APRILIA SR R FACTORY EI STARTTAA

juutalainenskotteett

Joo elikkäs että mun APRILIA sr r factoryssä kun painaa sähköstarttia niin ei startaa voisiko joku auttaa

7

936

Vastaukset

• Pitäisi tietää tapahtuuko mitään kun painaa sähköstarttia? Vai pyörittää mutta ei lähde käyntiin? Lupaako?

• akusta kuuluu jotain sihinää ja sitten ei starttaa

• juutalainenskootteri kirjoitti:

akusta kuuluu jotain sihinää ja sitten ei starttaa

Mittaa akku yleismittarilla jos mahdollista. Muussa tapauksessa lataa akku yön yli ja yritä uudestaan.

• vari kirjoitti:

Mittaa akku yleismittarilla jos mahdollista. Muussa tapauksessa lataa akku yön yli ja yritä uudestaan.

Ja tarkasta sulake.

• kertokaas mikä meitin aprilia sr:ssä on ku monasti sammuu ja sit siit on menny tulppa,no sattu ny sillai ett sammu ja vaihoin uuven tulpan ja eiku starttaamaan nii ei käynnisty.vaikk kuin pitkään vinguttais nii ei mitään...liekkö tullu sähköissä oikosulku??ja oon kokeillu kaiken mahdollisen normi homman...ei voi olla tulpan hatussakaan vikaa ym ym...

• Moi. Luulen 2 vaihtoehto 1 tulpanjphto 2cdi box tilaa uudet n 50e helppo vaihtaa
      ja ensin tulpan reiästä pensaa hieman. Toivottavasti ei ilmamassa rikki.. Ruiskuhan se on...

• Anonyymi kirjoitti:

Moi. Luulen 2 vaihtoehto 1 tulpanjphto 2cdi box tilaa uudet n 50e helppo vaihtaa
      ja ensin tulpan reiästä pensaa hieman. Toivottavasti ei ilmamassa rikki.. Ruiskuhan se on...

Vois vähän katsoa, että kuinka vanhoihin viesteihin sitä vastailee.

2011 oli tämä ongelma. Eiköhän se ole jo selvinnyt...

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    90
    3647
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1696
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    59
    1342