Miten voisi tehdä oman virtuaalimailman niin kuin Habbo Hotel, mutta 3d:nä.
Kiitos jo etukäteen vastanneille.
Miten tehdä oma virtuaalimailma?
11
923
Vastaukset
- Denturer
En oikein tiedä, mutta luulisin että 3D puolet pitäisi tehdä jollain 3D-ohjelmalla, ja voin kertoa että 3D höskät eivät ole maailman helpoin juttu mitä tehdä, mutta kyllä sen oppii sitten ajallaan. Sitten jos tiedät jo mistä aloittaa, niin huomauttaisin, että siinä menee varmasti pitkä aika (sanoo henkilö, joka on työstänyt omaa seikkailupeliään jo 3 vuotta), ellet saa jotain tiimiä kasaan tai vastaavaa. =)
Lykkyä tykö!- liko123
Haluaisin tietää millä ohjelmalla teen sitten ne 3D hommat. Ja minua ei haittaa vaikka tekemisessä kestää kauankin aikaa. Niin ja tiimiä ei taida oikein tulla kun, täällä ei ole kovin kiinnostuneita. Paitsi yksi mutta en haluaisi kovin että se tekisi ainakaan 3D hommia, koska hän saattaisi hutiloida ne :S
- Denturer
liko123 kirjoitti:
Haluaisin tietää millä ohjelmalla teen sitten ne 3D hommat. Ja minua ei haittaa vaikka tekemisessä kestää kauankin aikaa. Niin ja tiimiä ei taida oikein tulla kun, täällä ei ole kovin kiinnostuneita. Paitsi yksi mutta en haluaisi kovin että se tekisi ainakaan 3D hommia, koska hän saattaisi hutiloida ne :S
En oikein 3D-ohjelmia tiedä, mutta isosiskoni tykkää käyttää jotain Milkshape nimistä ohjelmaa. Ainahan Googlettamalla varmaan löytää joitain 3D-ohjelmia, ainakin luulisin niin. Itse en 3D-ohjelmia näet pahemmin käytä (sillä piirrän kaikki hahmoni ja paikat, hih). =)
- liko123
Denturer kirjoitti:
En oikein 3D-ohjelmia tiedä, mutta isosiskoni tykkää käyttää jotain Milkshape nimistä ohjelmaa. Ainahan Googlettamalla varmaan löytää joitain 3D-ohjelmia, ainakin luulisin niin. Itse en 3D-ohjelmia näet pahemmin käytä (sillä piirrän kaikki hahmoni ja paikat, hih). =)
Miten niistä sitten saa tehtyä virtuaalimaailman? pitääkö siihen ladata jonkin ohjelman jolla sen tekee? Google sketchUp:illa saa hyvin tehtyä 3D rakennuksia, mutta hahmoja sillä ei voi.
- liko123
Oikeastaan nyt kun olen vähän miettinyt niin haluaisin tehdäkkin 2D virtuaalimaailman niin kuin habbo. Löysin joitain ohjelmia millä vissinkin pystyi tehdä 3D virtuaalimaailmoja mutta haluaisin nyt tehdä 2D:nä. Ne jotka löysin olivat Java3D, VRML ja OpenGL.
- ...
miten saa luotua oman 2D pelin omalle sivulle ?
mun pitäis luoda omia pelejä mun virtuaalitalliin
niistä sivuista pitäis saada sen tyyppiset kun esim. habbo - Äläalota
... kirjoitti:
miten saa luotua oman 2D pelin omalle sivulle ?
mun pitäis luoda omia pelejä mun virtuaalitalliin
niistä sivuista pitäis saada sen tyyppiset kun esim. habboOpettele ensin skriptaamaan ja tuu sit uudestaa tänne kyselee... Se on vaikeeta ja en sulle mitään tälläistä suosittele.
- kankku123
Osaan tehä...
Virtuaalimailman oon sentään tehnyt habbo hotellin.. /ainakin yksi niistä. Nin voitte kysyy multa apuu. - Juhku3D
Suosittelisin aloittamaan 3D radilla.
Se on yksin kertainen, toimiva ja kevyt!
http://www.3drad.com/ - höhhöööppppppppp
haluisin kanssa tehä mut en osaa!!!!!!!!!!!!
- RAAGHA
Haluaisin tehä mutkun en osaa ja sen pitäisi olla ilmaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446