Tämän hetken unelma olis päästä parin vuoden sisään kielikurssille Englantiin. Kurssit pakkaavat vaan olemaan ihan huikeen kalliita. Tietäskö kukaan mistä vois kysellä tälläselle jutulle, vaikka stipendiä?
kielikurssi
3
1469
Vastaukset
- heheheheheeee
... kielimatkat todella ovat kalliita. :/ itse kävin viimekesänä new yorkissa ja ensikesänä menossa kanadaan ! :) ja EF sivulla on kaikenlaista tietoa. :'D
- kielimatkailija
Ne matkat tosiaan on usein aika kalliita, mutta kun vertaa EF:n ja STS:n järjestämiä matkoja muiden järjestäjien matkoihin, huomaa kyllä monesti, että molemmat ovat vielä aika edullisia.
- -Tuula-
Kannattaisiko miettiä menoa esim. au-pairiksi. Matkat yleensä maksetaan, saa täyden ylläpidon ja vielä taskurahaakin. Voi mennä myös esim. 3 kuukaudeksi, ei tarvi koko vuodeksi.
Itse koin sen huikeaksi kokemukseksi ja kielitaito karttui lasten kanssa ja hoitaessa perheen askareita ja asioita, olin myös joskus perheen kaupassa töissä (joskus yksin). Kävin myös paikallisessa yliopistossa kielikurssilla samalla.
Nyt ajattelin läheä myös Espanjaan vapaaehtoistyöhön, se on ihan oivaa kielitaidon kohentamista eikä maksa sen enempää kuin kotona asuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803