10.9.2010

barbamamma

Ketään lähdössä?? ja mikä hotelli?

14

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmäkö vainen

      kuka hullu nyt turkkiin lähtis

      • barbamama1

        no ennemmin mä lomalle lähden kun käytän aikani notkuen netissä kateellisena haukkuen muiden lomavalintoja.... säälittävää sulta, kannattaisko hankkia elämään jotain pikku pikku sisältöä??


      • kehittää todella
        barbamama1 kirjoitti:

        no ennemmin mä lomalle lähden kun käytän aikani notkuen netissä kateellisena haukkuen muiden lomavalintoja.... säälittävää sulta, kannattaisko hankkia elämään jotain pikku pikku sisältöä??

        tyhmiä kysymyksiä kuten "onko kukaan muu lähdössä 10.9."

        Tuskin sinua yksin lennätettäisiin, vois tulla aika kalliiksi...


      • Aiheellinen ja
        kehittää todella kirjoitti:

        tyhmiä kysymyksiä kuten "onko kukaan muu lähdössä 10.9."

        Tuskin sinua yksin lennätettäisiin, vois tulla aika kalliiksi...

        järkevä kysymys oli aloittajalla.
        Sinulla vain ei ymmärrys riittänyt sitä tajuamaan.
        Yleensäkin kun jossakin seurassa kysytään vaikkapa, että lähteekö kukaan muu kaljalle, niin tarkoitetaan läsnäolevia. Ei suinkaan sitä, että onkohan kapakassa muita.

        Aloittaja tässä tapauksessa teki ihan aiheellisen kysymyksen, että lähteekö mahdollisesti kukaan muu 10.9 Marmarikseen, vai ovatko kaikki palstalla roikkujat vain kateellisia toisten matkoista ja kirjoituksista purnaajia niinkuin sinä.


      • ja jokellusta
        Aiheellinen ja kirjoitti:

        järkevä kysymys oli aloittajalla.
        Sinulla vain ei ymmärrys riittänyt sitä tajuamaan.
        Yleensäkin kun jossakin seurassa kysytään vaikkapa, että lähteekö kukaan muu kaljalle, niin tarkoitetaan läsnäolevia. Ei suinkaan sitä, että onkohan kapakassa muita.

        Aloittaja tässä tapauksessa teki ihan aiheellisen kysymyksen, että lähteekö mahdollisesti kukaan muu 10.9 Marmarikseen, vai ovatko kaikki palstalla roikkujat vain kateellisia toisten matkoista ja kirjoituksista purnaajia niinkuin sinä.

        Itepä olet.

        Sehän se on joka toista sanoo.


      • Sori, mutta
        ja jokellusta kirjoitti:

        Itepä olet.

        Sehän se on joka toista sanoo.

        en tiennyt, että olet lapsi.


      • se on
        Sori, mutta kirjoitti:

        en tiennyt, että olet lapsi.

        joka toista sanoo.


    • 10.9

      kaksi läskipersettä lähdössä litraselluliiteissä uivia pakaroitaan levittelemään Turkiyen pojille! saakohan jo eka iltana?!!

    • rassattavaa tulossa

      ooks ketarat oikosena jakamassa,

      MAKSULLINEN VAI ILMAINEN
      kysäse respan pojilta heti ekana iltana, ne ihan mielellään rassaa jokaista reikää

      • barbamamma

        Tämä on kyllä uskomaton palsta, täällä notkuu ne jotka itse ei ole minnekkään koskaan päässeet.
        Mitään ei saa kysyä ilman että joku vatipää tulee siihen kommentoimaan jotain "jotain turkin pojille antamisesta"
        No olkoot, minä ainakin aion nauttia häämatkastani siunaamatta ajatustakaan teidän älyttömän kateellisille ja typerille kommenteille.


      • anna ja sari
        barbamamma kirjoitti:

        Tämä on kyllä uskomaton palsta, täällä notkuu ne jotka itse ei ole minnekkään koskaan päässeet.
        Mitään ei saa kysyä ilman että joku vatipää tulee siihen kommentoimaan jotain "jotain turkin pojille antamisesta"
        No olkoot, minä ainakin aion nauttia häämatkastani siunaamatta ajatustakaan teidän älyttömän kateellisille ja typerille kommenteille.

        jakaa persettä 10.9 ,mitat 168 cm 102 kg ja 170 cm 99 kg.toivottavasti on vientiä.


      • Vai viedä
        anna ja sari kirjoitti:

        jakaa persettä 10.9 ,mitat 168 cm 102 kg ja 170 cm 99 kg.toivottavasti on vientiä.

        siiderit juomatta ja sipsit syömättä ja laihduttakaa, ni pääsette itse liikkeelle, ei tarvii kenenkään viedä.


      • pöpölä
        Vai viedä kirjoitti:

        siiderit juomatta ja sipsit syömättä ja laihduttakaa, ni pääsette itse liikkeelle, ei tarvii kenenkään viedä.

        täällä kanssa 4 läskipersettä lähdössä vain ostelemaan ja ryyppäämään.toivottavasti mahdutaan samaan koneeseen.


      • lyllertävä läski
        pöpölä kirjoitti:

        täällä kanssa 4 läskipersettä lähdössä vain ostelemaan ja ryyppäämään.toivottavasti mahdutaan samaan koneeseen.

        onhan säärikarvat, sandaalit, vyölaukut ja puvunsukat messissä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe