Hei, tahtoisin kysellä kokemuksia kyseisen kasvattajan chihuista. Millaisia ovat luonteeltaan ja onko kasvattaja mukava? Erään tuttavani tuttavalla on kaksi chihua tuolta ja ne ovat kuulemma todella arkoja, mutta voihan vika olla toki muussakin kuin geeneissä.
Mutta kaipaisin kaikenlaisia kokemuksia Kuusalon koirista :)
Kuusalon chihut?
8
4783
Vastaukset
- asiaatutkinut
Ainakin siellä on teetetty yhdellä nartulla seitsemät pennut!
- --------------
"Huonolla hoidolla taitavat myös olla esim. hampaat"
Mitäköhän tällä kommentilla mahdat tarkoittaa??? Siis että kasvattajan pitäisi harjata pentujen hampaat.. ko..kö?? - 22mie
-------------- kirjoitti:
"Huonolla hoidolla taitavat myös olla esim. hampaat"
Mitäköhän tällä kommentilla mahdat tarkoittaa??? Siis että kasvattajan pitäisi harjata pentujen hampaat.. ko..kö??Kun myy aikuisia koiria eteenpäin niin ne joutuu viemään heti hammaskiven /hampaiden poistoon.
- chihuilija
Kannattaa ottaa yhteyttä suoraan kyseiseen kasvattajaan eikä kysellä nettipalstoilla, joissa kuka vaan voi anonyyminä huudella ihan mitä vaan:) Kysele kasvattajalta puhelimessa tai vaikka sähköpostilla hänen koiristaan ja mene katsomaan koiria paikan päälle. Sillä tavalla voit ihan itse päätellä, onko kyseinen kasvattaja luottamuksen arvoinen ja näet millaisia hänen koiransa ovat luonteiltaan.
- dii-1
No kasvattaja tuskin kertoo, että hänen koiransa ovat arkoja tai että hän harrastaa pentutehtailua.
Edesmennyttä Pähkinää syytettiin myös pentutehtailusta ja kyllähän se totta olikin. Muta hänen koiransa olivat - ainakin ne joita itse tapasin - hyväluonteisia.
Olen vieraillut molemmissa kenneleissä ja pakko sanoa, etten välttämättä ihmettele jos Kuusalon koirat ovat arkoja, aikamoinen meininki, koirat juoksivat isona laumana ja ihmiset pitivät kovaa ääntä. - tsitsidii
dii-1 kirjoitti:
No kasvattaja tuskin kertoo, että hänen koiransa ovat arkoja tai että hän harrastaa pentutehtailua.
Edesmennyttä Pähkinää syytettiin myös pentutehtailusta ja kyllähän se totta olikin. Muta hänen koiransa olivat - ainakin ne joita itse tapasin - hyväluonteisia.
Olen vieraillut molemmissa kenneleissä ja pakko sanoa, etten välttämättä ihmettele jos Kuusalon koirat ovat arkoja, aikamoinen meininki, koirat juoksivat isona laumana ja ihmiset pitivät kovaa ääntä.Eiköhän sen koirien luonteen näe, kun menee katsomaan niitä :) Itselläni on yksi koira kyseiseltä kasvattajalta, ehkä maailman ihanaluonteisin, kiltti ja reipas pikkukaveri. Itse paikan päällä käyneenä en kyllä näe mitään huomauttamista koirien oloissa tai luonteissa. Eikä ihmisistä mielestäni kyllä mitenkään erityisen kovaa ääntä lähtenyt :D
Kun on samassa tilassa useampi koira, niin ne tuppaavat juoksemaan (ja toimimaan muutenkin) laumana. Mitenkäs tuon voisi estää? Ja ennen kaikkea mitä pahaa siinä on, että koirat toimivat laumana? - sara60
tsitsidii kirjoitti:
Eiköhän sen koirien luonteen näe, kun menee katsomaan niitä :) Itselläni on yksi koira kyseiseltä kasvattajalta, ehkä maailman ihanaluonteisin, kiltti ja reipas pikkukaveri. Itse paikan päällä käyneenä en kyllä näe mitään huomauttamista koirien oloissa tai luonteissa. Eikä ihmisistä mielestäni kyllä mitenkään erityisen kovaa ääntä lähtenyt :D
Kun on samassa tilassa useampi koira, niin ne tuppaavat juoksemaan (ja toimimaan muutenkin) laumana. Mitenkäs tuon voisi estää? Ja ennen kaikkea mitä pahaa siinä on, että koirat toimivat laumana?Hei haloo...koira on laumaeläin. Se että koirat viuhottavat laumana perheen keskellä on pelkästään hyvä asia. Pitäisikö niiden istua häkeissä wc:n nurkassa ?
Jos jostakin kennelistä haluaa tietoa, pitää mennä paikan päälle ja kysyä asioista tuoraan kasvattajalta. Tälläinen asiaton netissä huutelu on täysin tyhjänpäiväistä ja pahantahtoista vailla mitään todellisuutta !
- Katipati
Hei,
mua ottaa aivoon, kun aina kaikista kasvattajista jotku käyttävät sanaa "pentutehtailija", kennelleitä on pieniä ja isoja ja jollei isojakin olisi, ei olisi ostajille koiria!!! Minulla on kaksi chihua toiselta "pentutehtailija kasvattajaksi"-syytetyltä, toinen chihu on niiiin arka ettei ikinä voi uskoa, mutta kotipiirissä niiin suloinen ja erittäin hauska ja älykäs tapaus.Toinen taas on rohkea kuin leijona. Ei me ihmisetkään kaikki olla avoimia ja rohkeita.Ja minusta on kiva et on eri luonteisia. Aivan kuin minun lapsenikin ovat.
Kuusalon kennel on hyvä kennel. Ja Anu on kiva ihminen!!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078