Ärsyttävä ongelma netin kanssa.

AuttakaaNytJoku

Speedstream 5450
D-link Dir 635.
Atheros AR8121/AR8113 PCI-E Ethernet Controller.
Elisa laajakaista.
Windows XP

Internet yhteys katkeaa välillä ja väittää, että internet on yhdistetty vaikka en pääse minnekkään. Kun yhteys katkeaa ja yritän korjata sitä se on mahdotonta koska kaikki mikä sijaistee Ohjauspaneeli > verkkoyhteydet ei suostu avautumaan. Kerran sain painettua "korjaa" lähiverkkoyhteydelle eikä mitään tapahtunut. Eräällä toisella kerralla laitoin taas että poista verkkoyhteys käytöstä ja mitään ei tapahtunut, sammutin koneen käynnistin uudelleen nettiyhteys oli poissa päältä yhdistin ja toimi. Ainoa mikä siis auttaa on että sammuttaa koneen ja käynnistää uudelleen ei edes modeemin tai reitittimen käynnistäminen uudelleen vaikuta asiaan. On erittäin rasittavaa kun en pysty jättämään konetta lataamaan suuria tiedostoja siksi aikaa kun olen poissa koneen ääreltä. Minun pitää olla koneen luona koko ajan että pystyn lataamaan. Oon kokeillu vaikka mitä ja ettiny ei auta. Kenellää mitää ideaa mistä vois johtua. Tää ongelma on ollu mulla viimeset 3kk eli siitä lähtien ku D-Link Dir 635 vaihettii vanhaa Dlinkin langattomaa reitittimee. Mulla on yhdistetty toi Dir 635 piuhalla koneesee. Nii ja vanhaki Dlinkki pätki aluks tunni välein sit joutu kattelee vuoden no sit meni nii että parin minuuti välei.
On myös erittäin rasittavaa kun pelaan jotain koneella niin kun lopetan pelaamisen netti on katkennut ja kone pitää käynnistää uudelleen että saan sen toimimaan. Olen huomannut, että se auttaa kun käyn alt switchin avulla välillä selaamasssa konetta muutaman sekunnin ja alan taas pelaamaan. Tuota täytyy toistaa vähän väliä että ei tarvitse sammuttaa konetta pelaamisen jälkeen

5

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiska paiska

      Oletko testannut asetuksia mulla tavalla Esim vaihda selainta ja asetukset antivirusohjelmassa ynnä muuta. Tiedän että palomuuri pelaa välillä paitsiossa jotain sotkua ja seisauttaa erityisiä ohjelmia pääsemästä netille. IE voi myös tehdä temppuja.

    • 12

      Tuntuu olevan reitittimien perusvikoja tuo pätkiminen.
      Voisit koettaa ottaa kaikista asianomaisista laitteista virransäästöominaisuudet pois päältä.
      Onko muita (WLAN) koneita verkossa? Jos ei jätä reititin kokonaan pois, tai sammuta reitittimestä Wlan-yhteys. Jos on käytä vain niitä 801.11 B/G/N yhteyksiä, joita langattoman laitteen verkkokortti tukee. Eli uusimmissa läppäreissä vain 801.11 N jne.
      Joillekin on auttanut myös verkkokortin lisäasetuksista, kun poistaa päältä kaikki 'off load'-vaihtoehdot.
      Itse painin saman ongelman kanssa A-Linkin reitittimen kanssa ja olen tullut johtopäätökseen, että se on vaan huono. Toki yhteys minulla korjautuu, kun käyttää sen 10 s pois päältä.

    • AuttakaaNytJoku

      Ongelma korjattu :) vihdoin torrent clientin asetukset oli ihan päin vittua!

    • Tarttis ohjeita myös

      Sama ongelma mullakin , varsinkin jos lataaa jotain isoo kamaa : / miten korjasit . lyhennetty selostus. kiitos!

    • City-Kani

      Veikkaus! Operaattori asetukset ei ole oikein!

      Sekaa ne!
      Se on yleinen syyt katkomiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe