Marmariksessa.
Ekana iltana jouduin tyytymään Tanskalaiseen Jensiin, mutta toisesta päivästä lähtien sain ihanaa kuumaa karvaista turkkilaista seksiä 2 eri mieheltä (kaverukset).
Välillä nuoret miehet kuljettivat mua ravintoloissa ja hienoille yksinäisille rannoille uimaan, rakastelemaan ja nauttimaan paikallisia viinejä ja olutta.
Ei tarvinnut juurikaan maksaa nautinnoista.
Lähdin joka aamu aikaisin hotelliin kiihkeän yön jälkeen, ja kundit jäi nukkumaan, menivät tarjoilemaan yhteen paikalliseen ravintolaan, ja kun pääsivät pois me jatkettiin siitä mihin aamulla jäätiin.
Koko ajan kerroin olevani 2 vk paikalla.
Lähtöpäivän aamuna plokkasin viisi kultaketjut ja 3 paksua kultasormusta mukaani ja ennen kun kundit heräs, mä olin jo Dalamanissa lähdössä Suomeen.
Oli suomipojalla hyvä ja kiimanen reissu, ja jäin voitolle taloudellisessa mielessä oikeen hyvin.
Täydellinen viikko
TeppoPihlajamäestä
0
651
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424360
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1143673
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743383- 892952
- 542845
- 252656
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364