Lähiaikoina astutetut!

Kertokaa koirienne kuulumisia kun nyt ovat tiineenä.

Oman koirani astutuksesta on 3 viikkoo takana, ei ole kummosta vielä näkyny. Ruokahalu on heikko ollu pari päivää ehkä johtuu kuumuudesta. Odotellaan ultraan menoa jo kovasti. Koirani ensimmäinen tiineys ja mua ainakin jännittää jo.

5

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alussa

Meillä on kaksi viikkoo takana ja myöskin eka tiineys,Nisät jonkin verran turvonneet ja ehken pientä kovettumaa tuntuu jo,Lopetti heti astutuksen jälkeen leikkimisen.mikä koira sulla on ? Mulla on jenkki .

• En itse oo huomannu kovin kummosta nisien turpoamista, no ehkä johtuu siitä et oon seurannu niitä niin ahkeraan et en vaan huomaa muutosta enää. Ehkä on jo vähän pientä kumpua mahassa, kun vertaa kevään kuviin. Lenkillä ei pysy enää mun hitaassakaan vauhdissa ja tuntuu siltä ettei sitä vähempää vois kiinnostaa lenkille lähtö. Kun ennen se tutki ja pörräili mennä vauhdilla joka suuntaan. Niin ja ruokakupilla ei nappulat tee kauppaansa enää ollenkaan, vaan kerjää keittiössä ruokaa. On kyl aikasemmin saanut ruuantähteitä illalla jos jäi ruokailusta jotain talteen. olen alkanut tekeen reilummin ruokaa et neidille riittää kans hyvää evästä.

hyvää odotusta

• szbgs

bs

• tuleva jenkkiåiti
        szbgs kirjoitti:

bs

jenkki on amerikan cokkerspanieli.Kaunis pieni kokoinen ylösajava lintukoira.Käy seura- näyttely ja kotikoiraksi.ihmisrakas ja ihana koira .

• Kävin ultraamassa koirulini, se on kantavana, pieni pentue tulossa kuulemma. Ainakin on pentuja tulossa. Sitten vaan odotteleen masun kasvua ja pentuja maailmaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27