Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Heppakirjailijoita...?

Mitherel

Heips! Pyydän teiltä mielipiteitä seuraavista heppakirjailijoista:

-Isolde Pullum? Hän kirjoitti kolme kirjaa; "Vihreän hevosen majatalo" ja "Näyttämönä Vihreän hevosen majatalo" sekä "Pegasos ja Vihreän hevosen majatalo". Mitä mieltä olette kirjosta?

-Angela Dorsey; Hevosenkeli- kirjasarja, Orjanlaakerin varjossa, Tapahtui Favershamin metsässä, Salaisuuksien metsä jne... Mielestäni ne kirjat ovat jännittäviä. Olen ollut Pollux -kirjakerhossa ja ne esitettiin jännärikirjoiksi ja lehdessä oli Spooky- tarra päällä. Mielipiteitä?

-Lauren Brooke; Hevoshoitolan sisarukset on mielestäni älyttömän hyvä sarja. Brooke osaa kuvata tunteita hyvin. Hän kirjoittaa 13-vuotiaan Amy Flemingin elämästä Heartland -nimisessä hoitolassa.

-Jane Ayres; myös jännärikirjailija, joka kuvaa tunteita selkeästi. Gemma -sarjasta hänet on tunnettu parhaiten. Muita kirjoja: Parvekehevonen, Pimeyden hevoset, Kaikki on toisin. Hänen kirjoitustyylinsä on ihan omanlaisensa, avot!

-Terri Farley; kirjoitti seitsemän kirjaa Phantom -sarjaan: Preerian kasvatti, Orien taisto, Dark Sunshine, Vapauden hinta, Haastaja, Pelastava enkeli ja Mustangien kuningatar. Sarjan päähenkilöitä ovat: Samantha "Sam" Forster, tämän isä Wyatt, mummi Grace, parhaat ystävät Jennifer "Jen" (sukunimi hukassa) ja Jake Ely. Hevosenaan hänellä on ponin kokoinen mustangi Ace.

Mielipiteitä kaipaisin.

2

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitherel

      Miksei kukaan ole kertonut...mielipiteitään? Kaikki palaute, niin hyvä kuin huonokin, kelpaa!

    • Misert

      Itse oon myös kuulunut aikanani Polluxiin ja mulla löytyy itseltä osa noista. :)

      Pullumin kirjoista en omista kuin noi 2 ekaa, mutta tykkäsin niistä. :)

      Hevoshoitolan sisarukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe