Etsin suht halpoja suljettuja kuulokkeita. Useiden tuntien musiikin kuunteluun/pelaamiseen (Olen lähes aina koneella ollessani kuulokkeet päässä ja vietän suurimman osan vapaa ajastani koneella.)
1. Haluan kuulokkeet joissa johto menee sisään vain toisesta kuulokkeesta.
2. Hintaluokka 0-60€ mitä halvemmat sen parempi kun nuo eivät näytä kestävän vuotta tai kahta pidempään
3. Takuu vähintään 2 vuotta.
4. Kuuloke osa sen verran suuri että korva mahtuu sisälle.. Sennheiser hd205:sissa ainoa vika oli se että kuuloke osa oli sen verran pieni että kuulokkeiden pitkäkestoinen pitäminen tuntui korvalehdessä.
5. Merkillä ei väliä, mutta olen kiinnostunut sennheiserin kuulokkeista.
Kuulokkeita etsimässä
76854323489572
3
640
Vastaukset
- -------------------.
eli mikset käyttäis nappikuulokkeita, paremmalta tuntuu ainaki itellä, nuo CX300 ollu jo pari kuukautta eikä oo moittimista. ääntä ja bassoa lähtee liikaaki, verkkokauppa.comissa hinta 43€ mutta takuusta en muista..suosittelen kuitenki, kuuntelen about 10 tuntia päivässä niillä :)
- aloittaja1
Itse en pidä nappi kuulokkeista.
- Mäkin
http://www.avtech.fi/component/page,shop.product_details/flypage,flypage.tpl/product_id,98/category_id,13/option,com_virtuemart/Itemid,21/ Takuu 12kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083