Uusperhe-elämää

Meidän perhe

Tämä palsta antaa kyllä täysin vääränlaisen kuvan siitä millaista uusperhe-elämä yleensä on.
Uskon, että suurimmassa osin uusperheitä eletään niinkuin meilläkin, ilman suuria kriisejä, yhdessä.
Esimerkiksi mieheni lapsi on ollut meillä nyt neljä viikkoa tänä kesänä., samaisen neljä viikkoa minkä minä olen ollut lomalla. Mies on palannut taas töihin jo kaksi viikkoa sitten.
Minä olen nyt kaksi viikkoa siis ollut miehen ja omani kanssa lomalla kolmisin, tehnyt ruoat, vienyt huvituksiin, vienyt shoppailemaan, passannut ja paaponut, EIKÄ se ole ollut minulle missään mittakaavassa vastenmielistä.
Mieheni lapsi on minulle rakas, ei samalla tavalla kuin oma, mutta rakas silti. Minusta on mukavaa viettää lomaani hänenkin kanssaan. Välillä on touhuttu ihan kaksinkin kun omani ei ole jostain innostunut, ja nuo kaksin tekemiset lähentävät meitä entisestään.
Tähän kaikkeen on kuulunut myös se, että minä olen myös määrännyt säännöt ja katsonut että niitä noudatetaan. Eikä se ole mieheni lapsesta mitenkään väärin, onhan ne säännöt yleensä hänen omankin turvallisuutensa ja kaikkien viihtymisen perusteet.
Meidän on hyvä olla yhdessä ja olemme rakastava perhe. Vaikka mieheni lapsi onkin etälapsi, on hän merkittävä osa perhettämme ja kun asioista päätetään mietitään niitä myös hänen kannaltaan. Ja kun hän luonamme, hän on tasavertainen perheenjäsen, rakastettu sellainen.

50

1053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helli helle, paista

näin sen kuuluukin olla.
      Tämä palsta (pari trollia) vääristää kaiken, se on huomattu. Meillä "pyyhkii myös hyvin", meidän uusperheellämme.
      Kiva kuulla teistä ja hauskaa kesän jatkoa!

Ps. odotetaan iltapäivään, niin peikot herää ;DD

• Ei Lissu

itsekkin ääliö?

• trrt9goöl

Tuotahan se elo uusperheissä on, arkea ja juhlaa mitkä jaetaan yhdessä.
      Tähän ei edes lissu pysty kommentoimaan noita tyhmiä juttujaan...mitäs haukut lapsia ja mitäs rikoit perheen.
      Kuvaamasi on normaalia uusperheen elämää, jota vietetään varmasti yli 90 prosenttisesti uusperheissä.
      Ollaan onnellisesti kaikki yhdessä.
      ja sekös jotakin ottaa päähän.

Onnea teille.

• Rakastunut nainen

Palsta antaa väärän käsityksen ja sitä väärää käsitystä viljelee ihmiset joilla ei ole uusperhettä.
      Onneksi me tiedämme totuuden.
      Itsekin olen onnellisempi kuin koskaan samoin kuin mieheni.
      Ext pyrkii lyömään kapuloita rattaisiin mutta niistäkin selvitään kun vihdoin olemme toisemme
      löytäneet.

• lässytystä

Uusperheessä eläneenä tiedän kuinka aikuisilla on hyvä olla muttei välttämättä lapsilla. Joku hörhö kuvittelee perheen olevan onnellinen kuten meidänkin tapauksessa. Idiootti olet ja haluat sen äijän kanssa omankin kakaran kohta- Ei se äijän kakara kauaa tyydytä ja pitää heivata pois.

Jos oman kakaran haluat hae sellainen jolla ei ei ole sellaista elättiä ennestään. Nämä joille on tehty jo kakaroita ei ole enään sellaisia joillekka voi tehdä lisää,

• Up ja ylpeä siitä

kokemus uusperheestä ei onneksi ole sama kuin kaikkien toisten.
        Kuten meidän, meillä voidaan hyvin.
        Olen todella pahoillani sinun puolesta, olisit varmasti ollut onnellisen uusperheen/ydinperheen ansainnut.
        Mutta jos sinulla oli huonot koemukset, et voi sanoa silti että kaikkialla muuallakin on.

• kokemusta ...
        Up ja ylpeä siitä kirjoitti:

kokemus uusperheestä ei onneksi ole sama kuin kaikkien toisten.
        Kuten meidän, meillä voidaan hyvin.
        Olen todella pahoillani sinun puolesta, olisit varmasti ollut onnellisen uusperheen/ydinperheen ansainnut.
        Mutta jos sinulla oli huonot koemukset, et voi sanoa silti että kaikkialla muuallakin on.

tahtoo olla että aluksi ollaan hyväksyvinään uuden puolison lapset ,mutta todellisuudessa hyvin monesti ajatellaan että lähtisipä tuon akan/ukon kakarat hittoon tästä huushollista.Ei kukaan voi rakastaa vieraan lasta yhtä paljoa kuin omaansa.

• Näinpä näin

Muuta ei tuollainen asiattomuus ansaitse.

• Niinpä niin
        kokemusta ... kirjoitti:

tahtoo olla että aluksi ollaan hyväksyvinään uuden puolison lapset ,mutta todellisuudessa hyvin monesti ajatellaan että lähtisipä tuon akan/ukon kakarat hittoon tästä huushollista.Ei kukaan voi rakastaa vieraan lasta yhtä paljoa kuin omaansa.

rakastaa kuin omaansa, miksi tarvitsisi. Mutta lapset pitää hyväksyä osaksi pakettia.
        Minun mieheni lapsi lähti viikonloppuna meiltä oltuaan meillä neljä viikkoa, ja suoraan sanottuna
        mieli on maassa. Minulla on häntä ikävä ja talo tuntuu tyhjälle kun vain omani on paikalla. Mieheni lapsi
        on minulle rakas, usko tai ole uskomatta.
        Väitän kirjoitustasi lukiessani ettei sinulla ole uusperhettä, sillä sellainen joka on uusperheessä pidempään asunut tietää että myös toisen lapset hiipivät sydämeen.
        Ja tiedoksi, meillä uusperhe-elämää kuusi vuotta takana, ei ole siis alun huumaa.
        Ei kannata kirjoittaa asioista joista ei mitään tiedä.

• asiaa,asiaa...
        Näinpä näin kirjoitti:

Muuta ei tuollainen asiattomuus ansaitse.

ilmoituksiasi vaikka avaruuteen helvetin tollo.Minä olen sitä mieltä ettei toisen kakaroita voi rakastaa yhtä paljoa kuin omiaan ja minä en sitä paitsi voi sietää avokkini kakaroita ollenkaan eikä minun onneksi tarvitse heitä edes nähdä.

• lissu on ääliö
        asiaa,asiaa... kirjoitti:

ilmoituksiasi vaikka avaruuteen helvetin tollo.Minä olen sitä mieltä ettei toisen kakaroita voi rakastaa yhtä paljoa kuin omiaan ja minä en sitä paitsi voi sietää avokkini kakaroita ollenkaan eikä minun onneksi tarvitse heitä edes nähdä.

Blaa blaaa
        Ei sulla ole miestä tollasella raukalla

• HÄPEÄ !

"asiallista"
        Tekstisi kertoo vain sinusta, eikä se ole mitään kaunista.
        Noh, tuo kirjoitus kumpuaa kateudesta jota tunnet ketjun aloittajaa kohtaa...eikä kukaan noi rumaa ainakin sisäisesti rumaa ihmistä elämäänsä haluakkaan.

• lässyn, lässyn
        HÄPEÄ ! kirjoitti:

"asiallista"
        Tekstisi kertoo vain sinusta, eikä se ole mitään kaunista.
        Noh, tuo kirjoitus kumpuaa kateudesta jota tunnet ketjun aloittajaa kohtaa...eikä kukaan noi rumaa ainakin sisäisesti rumaa ihmistä elämäänsä haluakkaan.

vitun kateutta, millai sitä voi olla kade, ja mistä, kun en tunne enkä ole tavannut kyseistä henkilöä.
        Ite olet ruma.

• gftdu7ogubikl
        lässyn, lässyn kirjoitti:

vitun kateutta, millai sitä voi olla kade, ja mistä, kun en tunne enkä ole tavannut kyseistä henkilöä.
        Ite olet ruma.

sinä lehmä se vittu mitä täällä hoet.
        Hyi helvetti mikä kuvotus.

• ootko yksinäinen

ei ole muuta kun kateellisen ihmisenkuvatuksen pahanolon oksennus.

• se lehmä ;D
        gftdu7ogubikl kirjoitti:

käämit ;D ;D ;D

• mansikki.
        gftdu7ogubikl kirjoitti:

ammuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

• Viisas vaikenee
        mansikki. kirjoitti:

ammuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

oikein piti kaksi kertaa vastata.
        Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin tyhmyys ja siinä sinä olet mestari.
        Sä olet säälittävä yksinäinen raukka et muuta....ei tollaselle viitsi enään vastata.

• Viisas vaikenee
        mansikki. kirjoitti:

ammuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

oikein piti kaksi kertaa vastata.
        Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin tyhmyys ja siinä sinä olet mestari.
        Sä olet säälittävä yksinäinen raukka et muuta....ei tollaselle viitsi enään vastata.

• Sika -69
        mansikki. kirjoitti:

ammuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

nimittelystä!

• y568ifykvjbk
        Sika -69 kirjoitti:

nimittelystä!

SIKA

Ilmoittele mitä ilmoittelet Ei Kiinnosta

• aölsd

Onpa kiva kuulla että toisenlaisiakin totuuksia!
      Hienoa että viitsit laittaa eriävän mieleipiteen, näitä valittajia ja surkuttelijoita riittää. Se on niin helppoa.
      Iloista loppukesää ja syksynalkua teidän perheelle.

• ei exät vaan minä

täällä kaiken. Olen nyt ollut kolme viikkoa uusiäiti miehen lapsille, ja en halua edes kuulla yhtään vastaväitteitä lasten suusta.
      Kun tässä perheessä on nyt kaksi aikuista, niin on kumma jos ei totella. Minulle ei kukaan sano vastaan mistään, vaan minä määrään kaiken.
      Jos ei kelpaa olla, meillä on ovi josta voi poistua kunhan laittaa oven kiinni ja psysyy siellä. Tarkoitan tällä sitä, että mikäli minun sanani ei ole laki, meille ei tarvi tulla kiukkuamaan.

Mutta hyvin miehen lapset ovat ottaneet minut vastaan, kaksi viikkoa ja toteltu on ja tehty kuin sanon. Ei ole muuta vahtoehtoa.

Kun näyttää lapsille kuka kuikin on talossa, niin kyllä he ymmärtävä, ja jos ei niin sitten snotaan niin kauan kunnes menee jakeluun.
      Olis minua kohtaan törkeää ja anteeeksiantamatonta, miehen lapsilta, ellen minä olisi se joka määrää. Ei missään lapset määrää. Mutta onhan se kiva katsella, kun saa vähän pompotella lapsia. Sillai huomaamatta.

• Juupa juu

tälläistä paskaprovoa ei palsta kaipaa.

• riistäjä..

pareemmaksi, meillä saa penskat kaksi kertaa päivässä selkäänsä, ja kerran ruokaa, jo on nöyriä ja tottelevat.

Näin meilläkin eletään.
      Ollaan onnellisia yhdessä koko porukka.
      Ei riitoja ja pienet erimielisyydet sovitellaan.
      Lapset ovat kaikki rakkaita ja kohtelu tasa-arvoista.
      Lapsille merkitsee myös paljon se, että näkevät vanhempansa olevan
      onnellisia hyvässä parisuhteessa.

• ...

Mitäs sitten, kun muuten kyllä ollaan "perheydytty" täysin, pidän puolisoni lapsista paljon ja on kiva tehdä heidän kanssaan kaikenlaista, mutta kun ei oikein olisi rahaa maksaa sekä puolison lapsien kaikkia menoja sekä omien? Luonnollisesti, pakko on omat hoitaa aina ensin, mutta kurjaa on aina sanoa että ei ole varaa mennä nyt sinne tai tehdä sitä ja tätä koko porukalla vaan vasta pienemmällä sakilla.
        Puolison lapset ovat meillä vuoroviikkosysteemillä, mutta kaikki lapsilisät menevät toiselle vanhemmalle, samoin meiltä menee vielä elatusmaksuja.

• LOÄ
        ... kirjoitti:

Mitäs sitten, kun muuten kyllä ollaan "perheydytty" täysin, pidän puolisoni lapsista paljon ja on kiva tehdä heidän kanssaan kaikenlaista, mutta kun ei oikein olisi rahaa maksaa sekä puolison lapsien kaikkia menoja sekä omien? Luonnollisesti, pakko on omat hoitaa aina ensin, mutta kurjaa on aina sanoa että ei ole varaa mennä nyt sinne tai tehdä sitä ja tätä koko porukalla vaan vasta pienemmällä sakilla.
        Puolison lapset ovat meillä vuoroviikkosysteemillä, mutta kaikki lapsilisät menevät toiselle vanhemmalle, samoin meiltä menee vielä elatusmaksuja.

Jos lapset ovat 50/50 niin ei siinä pitäisi enään olla mitään elatusmaksuja. Näin on monella tutulla, eikä raha liiku vanhempien välillä.
        Minusta on todella ikävää ja itsekästä että vain lähilasten kanssa mennään. Mielestäni se pitää mennä niin että mennään porukalla tai sit ei mennä laisinkaan jos kerta lapset ovat noin usein luonanne.

• Onnellinen ydinperhe

Minä taas en voisi kuvitellakaan, että olisin antanut lapseni ex miehen ja uusein naisten seuraan. Meillä oli sääntö että isä saa tavata lapsiaan vain yksin, eikä saa tuoda naisiaan silloin luokseen kun lapset ovat isällä. Minä katsoin myös että sääntöä noudatetaan.
      Me katsoimme tärkeäksi, että kukaan ulkopuolinen ihminen ei pääse sotkemaan lasten elämää eikä sotke isän ja lasten yhteistä aikaa.
      Koin myös tärkeäksi, ettei uudet miehen naiset pääse vaikuttamaan huonosti lastemme elämään.
      Mies oli samaa mieltä ja ei tuonut koskaan naisiaan luokseen kun lapset olivat hänellä.
      Näinl apsistamme kasvoi ihania ja fiksuja ihmisiä, kun ulkopuolinen ihminen ei päässyt heihin vaikuttamaan.
      Nyt ovat kiitollisia siitä että laitoin rajat heidän oloonsa isän luona.
      Koin myös itselleni tärkeäksi,ettei lasten elämää sotke ulkopuolinen ihminen, ja minä sain olla rauhassa, kun ei tarvinnut pelätä lasten puolesta onko heillä hyvä olla.
      Koin myös tärkäksi, että kun isä oli lapset hylännyt vieraiden naisten tähden, niin hänellä ei ole mitään oikeutta tuoda perheenrikkojia lasten eteen, eikä lapsilla ole mitään velvollisuutta nähdä näitä perheenrikkojia. Koska nainen tiesi että miehellä on lapsia ja perhe, niin oli anteeksiantamatonta, eikäh änelläkään ole oikeutta tapailla meidän ihania lapsia, vaikka kuinka varmasti olisi halunnut, sillä meidänlapset ovat todella kauniita ja fiksuja.
      Meidän lapset eivät ole koskaan kuuluneet mihinkään uusiin perheisiin, eikä heillä ole ollut kuin yksikoti, tämä missä he ovat asuneet.
      Mies luuli että loukkaa teoillaan meitä, mutta nyt saa huomata, että ainoa, joka tästä kärsii on hän itse.
      Minusta olisi ollut kauheeta elää sillätavalla, että lapseni näkisivät isän vieraat naiset!! En vain olisi voinut elää niin, joko tai. Onneksi lapset valitsivat minut, sillä harva ihminense haluaa omista lapsistaan luopua. Muta meidän isukki se halusi.

• lissu on sairas pask

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• Nocka*

Kiitos :DDDD

• ><><><><

"isä saa tavata lapsiaan vain yksin"
        "ei tuonut koskaan naisiaan luokseen kun lapset olivat siellä"

Eli ex-miehesi tapaa lapsiaan, eikä näin ollen ole heitä hylännyt kuten väität. Hän "hylkäsi" sinut, kahjon akan, ei lapsiaan.

• uus juttu

on kyllä ihana lukea näitä uusperheen elämää joilla se on ns. helppoa ja toimivaa, meillä uusi asia, ja lapsia vain se yksi mutta kummallakin vanhemmalla uusi kumppani, ollut jo 2v ajan ja lapsi tottunut 10kk asti tähän asiaan että on kaksi kotia. isän kanssa ollaan nyt pohdittu että olisko nyt sittenki tämä järjestely huonoa lapselle, tämän turhanpäiväisistä kiukutteluista kun ollaan juteltu, mutta itse olen enemmän sitä mieltä että uhma ikää tuossa alkaa olemaan, tyttö on kohta 3v.

meillä siis järjestely ollut jo tuosta 10kk iästä asti ja meillä on viikko ja viikko järjestely, asumme samassa kaupungissa ja tytär on hoidossa päiväkodissa joten viikkoisin on se rutiini . olen nyt huomannut että tyttö kuitenkin aina tahtoisi olla äidin luona ja ei "tahdo"mennä isille. mutta kun isänsä näkee niin kaikki muut unohtuvat :) ja likka kotiutuu aina jompaankumpaan kotiin perjantaisin että vkl vapaan aikana saa tottua taas rauhassa sen kodin sääntöihin, mutta huomaa että arki vk lopulla kiukuttelu alkaa eli ikävä toista kohtaa on jo sen verran suurempi että kaikki on pielessä kunnes näkee äidin tai isin.

nyt sitten vain skarpataan ja sovitaan yhteiset säännöt vielä tarkemmin ni saadaan lapselle ihana elämä ja hyvä olo joka paikassa.

-opetellaan vielä mutta toivotaan kovasti että alkaa asiat kunnolla toimimaan

• Onnekkaat....

Allekirjoitan kaiken myös meidän (uus)perheen osalta. Voin ilolla tunnustaa, että olen onnellinen tääs uusperheessä mieheni, lapsteni ja miehen lapsen kanssa. Todella hienoa olla tässä juuri näin

• meneehän se noinki

vastaa itselleen... hih ainakin saa mielekkäät vastaukset omiin kirjoituksiin kun välillä vastaa ja välillä kyselee.

• lissu taas vauhdissa
        meneehän se noinki kirjoitti:

vastaa itselleen... hih ainakin saa mielekkäät vastaukset omiin kirjoituksiin kun välillä vastaa ja välillä kyselee.

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• Justhiina.

Suurimmassa osassa uusperheitä ollaan haasteidenkin keskellä ONNELLISIA!!! Uusperheissä aikuisilla on yhteinen tavoite rakentaa rakastavaa arkea ja motivaatiotaso perheen onnellisuuden eteen toimimiseksi on vahva. Virheistä on opittu ja toista ihmistä osataan arvostaa. Nuoruuden naivius on karissut ja ollaan aitojen tunteiden äärellä. Suurimmalla osalla myös suhteet ex puolisoihin on ihan toimivat, todellisuudessa vain harvat tappelevat exien kanssa vuosi toisensa jälkeen.

• rikottunasirpaleena

..kuuluisi olla, mutta meillä se ei mene näin. Onni on, kun ollaan miehen kanssa kahdestaan. Lapset, kun tulee on piru irti. Minut dissataan joka asiassa täysin lasten toimesta, mies on kireenä koko viikon/viikonlopun ja itse pyrin olemaan poissa kotoa kaiken mahdollisen ajan, minkä kykenen. Mies rupeaa kiristymään jo päiviä ennen lasten tuloa ja itse vain yritän pysyä jotenkin järjissäni ja toivoa, että tämä elämä joskus tästä helpottaisi, mutta ei ole kolmeen vuoteen helpottanut. Miehen eksä viellä lisäksi niin soppa on valmis. Luovuttaa on tehnyt mieli jo monta kertaa, mutta mies hajoaa ihan täysin, kun edes mainitsenkin oman asunnon hommaamisesta ja kuitenkin kahdestaan meillä on hyvä ja harmooninen olo/suhde. En ole lapsilta isää viemässä, päin vastoin, lasten tapaamiset on minun myötä lisääntyneet. Ongelmana on vain, että lapset ei hyväksy minua ja vaikka kuinka olen yrittänyt, ei auta. En vienyt kenenkään miestä ja heidän erostaan on vuosia ennen, kuin mieheni kanssa tavattiin. Siispä dissaan takasin, kun muukaan ei auta. Käyn lenkeillä, saleilla, kavereilla, ratsastamassa yms. silloin, kun lapset on meillä.
      Yritetty on harrastaa yhdessä, jutella, olla kahdestaan lasten kanssa, olla yhdessä lasten kanssa, on pahalla, on hyvällä, mutta mikään ei riitä. Eniten pelottaa miehen puolesta, sillä hän ottaa tämän tilanteen raskaammin, kuin minä ja on uhannut, ettei ota lapsiaan enään meille ellei heidän käytös muutu. Tähän en itse ole suostuvainen..en vain tiedä miten tästä jatkaa eteenpäin.

• kun ei passaa ei tul

lapsista niin kyllä ne aijallaan jättää tulematta, näin kävi meille.

En koskaan laitanut mitään lapsia varten tänne, itse saivat laittaa petinsä tai ruokansa, en ollu palvelija.

Sitten vaan kyllästyivät siihen ettei mitään ollut valmiina, ja jäivät tulematta.

Mies ihmetteli mistä moinen johtui kun eivät enää halunneet tulla, minä vaan hyristelin tyytyväisenä mielessäni.

En tiiä, sanoin vain. harmitellen.

• PASKAAAAAAAAAAAAAA
        kun ei passaa ei tul kirjoitti:

En koskaan laitanut mitään lapsia varten tänne, itse saivat laittaa petinsä tai ruokansa, en ollu palvelija.

Sitten vaan kyllästyivät siihen ettei mitään ollut valmiina, ja jäivät tulematta.

Mies ihmetteli mistä moinen johtui kun eivät enää halunneet tulla, minä vaan hyristelin tyytyväisenä mielessäni.

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa

• Ei kakaroita tänne..
        kun ei passaa ei tul kirjoitti:

avokkini kakarat minun asuntooni eikä enään kovin usein edes avomieheni asunnolle.Näin kakaroiden äitsykkä aikoinaan hommat hoiti ja nyt saa sitä mitä tilasi,eli voi hoidella kakaransa uusio-ukkonsa kanssa ihan miten tahtoo.Luulenpa että siellä uusio-perheessä alkavat välit kiristyä,koska siellä asuu myös tuon ukkelin kohta murkkuikäinen poika ja avokillani myös kaksi melkein murkkuikäistä kakaraa,joilla ei ole edes käytöstapoja.Exmuijan äitsykkäkään ei varmasti kovin usein niitä kakaroita hoiviinsa ota,itsekin kun on liito-orava joka leikkii ikinuorta vaikka on jo vanha kotka.Onnea vaan sinne uusperheeseen.Hoitakaa nyt parisuhdettanne kakaroiden kera.Me tässä avomieheni kanssa suunnittelemme viikonlopun huvituksia ja voipi olla että tänäänkin mennään bailaamaan.

• PASKAAAAAAAAAAAAAAAA
        Ei kakaroita tänne.. kirjoitti:

avokkini kakarat minun asuntooni eikä enään kovin usein edes avomieheni asunnolle.Näin kakaroiden äitsykkä aikoinaan hommat hoiti ja nyt saa sitä mitä tilasi,eli voi hoidella kakaransa uusio-ukkonsa kanssa ihan miten tahtoo.Luulenpa että siellä uusio-perheessä alkavat välit kiristyä,koska siellä asuu myös tuon ukkelin kohta murkkuikäinen poika ja avokillani myös kaksi melkein murkkuikäistä kakaraa,joilla ei ole edes käytöstapoja.Exmuijan äitsykkäkään ei varmasti kovin usein niitä kakaroita hoiviinsa ota,itsekin kun on liito-orava joka leikkii ikinuorta vaikka on jo vanha kotka.Onnea vaan sinne uusperheeseen.Hoitakaa nyt parisuhdettanne kakaroiden kera.Me tässä avomieheni kanssa suunnittelemme viikonlopun huvituksia ja voipi olla että tänäänkin mennään bailaamaan.

Yritä nyt idiootti kirjoittaa noita valheitasi edes uskottavasti. Sä kirjoitat sellaista soopaa että itsekin sekoat sanoissasi.
        Avomies asuu kyllä avovaimonsa kanssa ihan SAMASSA OSOITTEESSA.
        Voi helvetti miten ihmisen lapsi voi olla tyhmä !!!
        Ihme ettet ole vielä itseltäsi henkeä ottanut kun elämäsi on noin paskaaaaaaaaaa.

• leps...leps....
        PASKAAAAAAAAAAAAAAAA kirjoitti:

Yritä nyt idiootti kirjoittaa noita valheitasi edes uskottavasti. Sä kirjoitat sellaista soopaa että itsekin sekoat sanoissasi.
        Avomies asuu kyllä avovaimonsa kanssa ihan SAMASSA OSOITTEESSA.
        Voi helvetti miten ihmisen lapsi voi olla tyhmä !!!
        Ihme ettet ole vielä itseltäsi henkeä ottanut kun elämäsi on noin paskaaaaaaaaaa.

Todella pahasti päänupissasi.Joka paikkaan työnnät tuota BLAAAAAAAA-BLAAAAAATA ja PASKAA.Kyllähän minä asun avomieheni kanssa samassa osoitteessa mutta hänellä on myös kakkosasunto kakaroidensa tapaamisia varten ääliö.Nyt harkitsemme irtisanoa se kakkosasunto,kas kun sillä ei ole käyttöä.K AKAROITAAN HÄN EI HALUA KOVIN USEIN ENÄÄN TAVATA.Nyt mietimme iltamenojamme,meillä kun ei ole kakaroita RASITTEENA ne saa hoidella exmuija ukkelinsa kera.

• SAIRASTAAAAAAAAAAAAA
        leps...leps.... kirjoitti:

Todella pahasti päänupissasi.Joka paikkaan työnnät tuota BLAAAAAAAA-BLAAAAAATA ja PASKAA.Kyllähän minä asun avomieheni kanssa samassa osoitteessa mutta hänellä on myös kakkosasunto kakaroidensa tapaamisia varten ääliö.Nyt harkitsemme irtisanoa se kakkosasunto,kas kun sillä ei ole käyttöä.K AKAROITAAN HÄN EI HALUA KOVIN USEIN ENÄÄN TAVATA.Nyt mietimme iltamenojamme,meillä kun ei ole kakaroita RASITTEENA ne saa hoidella exmuija ukkelinsa kera.

SONTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• SAIRASTAAAAAAAAAAAAA
        leps...leps.... kirjoitti:

SONTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• Jippa jee

Uusperheellisyys on antoisaa ja henkisesti rikasta. Uusperheellisyys on aikuisten sekä lasten tiimityötä ja yhteispeliä puhtaimmillaan. Haasteitakin on, mutta uusperheissä osataan puhua ja sopia asioista, joista ydinperheessä lakaistaan maton alle.

• meillä toimii ydinpe

maailman paras asia. Monet miehet vain ei sitä ymmärrä. Hepposin perustein luovutaan elämän ainutlaatuisesta asiasta kuin perheestä. Naisena en voi ymmärtää sitä että joku haluaa luopua lapsistaan.

Ydinperheessä kaikki on aitoa ja ihanaa, lapset luottaa äitiin ja minä lapsiin.

Olisi elämi mustin päivä, jos lapseni olisivat aikanaan muuttaneet isänsä luokse ja tapailleet hänen naisiaan, ja jättäneet minut yksin, mutta kun on fiksut lapset tiesivät kuka luottaa ja rakastaa heitä.

Harmi että mies hylkäsi lapsensa ja kärsii, nyt lapset hylkäsi isänsä, mutta se oli odotettavissakin. Mies tiesi että hänen tekonsa koituu joskus hänen tappiokseen. Kun lapsetkaan ei välitä.

Meidän ydinperhe on parasta.

• LISSU ON PASKAAAAAAA
        meillä toimii ydinpe kirjoitti:

maailman paras asia. Monet miehet vain ei sitä ymmärrä. Hepposin perustein luovutaan elämän ainutlaatuisesta asiasta kuin perheestä. Naisena en voi ymmärtää sitä että joku haluaa luopua lapsistaan.

Olisi elämi mustin päivä, jos lapseni olisivat aikanaan muuttaneet isänsä luokse ja tapailleet hänen naisiaan, ja jättäneet minut yksin, mutta kun on fiksut lapset tiesivät kuka luottaa ja rakastaa heitä.

Harmi että mies hylkäsi lapsensa ja kärsii, nyt lapset hylkäsi isänsä, mutta se oli odotettavissakin. Mies tiesi että hänen tekonsa koituu joskus hänen tappiokseen. Kun lapsetkaan ei välitä.

BLAAAAAAAAAAAAAAAA

• ydinluu.

sun" ydinpersees" on ihan perseestä...

• YDINPERHE ON

PARASTA, MIKSI KIRJOITAT UUSPERHEPALSTALLA?

Näin toimiessasi osoitat, että 'onnesi' onkin pelkkää valhetta. Sitäkö haluatkin, onko tämä avunhuutosi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe