Kertokaa koirienne kuulumisia kun nyt ovat tiineenä.
Oman koirani astutuksesta on 3 viikkoo takana, ei ole kummosta vielä näkyny. Ruokahalu on heikko ollu pari päivää ehkä johtuu kuumuudesta. Odotellaan ultraan menoa jo kovasti. Koirani ensimmäinen tiineys ja mua ainakin jännittää jo.
Lähiaikoina astutetut!
5
276
Vastaukset
- alussa
Meillä on kaksi viikkoo takana ja myöskin eka tiineys,Nisät jonkin verran turvonneet ja ehken pientä kovettumaa tuntuu jo,Lopetti heti astutuksen jälkeen leikkimisen.mikä koira sulla on ? Mulla on jenkki .
En itse oo huomannu kovin kummosta nisien turpoamista, no ehkä johtuu siitä et oon seurannu niitä niin ahkeraan et en vaan huomaa muutosta enää. Ehkä on jo vähän pientä kumpua mahassa, kun vertaa kevään kuviin. Lenkillä ei pysy enää mun hitaassakaan vauhdissa ja tuntuu siltä ettei sitä vähempää vois kiinnostaa lenkille lähtö. Kun ennen se tutki ja pörräili mennä vauhdilla joka suuntaan. Niin ja ruokakupilla ei nappulat tee kauppaansa enää ollenkaan, vaan kerjää keittiössä ruokaa. On kyl aikasemmin saanut ruuantähteitä illalla jos jäi ruokailusta jotain talteen. olen alkanut tekeen reilummin ruokaa et neidille riittää kans hyvää evästä.
hyvää odotusta- szbgs
bs
- tuleva jenkkiåiti
szbgs kirjoitti:
bs
jenkki on amerikan cokkerspanieli.Kaunis pieni kokoinen ylösajava lintukoira.Käy seura- näyttely ja kotikoiraksi.ihmisrakas ja ihana koira .
Kävin ultraamassa koirulini, se on kantavana, pieni pentue tulossa kuulemma. Ainakin on pentuja tulossa. Sitten vaan odotteleen masun kasvua ja pentuja maailmaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk338112Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213430Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232403Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521630Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291477PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1841465- 1461355
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport561224Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1831136- 431090