Lähiaikoina astutetut!

Kertokaa koirienne kuulumisia kun nyt ovat tiineenä.

Oman koirani astutuksesta on 3 viikkoo takana, ei ole kummosta vielä näkyny. Ruokahalu on heikko ollu pari päivää ehkä johtuu kuumuudesta. Odotellaan ultraan menoa jo kovasti. Koirani ensimmäinen tiineys ja mua ainakin jännittää jo.

5

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alussa

Meillä on kaksi viikkoo takana ja myöskin eka tiineys,Nisät jonkin verran turvonneet ja ehken pientä kovettumaa tuntuu jo,Lopetti heti astutuksen jälkeen leikkimisen.mikä koira sulla on ? Mulla on jenkki .

• En itse oo huomannu kovin kummosta nisien turpoamista, no ehkä johtuu siitä et oon seurannu niitä niin ahkeraan et en vaan huomaa muutosta enää. Ehkä on jo vähän pientä kumpua mahassa, kun vertaa kevään kuviin. Lenkillä ei pysy enää mun hitaassakaan vauhdissa ja tuntuu siltä ettei sitä vähempää vois kiinnostaa lenkille lähtö. Kun ennen se tutki ja pörräili mennä vauhdilla joka suuntaan. Niin ja ruokakupilla ei nappulat tee kauppaansa enää ollenkaan, vaan kerjää keittiössä ruokaa. On kyl aikasemmin saanut ruuantähteitä illalla jos jäi ruokailusta jotain talteen. olen alkanut tekeen reilummin ruokaa et neidille riittää kans hyvää evästä.

hyvää odotusta

• szbgs

bs

• tuleva jenkkiåiti
        szbgs kirjoitti:

bs

jenkki on amerikan cokkerspanieli.Kaunis pieni kokoinen ylösajava lintukoira.Käy seura- näyttely ja kotikoiraksi.ihmisrakas ja ihana koira .

• Kävin ultraamassa koirulini, se on kantavana, pieni pentue tulossa kuulemma. Ainakin on pentuja tulossa. Sitten vaan odotteleen masun kasvua ja pentuja maailmaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5436
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3015
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      123
      2335
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1955
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      19
      1895
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1810
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1415
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      69
      1402
    9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1294
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      94
      1187
    Aihe