Kerro millaisen pottuvarpaan omistat?? =nko se puikila vaiko suippopäinen? Miten leikkaat varpaankyntesi, vesurillako, vaiko raivaussahalla?
=DW=
Pottuvarvas!
19
237
Vastaukset
- =SS=
ihana pottu.
Se nojaa kaveriinsa, vienosti ja hiljaa ihan pakko siis vastata :)
Minulla on joku pallukka muotoutunut pikkuvarpaasta , muutenkin ovat aika liki toisiaan eli varmasti liian pienet kengät jalassa jokunen vuosi..- HTZA
niitä on useita, taitavat olla turhautuneen kirjoittajan juttuja.
Yrittää osoittaa että kaikkeen huuhaahan täällä vastaillaan.
Ei, ehkä, kannata tukea tavoitettaan?
H. - vantis
HTZA kirjoitti:
niitä on useita, taitavat olla turhautuneen kirjoittajan juttuja.
Yrittää osoittaa että kaikkeen huuhaahan täällä vastaillaan.
Ei, ehkä, kannata tukea tavoitettaan?
H.ja huvitti tosiaan
- 13+0
Ehkäpä voisit tunkea omasi edellisessä avauksessa käsittelemääsi nenään, yksi per sierain.
- samilja
pottuvarpaita ihan kaksi kappaletta.
Sormista vuoleskelen kynnet Lapin leukulla, isäntä raivaa varpaat tosiaankin raivaussahalla.
En talleta jätöksiä. :))omituisen reikätankon ,oli kuulema varpaanlevittäjä,onkohan sellainen keksitty selvinpäin ja miksi.
koti-kiusattu kirjoitti:
omituisen reikätankon ,oli kuulema varpaanlevittäjä,onkohan sellainen keksitty selvinpäin ja miksi.
Jaa enpä ole kyseistä vekotinta sattunut näkemään. Yleensä kuljen kaupassa laput silmillä kuin hevonen koska haluan äkkiä ulos.
Miksi varpaita pitäisi levittää, no ehkä ne on ensin ahdettu ahtaisiin korkokenkiin jolloin ovat menneet tahattomasti yhteen ja nyt ne pitää sitten levittää jonkun reikämuotin avulla. Oliko ne ostettavissa vai kaikkien koetettavissa ?
En kyllä menisi koettelemaan, tiedä minkä silsan sieltä saa, omituista...firefox58 kirjoitti:
Jaa enpä ole kyseistä vekotinta sattunut näkemään. Yleensä kuljen kaupassa laput silmillä kuin hevonen koska haluan äkkiä ulos.
Miksi varpaita pitäisi levittää, no ehkä ne on ensin ahdettu ahtaisiin korkokenkiin jolloin ovat menneet tahattomasti yhteen ja nyt ne pitää sitten levittää jonkun reikämuotin avulla. Oliko ne ostettavissa vai kaikkien koetettavissa ?
En kyllä menisi koettelemaan, tiedä minkä silsan sieltä saa, omituista...Noin korttelin mittainen viritys kovasti tarpeellisen näköinen oli, en silti ostanut.
- samilja
koti-kiusattu kirjoitti:
omituisen reikätankon ,oli kuulema varpaanlevittäjä,onkohan sellainen keksitty selvinpäin ja miksi.
kuin tuossa jo kirjoitettiin.Ensin puoli vuosisataa ahdetaan räpylät liian pieniin kenkiin, sitten varpaita ei saakaan erilleen kuin rautakangella.
Varpaitten erilleentyötäjä se lienee, ettei leikkaa kovin monta varvasta kerrralla. koti-kiusattu kirjoitti:
Noin korttelin mittainen viritys kovasti tarpeellisen näköinen oli, en silti ostanut.
Harmi kun et ostanut, olisit nyt voinut valistaa meitä tietämättömiä. Minulla on lukuisia kotikonsteja jos tarvii levittimiä, työssä tultu kokeiltua ja vanhoilta ja viisailta perittyä tietoa jota imin kuin sieni.
No kaikenlaista tulee mieleen mm. eräs -hoitaja jonka sukunimi oli sama kuin vesilinnulla ja nehän näkyi silloin rintapielessä, nykyään taitaa olla toisin. Vanhus sängynpohjalta kysyi, että mikäs sun lentonopeus on?
Väkisin nauratti. Voisin nauraa noille varpaanlevittäjillekin yhtä makeasti, nämä nyt ei sopineet yhtään keskenään.samilja kirjoitti:
kuin tuossa jo kirjoitettiin.Ensin puoli vuosisataa ahdetaan räpylät liian pieniin kenkiin, sitten varpaita ei saakaan erilleen kuin rautakangella.
Varpaitten erilleentyötäjä se lienee, ettei leikkaa kovin monta varvasta kerrralla.Voi niitä vuosisadan alun Kiinalais-nais-parkoja ja heidän kärsimystään. Kirja oli muistaakseni "Lootuksenkukka" joka kertoi henkilön historian ja miten silloin jalkoja sidottiin. Tässä nyt ei voi puhua ollenkaan ko asiasta mutta kun itse koetan korkkareita joita kyllä omistan, haluan potkaista ne hemmetin kuuseen mahdollisiman äkkiä.
Tanssiminen paljain jaloin on sitäpaitsi seksikästä.samilja kirjoitti:
Varpaitten erilleentyötäjä se lienee, ettei leikkaa kovin monta varvasta kerrralla.Sitä keksintöö käytetään kun lakataan kynsiä,tule ja puserra
koti-kiusattu kirjoitti:
Sitä keksintöö käytetään kun lakataan kynsiä,tule ja puserra
Tiesin, mutten sanonut "ääneen", no mulla se touhu onnistuu ilman tuota levitintä, kauhea sana sinänsä (tulee mieleen lääketiede) , ei kuulu mitenkään kauneuteen ja sen hoitoon minusta vaikka kauneuden eteen kuulemma pitää kärsiä. Olen ehdottomasti lopettanut karsinoitumisen ja myöskin epämukavuuksien ihannoinnin.
- leilanilla
koti-kiusattu kirjoitti:
vaahtumuovia ja laitetaan vapaiden väliin, kun lakataan kynsiä kauniin punaiseksi.
Estää lakan tuhriutumisen.
En omista yhtään Pottuvarvasta, potut olen tottunut laittamaan muualle kuin kenkiin ja varpaani ovat sievästi vierekkäin. Ei ole pilattu miehiä mielistelevisssä korkokengissä. Se on muuten tärkeä juttu tasapainon kannalta, mainaan jos puuttuu kyseinen varvas, voi kävelysi vaikuttaa hieman huojuvalta.
- S.Sykregen
Ei naurata; ei saa syödä silakoita eikä juoda olutta. Säälittävää.
Kohtuudella kaikkea, mutta kihti on kivulias sairaus, olen nähnyt moniaita tapauksia. Sillehän ei voi mitään koska on autoimmuunisairaus, ruokavaliolla siis mennään...
- Korppis
Pidän suunnattomasti huumoristasi ; )
Mun pottuvarpaat ovat tuiki suomalaiset vaan kynnet vanhemmuuttaa kovenee haave josta vain miehet unelmoivat ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862