Sviitin hinta halvimmillaan?

Sviittiä himoava

Millä hinnalla sviitti irtoaa ruotsin risteilyllä silloin kun sen saa halvimmillaan?

12

3269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd123124123

vajaa tonni huomenna

• ens kuussa sviittiin

Millä reitillä, millä yhtiöllä? Eri laivojen sviitit ovat hyvin erilaisia ja mini- tai täysristeilyssäkin on hiukan... eroa. Kerro tarkemmin tai etsi itse tietoa firmojen sivuilta.

• ymmärtääköhän mitään

voit ihan itse katsella tietoja ja hintoja näin aluksi ja kun luultavasti et kuitenkaan ymmärrä asioita niin sitten voit kysellä lisätietoja kun olet tutustunut ensin sivuihin.

www.tallinksilja.com/fi/
        ja
        www.vikingline.fi

• Sviittiä himioava

Kysymys siis risteilystä Suomi Finlandin ja Ruotsi Sverigen välillä. Laivayhtiöllä ei ole väliä. Kysyin halvinta hintaa siinä toivossa että lukijat kertoisivat millä hinnalla ovat halvimmillaan päässeet risteilemään sviitissä. Sikaosto-majoituksella risteilyitä on jaett jopa ilmaiseksi ja kuljetuksineen halvin tietämäni hinta on 13 euroa Oulusta Tukholmaan ja takaisin hyttipaikan sisältäen. Itse en asu Oulussa, mainitsin Oulun vain hintaesimerkkinä.

Osaan kyllä lukea hinnat ja aikataulut ja olen seilannut kännialbatrosseilla enemmän kuin moni muu. Tänään kun katsoo sviitti-risteilyjen hintoja, hinnat eivät varmaankaan ole alimmillaan. Tavoittelin kysymykselläni sitä että jos sviitin saa joskus esim satasella, voisin sovittaa risteilemiseni sellaiseen ajankohtaan jolloin risteily sviittissä irtoaa sillä satasella. Voi kuitenkin olla mahdollista että risteily hintaa sviitissä ei koskaan alenneta sataseen. Itse puolestaan en viitsi maksaa risteilystä satasta enempää. Jos risteilymatka sviitsissä maksaa halvimmillaankin esim 300 e pintaan, tällöin sviitti ei ole minun juttu.

• ei sun juttus
        Sviittiä himioava kirjoitti:

Kysymys siis risteilystä Suomi Finlandin ja Ruotsi Sverigen välillä. Laivayhtiöllä ei ole väliä. Kysyin halvinta hintaa siinä toivossa että lukijat kertoisivat millä hinnalla ovat halvimmillaan päässeet risteilemään sviitissä. Sikaosto-majoituksella risteilyitä on jaett jopa ilmaiseksi ja kuljetuksineen halvin tietämäni hinta on 13 euroa Oulusta Tukholmaan ja takaisin hyttipaikan sisältäen. Itse en asu Oulussa, mainitsin Oulun vain hintaesimerkkinä.

Osaan kyllä lukea hinnat ja aikataulut ja olen seilannut kännialbatrosseilla enemmän kuin moni muu. Tänään kun katsoo sviitti-risteilyjen hintoja, hinnat eivät varmaankaan ole alimmillaan. Tavoittelin kysymykselläni sitä että jos sviitin saa joskus esim satasella, voisin sovittaa risteilemiseni sellaiseen ajankohtaan jolloin risteily sviittissä irtoaa sillä satasella. Voi kuitenkin olla mahdollista että risteily hintaa sviitissä ei koskaan alenneta sataseen. Itse puolestaan en viitsi maksaa risteilystä satasta enempää. Jos risteilymatka sviitsissä maksaa halvimmillaankin esim 300 e pintaan, tällöin sviitti ei ole minun juttu.

sviitti ei ole sinun juttu. ihan normi kännireissu sopii paremmin.
        Sviitti varataan ja toissijainen asia on hinta, ja silla hinnalla ei kovin paljoa merkitystä. Jos hinta ratkaiseee niin suosittelen kuten varmaan tunnetkin parhaiten ne C-luokan hytit joihin saa kontata kännissä ja jonne reittikin olisi tuttu.

• M.Satonen
        ei sun juttus kirjoitti:

sviitti ei ole sinun juttu. ihan normi kännireissu sopii paremmin.
        Sviitti varataan ja toissijainen asia on hinta, ja silla hinnalla ei kovin paljoa merkitystä. Jos hinta ratkaiseee niin suosittelen kuten varmaan tunnetkin parhaiten ne C-luokan hytit joihin saa kontata kännissä ja jonne reittikin olisi tuttu.

Alkukesästä 2009 varasin europalle kultakorttilaisten ennakkovaraajan edulla sviitin vihreälle lähdölle (joka oli silti lauantai) niin hinnaksi tuli 112 euroa. Ei mielestäni paha hinta suitesta.

Tänä kesänä samaan ajankohtaan ennakkovaraajan hinnaksi tuli 155 euroa.

Mielestäni nämä eivät ole pahoja hintoja sviitistä, jossa on sauna, poreamme ym.

• silverycard
        M.Satonen kirjoitti:

Alkukesästä 2009 varasin europalle kultakorttilaisten ennakkovaraajan edulla sviitin vihreälle lähdölle (joka oli silti lauantai) niin hinnaksi tuli 112 euroa. Ei mielestäni paha hinta suitesta.

Tänä kesänä samaan ajankohtaan ennakkovaraajan hinnaksi tuli 155 euroa.

Mielestäni nämä eivät ole pahoja hintoja sviitistä, jossa on sauna, poreamme ym.

Juu, ei ole paha hinta tuo. Ikävä vaan, että yhtiön politiikka on, että edes hopeakortilla ei mitään etuja commodoreista tai sviiteistä saa. Joten hopeakortilla (pronssista puhumattakaan) sviittiin uppoaa Europalla halvimmillaankin 239 (normaali ennakkovaraajan hinta), ja samalla hinnalla sen saa kortiton jokapoika. Semmoista kanta-asiakaspolitiikkaa Siljalla... Ei tietenkään harmita sinua kultakorttilaisena, mutta näin hopeakorttilaista pikkuisen pistää sapettamaan.

• Edam Tilsit
        Sviittiä himioava kirjoitti:

Mitä viking line laittaa juustosämpylän väliin Tallinnan reitillä. Uskallanko lähteä.

• elikkäs niinku
        Edam Tilsit kirjoitti:

Mitä viking line laittaa juustosämpylän väliin Tallinnan reitillä. Uskallanko lähteä.

pysyt vaan valintalossa ja ostat sieltä sen edamin

• ldmölmdmsä

Tsekkaa huutiksesta, sieltä olen itse ostanut lahjakortteja edullisesti.

• Anonyymi

Vaikka onkin vanha aloitus osui silmiini kun tuli ajankohtaiseksi. Mutta jos kysyy mitä maksaa SVIITTI HALVIMMILLAAN ehdotan että ottaa omat eväät Lidlissä mukaan. Siis miten junttia jo lähtökohtaisesti. Vähän samaa kuin tinkiä morsiamen hääpuvusta. Joitain asioita ei vain tehdä jollei ole varaa. Joidenkin asioiden hintaa ei vaan tarvitse kysyä saati tinkiä. Juuri tästä syystä juntti köyhä rahvas tuntee Rolexien ja Ferrarien ym mallit, ominaisuudet ja hinnat tarkkaan.

• Anonyymi

Näkee ettet ainakaan ole rikas, kun et ymmärrä mitään asiasta. Oikeasti rikas nimenomaan kysyy hinnan ja tietää sen. Ja kuka oikeasti maksaa jostain hääpuvusta maltaita? Lopeta se hääohjelmien ja seiskan lukeminen ja keskity etsimään nainen itsellesi vaikka se varmaankin on lähes mahdotonta kaltaisellesi juntille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe