voisi anoa kansainvälisiin kisoihin Evilälle oikeus hypätä pinkki käsilaukku kädessä arvokisoissa!
valmennusjohto
4
2937
Vastaukset
- näytä esimerkkiä
aloittaja, oletko edes työpaikkasi paras ammatillisesti ?
mihin sijoittuisit ammatillisissa kilpailuissa paikkakinallasi ?
haukkua osaat kuin "rakkikoira",
mutta mietippäs miten kova juttu on olla edes Euroopan 20 parhaan joukossa ??- Wellihousu
toissa vuonna veroja yli miljoona €, mistä Evilän ja isukin elämä elätetään muiden valtionelättien.
Minulla on siis oikeus arvostella. - 6xvaari vaan53v
Wellihousu kirjoitti:
toissa vuonna veroja yli miljoona €, mistä Evilän ja isukin elämä elätetään muiden valtionelättien.
Minulla on siis oikeus arvostella."maksoin Wellihousu
toissa vuonna veroja yli miljoona €"
Olet suomessa noin 150-250. , Euroopassa on edelläsi kymmeniätuhansia, Saksassakin yli 10 000.
huomaa Evilä on euroopassa kymmenen joukossa, on sinulla haasteita sijoituksessa.
muuten, muut asiat eivät taidakaan sinulla kunnossa ole, kun 23.38 pitää täällä apuja hakea ?. - Wellihousu
6xvaari vaan53v kirjoitti:
"maksoin Wellihousu
toissa vuonna veroja yli miljoona €"
Olet suomessa noin 150-250. , Euroopassa on edelläsi kymmeniätuhansia, Saksassakin yli 10 000.
huomaa Evilä on euroopassa kymmenen joukossa, on sinulla haasteita sijoituksessa.
muuten, muut asiat eivät taidakaan sinulla kunnossa ole, kun 23.38 pitää täällä apuja hakea ?.minä en!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117