Etsin ja varasin hotellin internetin kautta Eilatista alkaen ensi lauantaista. Nyt kun olen lähdössä matkaan , kysyin s-postilla päiväretkistä ja muistutin siinä varauksestani niin vastaus olikin, että huonetta ei ole varattu!
Kysyin aikanaan, että käykö varauksen tekoon "cyber-kortti", jolla teen ostokset aina internetissä. Selkeä vastaus kuului, että varaus tehdään kyllä mutta respassa esitettävä luottokortti. OK, tämä hyvä. Ja saman tien tuli vahvistus varaukselleni, varausnumeron kera.
Ongelma on kuulema Visan numeron puuttuminen. Se ei kuitenkaan ollut ongelma silloin kuin minä varta vasten asiaa kysyin! Laitoin nuo aikaisemmat viestimme sinne takaisin sekä varausvahvistuksen ja odottelen niihin vastausta.
Jos sama tylytys ja ristiriitainen toiminta jatkuu ja olen siis jäämässä ilman hotellihuonetta Eilatissa elokuussa(!), niin mitä voisi olla tehtävissä? Vaatia päästä puhumaan jollekin ylemmälle esimiehelle, valituskirjan vaatiminen ja sen täyttämisellä uhkaaminen, jotain muuta? Ovatko Israelissa yleensäkään tällaiset asiat neuvoteltavissa?
Kiitos etukäteen.
Ongelmia hotellivarauksen kanssa
Suojaus alhaalla
1
417
Vastaukset
- leikkikortti cyberma
varaa itsellesi cyber-huone tai elä reaalimaailmassa ja käytä luottokorttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733363
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442172- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618