Sviitin hinta halvimmillaan?

Sviittiä himoava

Millä hinnalla sviitti irtoaa ruotsin risteilyllä silloin kun sen saa halvimmillaan?

12

3147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd123124123

      vajaa tonni huomenna

    • ens kuussa sviittiin

      Millä reitillä, millä yhtiöllä? Eri laivojen sviitit ovat hyvin erilaisia ja mini- tai täysristeilyssäkin on hiukan... eroa. Kerro tarkemmin tai etsi itse tietoa firmojen sivuilta.

      • ymmärtääköhän mitään

        voit ihan itse katsella tietoja ja hintoja näin aluksi ja kun luultavasti et kuitenkaan ymmärrä asioita niin sitten voit kysellä lisätietoja kun olet tutustunut ensin sivuihin.

        www.tallinksilja.com/fi/
        ja
        www.vikingline.fi


      • Sviittiä himioava

        Kysymys siis risteilystä Suomi Finlandin ja Ruotsi Sverigen välillä. Laivayhtiöllä ei ole väliä. Kysyin halvinta hintaa siinä toivossa että lukijat kertoisivat millä hinnalla ovat halvimmillaan päässeet risteilemään sviitissä. Sikaosto-majoituksella risteilyitä on jaett jopa ilmaiseksi ja kuljetuksineen halvin tietämäni hinta on 13 euroa Oulusta Tukholmaan ja takaisin hyttipaikan sisältäen. Itse en asu Oulussa, mainitsin Oulun vain hintaesimerkkinä.

        Osaan kyllä lukea hinnat ja aikataulut ja olen seilannut kännialbatrosseilla enemmän kuin moni muu. Tänään kun katsoo sviitti-risteilyjen hintoja, hinnat eivät varmaankaan ole alimmillaan. Tavoittelin kysymykselläni sitä että jos sviitin saa joskus esim satasella, voisin sovittaa risteilemiseni sellaiseen ajankohtaan jolloin risteily sviittissä irtoaa sillä satasella. Voi kuitenkin olla mahdollista että risteily hintaa sviitissä ei koskaan alenneta sataseen. Itse puolestaan en viitsi maksaa risteilystä satasta enempää. Jos risteilymatka sviitsissä maksaa halvimmillaankin esim 300 e pintaan, tällöin sviitti ei ole minun juttu.


      • ei sun juttus
        Sviittiä himioava kirjoitti:

        Kysymys siis risteilystä Suomi Finlandin ja Ruotsi Sverigen välillä. Laivayhtiöllä ei ole väliä. Kysyin halvinta hintaa siinä toivossa että lukijat kertoisivat millä hinnalla ovat halvimmillaan päässeet risteilemään sviitissä. Sikaosto-majoituksella risteilyitä on jaett jopa ilmaiseksi ja kuljetuksineen halvin tietämäni hinta on 13 euroa Oulusta Tukholmaan ja takaisin hyttipaikan sisältäen. Itse en asu Oulussa, mainitsin Oulun vain hintaesimerkkinä.

        Osaan kyllä lukea hinnat ja aikataulut ja olen seilannut kännialbatrosseilla enemmän kuin moni muu. Tänään kun katsoo sviitti-risteilyjen hintoja, hinnat eivät varmaankaan ole alimmillaan. Tavoittelin kysymykselläni sitä että jos sviitin saa joskus esim satasella, voisin sovittaa risteilemiseni sellaiseen ajankohtaan jolloin risteily sviittissä irtoaa sillä satasella. Voi kuitenkin olla mahdollista että risteily hintaa sviitissä ei koskaan alenneta sataseen. Itse puolestaan en viitsi maksaa risteilystä satasta enempää. Jos risteilymatka sviitsissä maksaa halvimmillaankin esim 300 e pintaan, tällöin sviitti ei ole minun juttu.

        sviitti ei ole sinun juttu. ihan normi kännireissu sopii paremmin.
        Sviitti varataan ja toissijainen asia on hinta, ja silla hinnalla ei kovin paljoa merkitystä. Jos hinta ratkaiseee niin suosittelen kuten varmaan tunnetkin parhaiten ne C-luokan hytit joihin saa kontata kännissä ja jonne reittikin olisi tuttu.


      • M.Satonen
        ei sun juttus kirjoitti:

        sviitti ei ole sinun juttu. ihan normi kännireissu sopii paremmin.
        Sviitti varataan ja toissijainen asia on hinta, ja silla hinnalla ei kovin paljoa merkitystä. Jos hinta ratkaiseee niin suosittelen kuten varmaan tunnetkin parhaiten ne C-luokan hytit joihin saa kontata kännissä ja jonne reittikin olisi tuttu.

        Alkukesästä 2009 varasin europalle kultakorttilaisten ennakkovaraajan edulla sviitin vihreälle lähdölle (joka oli silti lauantai) niin hinnaksi tuli 112 euroa. Ei mielestäni paha hinta suitesta.

        Tänä kesänä samaan ajankohtaan ennakkovaraajan hinnaksi tuli 155 euroa.

        Mielestäni nämä eivät ole pahoja hintoja sviitistä, jossa on sauna, poreamme ym.


      • silverycard
        M.Satonen kirjoitti:

        Alkukesästä 2009 varasin europalle kultakorttilaisten ennakkovaraajan edulla sviitin vihreälle lähdölle (joka oli silti lauantai) niin hinnaksi tuli 112 euroa. Ei mielestäni paha hinta suitesta.

        Tänä kesänä samaan ajankohtaan ennakkovaraajan hinnaksi tuli 155 euroa.

        Mielestäni nämä eivät ole pahoja hintoja sviitistä, jossa on sauna, poreamme ym.

        Juu, ei ole paha hinta tuo. Ikävä vaan, että yhtiön politiikka on, että edes hopeakortilla ei mitään etuja commodoreista tai sviiteistä saa. Joten hopeakortilla (pronssista puhumattakaan) sviittiin uppoaa Europalla halvimmillaankin 239 (normaali ennakkovaraajan hinta), ja samalla hinnalla sen saa kortiton jokapoika. Semmoista kanta-asiakaspolitiikkaa Siljalla... Ei tietenkään harmita sinua kultakorttilaisena, mutta näin hopeakorttilaista pikkuisen pistää sapettamaan.


      • Edam Tilsit
        Sviittiä himioava kirjoitti:

        Kysymys siis risteilystä Suomi Finlandin ja Ruotsi Sverigen välillä. Laivayhtiöllä ei ole väliä. Kysyin halvinta hintaa siinä toivossa että lukijat kertoisivat millä hinnalla ovat halvimmillaan päässeet risteilemään sviitissä. Sikaosto-majoituksella risteilyitä on jaett jopa ilmaiseksi ja kuljetuksineen halvin tietämäni hinta on 13 euroa Oulusta Tukholmaan ja takaisin hyttipaikan sisältäen. Itse en asu Oulussa, mainitsin Oulun vain hintaesimerkkinä.

        Osaan kyllä lukea hinnat ja aikataulut ja olen seilannut kännialbatrosseilla enemmän kuin moni muu. Tänään kun katsoo sviitti-risteilyjen hintoja, hinnat eivät varmaankaan ole alimmillaan. Tavoittelin kysymykselläni sitä että jos sviitin saa joskus esim satasella, voisin sovittaa risteilemiseni sellaiseen ajankohtaan jolloin risteily sviittissä irtoaa sillä satasella. Voi kuitenkin olla mahdollista että risteily hintaa sviitissä ei koskaan alenneta sataseen. Itse puolestaan en viitsi maksaa risteilystä satasta enempää. Jos risteilymatka sviitsissä maksaa halvimmillaankin esim 300 e pintaan, tällöin sviitti ei ole minun juttu.

        Mitä viking line laittaa juustosämpylän väliin Tallinnan reitillä. Uskallanko lähteä.


      • elikkäs niinku
        Edam Tilsit kirjoitti:

        Mitä viking line laittaa juustosämpylän väliin Tallinnan reitillä. Uskallanko lähteä.

        pysyt vaan valintalossa ja ostat sieltä sen edamin


    • ldmölmdmsä

      Tsekkaa huutiksesta, sieltä olen itse ostanut lahjakortteja edullisesti.

    • Anonyymi

      Vaikka onkin vanha aloitus osui silmiini kun tuli ajankohtaiseksi. Mutta jos kysyy mitä maksaa SVIITTI HALVIMMILLAAN ehdotan että ottaa omat eväät Lidlissä mukaan. Siis miten junttia jo lähtökohtaisesti. Vähän samaa kuin tinkiä morsiamen hääpuvusta. Joitain asioita ei vain tehdä jollei ole varaa. Joidenkin asioiden hintaa ei vaan tarvitse kysyä saati tinkiä. Juuri tästä syystä juntti köyhä rahvas tuntee Rolexien ja Ferrarien ym mallit, ominaisuudet ja hinnat tarkkaan.

      • Anonyymi

        Näkee ettet ainakaan ole rikas, kun et ymmärrä mitään asiasta. Oikeasti rikas nimenomaan kysyy hinnan ja tietää sen. Ja kuka oikeasti maksaa jostain hääpuvusta maltaita? Lopeta se hääohjelmien ja seiskan lukeminen ja keskity etsimään nainen itsellesi vaikka se varmaankin on lähes mahdotonta kaltaisellesi juntille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      255
      2373
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1579
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      136
      1354
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1214
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe