Musiikkipäivät

ei valtuutettu

Yksi valtuutettu ja kansanedustajaehdokas oli suoraselkäinen ja ilmoitti, ettei aio käyttää valtuutetuille jaettuja ilmaislippuja ja mennä musiikkipäiville.

ihailtavaa toimintaa: Samalla hän kieltäytyi tutustumasta lähialueen yritysjohtajiin. Samoin hän kieltäytyi siitä, mitä illan aikana olisi voinut heidän kanssaan suunnitella ja sopia. Samoin hän kieltäytyi siitä, että olisi ehkä syntynyt uusia kontakteja, joiden avulla voisi vaikuttaa kaupunkimme tulevaisuuden parantamiseen.

Todella ihailtavaa ja loppuun saakka harkittua toimintaa! Hyvä, hyvä!

12

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai et politikko

      Kirjoittihan hän, että mitään edellämainittavaa ei ollut kaupungin kirjekuoressa ei osanottajaluetteloa ja esityslistaa ??????
      Taidat olla itse KH/pj

      • Vältti viilloksella

        populistiset pellet jotka eivät ymmärrä mitä on asioitten hoito ja yhteistyö, vetoavat näihin herravihaisiin eläkeläisiin. Huomaa sen kyllä näitten populistien käytöksestäkin, että käytös ja koulutus oh jäänyt nollaan. Emme tarvitse näitä Pätkä-Halmeita enää. YtinvoimaPena on paras esimerkki näistä.


      • kaikilla on ihanteet
        Vältti viilloksella kirjoitti:

        populistiset pellet jotka eivät ymmärrä mitä on asioitten hoito ja yhteistyö, vetoavat näihin herravihaisiin eläkeläisiin. Huomaa sen kyllä näitten populistien käytöksestäkin, että käytös ja koulutus oh jäänyt nollaan. Emme tarvitse näitä Pätkä-Halmeita enää. YtinvoimaPena on paras esimerkki näistä.

        ja puutarhanhoitaja Ilkka siis on parempi vaihtoehto sinulle politiikon kakkosvaimo ;)


      • rehellisyys tärkeint

      • kerro Janne meille
        rehellisyys tärkeint kirjoitti:

        http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Sunnuntaisuomalainen Satoja poliitikkoja osuuskauppojen johdossa /1135258990557

        samassa asemassa?
        sen lauluja laulat kenen leipää syöt siinä vaan saataa mennä sekaisin luottamus ja edustustyöt :)

        Kertoa meille varkautelaisille kuinka monta hyvää kontaktia pystyi luomaan verorahoillamme maksettuun Sahalan konsertiin Joroisten musiikkijuhlilla tai joku muu paikalla ollut valtuutettu ???

        Missä Janne Kuronen sai sen idean, että liikenneympyraä on varkautelaisten etu, kun ei yksin estänyt Tsuparin hallitukseen vientiä jossa asiasta päätettiin varavaltuutettujen johdolla.
        KH:n kokouksestahan puuttuivat ääniharavat Haapala ja Rajamäki, sekä k-linjan pj Janne Kuronen itse.


      • Tappisilimä
        kerro Janne meille kirjoitti:

        Kertoa meille varkautelaisille kuinka monta hyvää kontaktia pystyi luomaan verorahoillamme maksettuun Sahalan konsertiin Joroisten musiikkijuhlilla tai joku muu paikalla ollut valtuutettu ???

        Missä Janne Kuronen sai sen idean, että liikenneympyraä on varkautelaisten etu, kun ei yksin estänyt Tsuparin hallitukseen vientiä jossa asiasta päätettiin varavaltuutettujen johdolla.
        KH:n kokouksestahan puuttuivat ääniharavat Haapala ja Rajamäki, sekä k-linjan pj Janne Kuronen itse.

        piehän sinäkin vähän lommoo!


      • Pärevalkea
        kerro Janne meille kirjoitti:

        Kertoa meille varkautelaisille kuinka monta hyvää kontaktia pystyi luomaan verorahoillamme maksettuun Sahalan konsertiin Joroisten musiikkijuhlilla tai joku muu paikalla ollut valtuutettu ???

        Missä Janne Kuronen sai sen idean, että liikenneympyraä on varkautelaisten etu, kun ei yksin estänyt Tsuparin hallitukseen vientiä jossa asiasta päätettiin varavaltuutettujen johdolla.
        KH:n kokouksestahan puuttuivat ääniharavat Haapala ja Rajamäki, sekä k-linjan pj Janne Kuronen itse.

        esimerkiksi junan rahastajan elämäntyö ole katettu suureksiosin verovaroilla. Valitettavasti tämä poliittinen loikkari aloitti Varkaudessa tämän pilkunnus politiikan Oopperapaljastuksillaan. Miksi muuten hän ei kirjoittele omista kaupungilta saamistaan rahoista. Sai koko työpaikan poliittisin perustein. Hallituksessa ei muuten ole varavaltuutettuja. Olisko poissaolijoilla ollut Oinos-ytin kuume.


    • Ja paljon yleisöä. KIITOS järjestäjille. Ei olisi voinut uskoa olevansa Varkaudessa. Taisi olla Joroisten musiikkipäivien yleisö mangneetti. Vastaavaa poikkinaintia lisää. Kuulin joroislaisen pariskunnan kehuvan tätä konserttia ja yleisömäärää. Olivat olleet Joroisten kirkosa konsertissa ja siellä oli ollut vain 200 katsojaa. Minusta yleisö oli rennosti pukeutunutta eri yhteiskuntaluokista koostuvaa. Kerrankin kokokansan tapahtuma Varkaudessa. Tästä on hyvä jatkaa ja saada matkailukin täällä toimimaan. Ei pötypuheilla niitä euroja tänne tule vaan teoilla. Ensi kesänä voisi olla koko kesän kattava tapahtumaketju. 1viikko sampea ja samppanjaa 1viikko Joroisten musiikkipäiviä sekä lisäviikkoja voisi olla vaikka Sinkkuvestivaalit Kämärillä jne. Siis koko heinäkuu tapahtumia.

      • epäilys herää ;)

        Siis saiko Varkaus sijoittamansa rahat Joroisten musiikkipäivistä? Kuinka paljon oli hotelleissamme yöpyjiä? mitä jäi Kauppakadun yrittäjille konsertista hehän on niitä työllistäjiä nyt ja tulevaisuudessa Stora Enson poistuessa.


      • ekiaa
        epäilys herää ;) kirjoitti:

        Siis saiko Varkaus sijoittamansa rahat Joroisten musiikkipäivistä? Kuinka paljon oli hotelleissamme yöpyjiä? mitä jäi Kauppakadun yrittäjille konsertista hehän on niitä työllistäjiä nyt ja tulevaisuudessa Stora Enson poistuessa.

        vaihtele vain sulakkeita ja laulele, mutta älä puutu liian isoihin asioihin.


      • nimimerkin varjosta
        ekiaa kirjoitti:

        vaihtele vain sulakkeita ja laulele, mutta älä puutu liian isoihin asioihin.

        sinä vain sitä mitä sinut muut ryhmäläiset pakottavat. Kotona se on vaimosi ja vaimosi on varmaan äitisi tossun alla :)


      • uudesti syntynyt
        nimimerkin varjosta kirjoitti:

        sinä vain sitä mitä sinut muut ryhmäläiset pakottavat. Kotona se on vaimosi ja vaimosi on varmaan äitisi tossun alla :)

        Tule sinäkin viettämää vapauttava tanssi-ilta Kylpylähotelli Kuntorantaan voi tehdä hyvää syksyä ajatellen muuten paineet nousevat liikaa ja elämähän on vain kerran elä se ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe