mistä voisin ostaa halvalla käytetyn pc pöytäkoneen? hintaa saisi olla noin 90-150e.
tietokone menee sit pelikäyttöön! :))
mistä halvalla tietokone?
7
576
Vastaukset
- ....................
"Keskustele elektronisten laitteiden rakentelusta, käytöstä ja keräilystä."
Mikä tarkoittaa että rakennellaan itse erilaisia elektronisia laitteita, ja täällä keskustellaan siitä rakentelusta, käytöstä ym. Ei siis ole mikään tietokonepalsta!!!
Tietokoneasiat on muualla:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/15 - Hah-hah
90-150e ja pelikäyttöön... Heh-heh!
- Reerari
Kaveri meinaa hommata kolme konetta. Halvalla, rahalla ja pelikoneen.
- jossu123456
Reerari kirjoitti:
Kaveri meinaa hommata kolme konetta. Halvalla, rahalla ja pelikoneen.
kaatikselta löytyy kaikki. Mää haluan videoeditointiin väh. tupla prossu 4G muisti 500G kovalevy ym ym ei yli 50€ Renkaanpotkijat älkää vaivautuko.
- MOKSISKAAN
KEVYESTIKKIN SAA 150 E PELIKONEEN! AINAKIN SELLAISEN JOSSA TOIMII WARCRAFT 3 COD 1-2 JA HALF LIFET JA NÄMÄ!!!
- 7+12
Älä huuda, eikä kyllä muutoinkaan tarvitse tänne kirjoitella, jossei ole mitään JÄRKEVÄÄ sanottavaa.
- ,gbmvgcvbnjmk,ljhgfd
Mutta minkälaisilla grafiikka-asetuksilla?? Varmaan jollakin Very low tai low. Ja resot siellä 800x600.
Kunnon pelikone pyörittää täydellä näytön tarkkuudella (esim. full hd). Ja grafiikka asetukset high tai very high, pelistä riippuen.
Katsoppa omia grafiikka asetuksia sieltä pelin ''options'' valikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329