joonas haluaa suudella

joonas hatunen

mä haluan suudella mut kun ei tyttö ystävää ja se mua harmittaa kun en pääse suutelee ketään tytöä niin että mistä löytyisi semmonen mukava tyttö ystävä mulle jos en saa niin sitten vaan täytyy hyppää rauta tielle

12

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOLOLOLOLOL

      Sinuna valitsisin jälkimmäisen vaihtoehdon.
      Ja ehdotappa vanhemmillesi, että ottavat sinulta tietokoneen pois :)

      Kiitos

      • jkljöölh

        yksi tyhmä ruokkii trollia. ääliö.

        mutta minua ei trollailu haittaa, joten voin hyvin kirjoitella tänne. te jotka kuitenkin haluatte protestoida joonakselle, niin ruokitte sitä. joten hävisitte


      • joonas hatunen
        jkljöölh kirjoitti:

        yksi tyhmä ruokkii trollia. ääliö.

        mutta minua ei trollailu haittaa, joten voin hyvin kirjoitella tänne. te jotka kuitenkin haluatte protestoida joonakselle, niin ruokitte sitä. joten hävisitte

        en oo viellä päässy suutelee ketään kaunista tytöä mua jännittää se kun tää on mulle eka kerta että miten minä suuhtaudun siihen suuteluun onko tää nyt ihan normaalia kun rakastuu sitten haluaa suudella jotain kaunista tytöä vastauksia kiitos


      • Reps x 10
        jkljöölh kirjoitti:

        yksi tyhmä ruokkii trollia. ääliö.

        mutta minua ei trollailu haittaa, joten voin hyvin kirjoitella tänne. te jotka kuitenkin haluatte protestoida joonakselle, niin ruokitte sitä. joten hävisitte

        Lollero ruokkii trollia mutta toi oli tavallaan ownaus siinä samalla eli IMO toi jäi plussan puolelle


    • ghjdhh

      no mikset hyppää jo?
      Oot niin kaua aikaa sanonu hyppääväs jos et saa gimmafrendii, eikö ois aika jo hypätä?

      • emikins_

        Ensinnäki, minkä ikänen mahdat olla? Veikkaan jtn 10v jätkää. Tyttöystävä on yhdyssana. Ja ku vaikutat tollaselta nuorelta, ni kyllä sää vielä ehdit sen tyttöystävän saamaan ja suutelemaan monia kertoja! Lupaan sen ;)
        Ja onhan tuoki tyhmää, että hyppää jo. VÄSYNYTTÄ! HERÄTKÄÄ, kiitz


      • dfghdfhgdfgfghdfh
        emikins_ kirjoitti:

        Ensinnäki, minkä ikänen mahdat olla? Veikkaan jtn 10v jätkää. Tyttöystävä on yhdyssana. Ja ku vaikutat tollaselta nuorelta, ni kyllä sää vielä ehdit sen tyttöystävän saamaan ja suutelemaan monia kertoja! Lupaan sen ;)
        Ja onhan tuoki tyhmää, että hyppää jo. VÄSYNYTTÄ! HERÄTKÄÄ, kiitz

        Älä nostele trollien viestejä, kiitos. -_-


    • reiska69

      Kelpaako sulle mies? Varmaan tunnet jo mut niin ei varmaan tarvita kummempaa esittelyä?
      Ota yhteyttä jos kiinnostaa. [email protected]

    • samurai123

      Näin jälkeen päin kysyn miksä edes kirjottelet tänne tämmöstä paskaa ku joku pedofiili tekee porno leffoja.
      Siis anteeks jos nyt sitten luokkasin mutta Kehenkään ei loksahda nuo sun juttus so! Lopeta. PLEASE!
      Thanks.

    • kujallaolen

      Miks nää palstat on täynnä jotain Joona Hatusta??? Ootko Joonas oikeesti jotain 9v joka haluis vähä munaa vai onks tää pelkkää läppäää???

      • kujallaolen

        Joonas*


    • Anonyymi00012

      HEHEHEHEH

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1906
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      412
    Aihe