APRILIA SR R FACTORY EI STARTTAA

juutalainenskotteett

Joo elikkäs että mun APRILIA sr r factoryssä kun painaa sähköstarttia niin ei startaa voisiko joku auttaa

7

2284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vari

Pitäisi tietää tapahtuuko mitään kun painaa sähköstarttia? Vai pyörittää mutta ei lähde käyntiin? Lupaako?

• juutalainenskootteri

akusta kuuluu jotain sihinää ja sitten ei starttaa

• vari
        juutalainenskootteri kirjoitti:

akusta kuuluu jotain sihinää ja sitten ei starttaa

Mittaa akku yleismittarilla jos mahdollista. Muussa tapauksessa lataa akku yön yli ja yritä uudestaan.

• vari
        vari kirjoitti:

Mittaa akku yleismittarilla jos mahdollista. Muussa tapauksessa lataa akku yön yli ja yritä uudestaan.

Ja tarkasta sulake.

• vitutus päällä

kertokaas mikä meitin aprilia sr:ssä on ku monasti sammuu ja sit siit on menny tulppa,no sattu ny sillai ett sammu ja vaihoin uuven tulpan ja eiku starttaamaan nii ei käynnisty.vaikk kuin pitkään vinguttais nii ei mitään...liekkö tullu sähköissä oikosulku??ja oon kokeillu kaiken mahdollisen normi homman...ei voi olla tulpan hatussakaan vikaa ym ym...

• Anonyymi

Moi. Luulen 2 vaihtoehto 1 tulpanjphto 2cdi box tilaa uudet n 50e helppo vaihtaa
        ja ensin tulpan reiästä pensaa hieman. Toivottavasti ei ilmamassa rikki.. Ruiskuhan se on...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi. Luulen 2 vaihtoehto 1 tulpanjphto 2cdi box tilaa uudet n 50e helppo vaihtaa
        ja ensin tulpan reiästä pensaa hieman. Toivottavasti ei ilmamassa rikki.. Ruiskuhan se on...

Vois vähän katsoa, että kuinka vanhoihin viesteihin sitä vastailee.

2011 oli tämä ongelma. Eiköhän se ole jo selvinnyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      31
      1935
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      379
      1773
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1158
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1131
    7. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1113
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1076
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1011
    Aihe