Tsau. Olen yksi muiden joukossa joka on muuttamassa kohti uutta tuntematonta, siis kanadaan. Yks kysymys kuitenkin täyttää pään niin ettei se muuta teekään. Eli tarviiko tehdä mitään paperin täyttöä muuton virallistamiseksi? Jos jättään pois passin haku paperi, niin muita paperi töitä jotta kanadaan laillisesti pääsen?
Canada, place to live.
3
792
Vastaukset
- canuck
Kylla sina tyoviisumin tarvitset. Ei EUn ulkopuolelle noin vain muuteta.
- HeceR
Yritäppäs Googlata "Immigration Canada", niin alkaa asiaa selvitä. Pääperiaatteet tuntuu olevan, että tiettyjen ammattikuntien edustajat pääsevät suhteellisen helposti maahan, mutta prosessi on pitkähkö ja arvokas (maksanee helposti 1000€). Työnantajakin voi sponssata ja silloin homma on nopeampi, mutta työnantajan pitää silloin osoittaa, ettei hommaan ole kanadalaista tekijää. Jollekin ammattiryhmille on oikoteitä (ainakin rekkakuskit, kun niistä on kamala pula), joilla maahanmuuttoprosessia on vauhditettu huomattavasti. Näissä nopeutetuissa systeemeissä on provinssikohtaisia eroja.
- 3
ottaa yhteytta Kanadan lahetystoon ja kun et tykkaa niiden ohjeista lahdet vaan sen passipaperin kanssa muuttamaan.
Sitten voit tulla taas tanne kertomaan kokemuksistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418