naimakauppaa kirjoitti:

        Monelle tulee ikävänä yllärinä se, että joka kuukausi lähetetään muutama sata dollaria elätin perheeseen ja sukuun ja lisäkustannuksia kertyy pitkin matkaa, kun isoäiti pitää viedä sairaalaan jne.
        Markkinatalouden humussa elätti alkaa haluta kaikenlaista tavaraa, taloa ja autoa itsekin. Kertokaa rehellisesti suomisulhoille elatusvastuut.

        Nimittäin ei kovinkaan monelle se tule ikävänä yllärinä. Tuo on kuules amalia ihan kaikkien tiedossa melko alkumetreiltä saakka. Ehkä tuollainen normaalia tyhmempi kuin sinä ajattelee asioista noin. Thaimaassa on siis hieno ja kunnioitettava perinne, lapset myös oikeasti huolehtivat ja välittävät vanhemmistaan ja koko perheestään, siis aivan toista kuin meillä täällä Suomessa. Muistapa tuo kun itse olet 90, jos nyt kireäpinnaisena vihaihmisenä elät niin pitkään, silloin muu sukusi on jo unohtanut sinut ja sut löydetään kotoasi hajun perusteella, kun olet ollut kuolleena jo puoli vuotta!


    • Elämää

      Miksi ihmeessä meitä katsotaan pariskuntana alavinoon? Tapasin vaimoni, Thaimaasta, avustustöissä pohjoisthaimaassa. En ole lääkäri tai kirurgi, vaan pidin kuljetuskalustosta huolta. Eli ihan tavallinen "rasvanäppi". Vaimoni on paa-aljon paremmin koulutettu kuin minä, mikä alkuunsa teki vaikeaksi lähestymisyritykseni. No kaikkea muutakin oli. Hänen perheensä katsoi minua huonona valintana. Jopa isänsä kanssa käytiin keskusteluja, miten elätän ja "montako lehmää minulla " on tyyliin. 20v ollaan seikkailtu edes takaisin Thaimaa-Suomi, tunnetasolla samaa. Kunnioitan valtavasti vaimoani ja hänen sukuaan. Kysymys ei ole siitä että ovatko Thai vaimot helpoimmin saatavissa, tai tyhmästi sanottuna hallittavissa. Olin ihan suosittu suomessakin ja seurustelusuhteeni olivat normaaleja, iloineen ja suruineen.
      Vaimoni ja minä. Se vaan jotenkin syttyi ja osui paikalleen. En tarkalleen sanoa miten, mutta ihan arkipäivän juttelusta se alkoi. Yhtäkkiä vaan tauoilla istimme samoissa porukoissa, siitä se lähti.
      En joudu rahoittamaan hänen perheensä toimeentuloa, tai muutenkaan syytämään rahoja sinne suuntaan. He eivät ole varattomia edes suomalaisen mittapuun mukaan. No ainakin mulla oli onnellinen stoori kerrottavana.

    • Vm.t

      Ajanvietepalstahan tämä on ja huono sellainen. Varsinkin Pattayan puolella pojat ovat pelkkiä tyhjäpäitä. En ole tänne juuri kirjoitellut, mutta...

      Minulla kävi noin 15v sitten työmatkalla niin, että yhteistyökumppanimme firmassa oli kerrankin kaunis nainen (Suomeen tuodut morsiamet ovat yleensä enemmän ja vähemmän naapuritalon huoltomiehen näköisiä), joka sattui olemaan firman omistaja (selvisi myöhemmin). Osa suvun konsernia. Enpä ole sukua rahoittanut, vaan he minua jos sen niin haluaa sanoa. Kuvioihin (perheen) mukaan pääseminen kieltämättä oli haaste niin minulle kuin hänellekin, mutta nykyään kulttuurinvaihto on kaikille mielenkiintoista ja olen tiukasti osa kokonaisuutta.

      Lähes kaikki täällä kirjoittelevat ovat täysin pihalla normaalista thaimaalaisesta elämästä. Veikkaan, että myös omastaan. Huonompaa itsetuntoa saa hakea kuin kaikki nämä toisia polkevat pojat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe