mä haluan suudella mut kun ei tyttö ystävää ja se mua harmittaa kun en pääse suutelee ketään tytöä niin että mistä löytyisi semmonen mukava tyttö ystävä mulle jos en saa niin sitten vaan täytyy hyppää rauta tielle
joonas haluaa suudella
12
486
Vastaukset
- LOLOLOLOLOL
Sinuna valitsisin jälkimmäisen vaihtoehdon.
Ja ehdotappa vanhemmillesi, että ottavat sinulta tietokoneen pois :)
Kiitos- jkljöölh
yksi tyhmä ruokkii trollia. ääliö.
mutta minua ei trollailu haittaa, joten voin hyvin kirjoitella tänne. te jotka kuitenkin haluatte protestoida joonakselle, niin ruokitte sitä. joten hävisitte - joonas hatunen
jkljöölh kirjoitti:
yksi tyhmä ruokkii trollia. ääliö.
mutta minua ei trollailu haittaa, joten voin hyvin kirjoitella tänne. te jotka kuitenkin haluatte protestoida joonakselle, niin ruokitte sitä. joten hävisitteen oo viellä päässy suutelee ketään kaunista tytöä mua jännittää se kun tää on mulle eka kerta että miten minä suuhtaudun siihen suuteluun onko tää nyt ihan normaalia kun rakastuu sitten haluaa suudella jotain kaunista tytöä vastauksia kiitos
- Reps x 10
jkljöölh kirjoitti:
yksi tyhmä ruokkii trollia. ääliö.
mutta minua ei trollailu haittaa, joten voin hyvin kirjoitella tänne. te jotka kuitenkin haluatte protestoida joonakselle, niin ruokitte sitä. joten hävisitteLollero ruokkii trollia mutta toi oli tavallaan ownaus siinä samalla eli IMO toi jäi plussan puolelle
- ghjdhh
no mikset hyppää jo?
Oot niin kaua aikaa sanonu hyppääväs jos et saa gimmafrendii, eikö ois aika jo hypätä?- emikins_
Ensinnäki, minkä ikänen mahdat olla? Veikkaan jtn 10v jätkää. Tyttöystävä on yhdyssana. Ja ku vaikutat tollaselta nuorelta, ni kyllä sää vielä ehdit sen tyttöystävän saamaan ja suutelemaan monia kertoja! Lupaan sen ;)
Ja onhan tuoki tyhmää, että hyppää jo. VÄSYNYTTÄ! HERÄTKÄÄ, kiitz - dfghdfhgdfgfghdfh
emikins_ kirjoitti:
Ensinnäki, minkä ikänen mahdat olla? Veikkaan jtn 10v jätkää. Tyttöystävä on yhdyssana. Ja ku vaikutat tollaselta nuorelta, ni kyllä sää vielä ehdit sen tyttöystävän saamaan ja suutelemaan monia kertoja! Lupaan sen ;)
Ja onhan tuoki tyhmää, että hyppää jo. VÄSYNYTTÄ! HERÄTKÄÄ, kiitzÄlä nostele trollien viestejä, kiitos. -_-
- reiska69
Kelpaako sulle mies? Varmaan tunnet jo mut niin ei varmaan tarvita kummempaa esittelyä?
Ota yhteyttä jos kiinnostaa. [email protected] - samurai123
Näin jälkeen päin kysyn miksä edes kirjottelet tänne tämmöstä paskaa ku joku pedofiili tekee porno leffoja.
Siis anteeks jos nyt sitten luokkasin mutta Kehenkään ei loksahda nuo sun juttus so! Lopeta. PLEASE!
Thanks. - kujallaolen
Miks nää palstat on täynnä jotain Joona Hatusta??? Ootko Joonas oikeesti jotain 9v joka haluis vähä munaa vai onks tää pelkkää läppäää???
- kujallaolen
Joonas*
- Anonyymi00012
HEHEHEHEH
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351906
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 60509
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap74412