Eli siis kysymys kuuluu: Mihin minun kannattaisi mennä jos haluisit lomamatkalle jossa voisin yhdistää ranta- ja kaupunkiloman. Olisi erittäin antoisaa kuulla mist paikoista olette itse pitänyt ja mitä suosittelisitte. Toiveena mahdollisus rantaan ja kaupunkiin (kumpikaan ei mieluusti liian kaukana).
Kiitos vastauksista :)
Minne siis kannattaa nyt mennä?
2
1130
Vastaukset
- elokuunilta
Vastaisin näin, että jos pidät rauhallisesta rantaelämästä ja asunto olisi 50 m päässä rannasta, kaupunkiin matkaa 17 km jonne ajoaika aivan talon edustalta kulkevilla lava-autoilla on n. 20 min maksaen alle euron mutta myös lähistöltä löytyy kaunis turistien suosima saari jossa rantaelämää jo toisella lailla, niin sehän on sitten Itä Thaimaassa Rayongissa. Minulla on siellä 70 m2 laadukas täydellisesti varusteltu asunto joka on vuokrattavissa. Parveke meren ja uima-altaan suuntaan Vapaana 1 - 12.9 ja 5 - 29.10. 2010. Jos kiinnostaa niin laitahan viestiä jotta voin kertoa enemmän ja laittaa kuvia tulemaan. [email protected] tai 050 592 1665
Tota...tää viestihän on Singapore-osion alla...Siis etsitkö nyt kodetta Singaporen sisältä vai mistä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 984214
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783477Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723084SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812549Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52366Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2072162Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302091- 41880
- 73811
- 52776