Kertokaa koirienne kuulumisia kun nyt ovat tiineenä.
Oman koirani astutuksesta on 3 viikkoo takana, ei ole kummosta vielä näkyny. Ruokahalu on heikko ollu pari päivää ehkä johtuu kuumuudesta. Odotellaan ultraan menoa jo kovasti. Koirani ensimmäinen tiineys ja mua ainakin jännittää jo.
Lähiaikoina astutetut!
5
313
Vastaukset
- alussa
Meillä on kaksi viikkoo takana ja myöskin eka tiineys,Nisät jonkin verran turvonneet ja ehken pientä kovettumaa tuntuu jo,Lopetti heti astutuksen jälkeen leikkimisen.mikä koira sulla on ? Mulla on jenkki .
En itse oo huomannu kovin kummosta nisien turpoamista, no ehkä johtuu siitä et oon seurannu niitä niin ahkeraan et en vaan huomaa muutosta enää. Ehkä on jo vähän pientä kumpua mahassa, kun vertaa kevään kuviin. Lenkillä ei pysy enää mun hitaassakaan vauhdissa ja tuntuu siltä ettei sitä vähempää vois kiinnostaa lenkille lähtö. Kun ennen se tutki ja pörräili mennä vauhdilla joka suuntaan. Niin ja ruokakupilla ei nappulat tee kauppaansa enää ollenkaan, vaan kerjää keittiössä ruokaa. On kyl aikasemmin saanut ruuantähteitä illalla jos jäi ruokailusta jotain talteen. olen alkanut tekeen reilummin ruokaa et neidille riittää kans hyvää evästä.
hyvää odotusta- szbgs
bs
- tuleva jenkkiåiti
szbgs kirjoitti:
bs
jenkki on amerikan cokkerspanieli.Kaunis pieni kokoinen ylösajava lintukoira.Käy seura- näyttely ja kotikoiraksi.ihmisrakas ja ihana koira .
Kävin ultraamassa koirulini, se on kantavana, pieni pentue tulossa kuulemma. Ainakin on pentuja tulossa. Sitten vaan odotteleen masun kasvua ja pentuja maailmaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku775436Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353015Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1232335HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201955Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v191895- 1111810
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2971415Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.691402Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531294- 941187