Picasa galleriat ja Win 7

Mulla on toisessa koneessa Win 7. Kun sillä koneella yrittää katsoa Googlen Picasa
gallerian kuvia (omia toi toisten gallerioita) niin kuva eivät tule näkyviin.

Jos päivityspainiketta painelee ehkä n 10 kertaa niin sitten vasta kuvat latautuvat
(jos latautuvat) ja ovat katsottavissa (joskus).

Kuvat ovat kyllä galleriassa ihan normaalisti sillä toisella koneella jossa on Vista
ne näkyvät normaalisti.

Erilaisia asetuksia olen kokeillut tuossa Win 7 koneessa muutta ongelma ei ole poistunut.
En keksi muuta syytä kuin koneiden erilainen käyttöjärjestelmä. Sama juttu käytti sitten
Firefoxia tai IE:tä.

Ate, Jns

4

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö kukaan tiedä mistä tämä ongelma johtuu ?

    • zepedude

      vistan vihaaja,enkä oikeestaa siitä kivireestä halua tietää mitää.Mut näin suomex sanottuna ne toimii,mut sun hermo ei riitä vistaa,sen paremminki kun munkaa. Vista on hitain assosiaatio,koneihminen ja konekone toimiin.Heit halvarii koko vista.Se on yli 15 kertaa hitaampi,ku xp tai seiska

      • ...oot vistan (ja vähän kaiken muunkin ?) vihaaja.
        Mutta kysymykseeni et vastannut etkä sitä edes ymmärtänyt.

        Kuten kirjoitin, VISTALLA TOIMII ongelmitta.
        Kun SEISKALLA yritän katsoa nettigalleriasta kuvia niin silloin tulee ongelmia.

        OK, otetaan seuraava vastaaja ?


      • tukisivusto
        Vaeltaja_Jns kirjoitti:

        ...oot vistan (ja vähän kaiken muunkin ?) vihaaja.
        Mutta kysymykseeni et vastannut etkä sitä edes ymmärtänyt.

        Kuten kirjoitin, VISTALLA TOIMII ongelmitta.
        Kun SEISKALLA yritän katsoa nettigalleriasta kuvia niin silloin tulee ongelmia.

        OK, otetaan seuraava vastaaja ?

        Käyppä tuolla kyselemässä ja kerro ongelmasi täsmällisesti niin osaavat kertoa sulle, mikä mättää Win7:ssa, ettei tuon gallerian kuvat avaudu.

        Saatko jonkun virheilmoituksen tai ilmestyykö ruudulle jotain muuta informaatiota? Ne kaikki auttavat selvittämaan ongelmaa ja ratkaisu löytyy sitä helpommin ja nopeammin, mitä täsmällisemmin kerrot siitä

        http://picasa.google.com/support/?hl=fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe