Menowell 45+

-passion-

Onko kellään käyttökokemuksia tästä valmisteesta, jos niin millaisia?

7

7052

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko passion jo itse kokeillut tätä valmistetta? Haluaisin kuulla kokemuksiasi. Auttaako tämä haluttomuuteen, kun siinä on mukana tuota tribulusta? Tämä tuote on yhtenä kokeilulistallani, mutta ensin täytyy päästä tuosta geelistä eroon.

• -passion-

Olen käyttänyt vasta noin viikon, vielä en huomaa merkittävää vaikutusta mihinkään.

• vaihdevuodetN

otin yhen pillerin ja aamulla oli kasvot turvoksissa ja silmät...tuikohan se tästä menowell piileristä tai niistä aineista .olen tosi allerginen muutenkin...

• ei ku menox

Hei
      Olen käyttänyt Menowelliä 3 kuukautta ja on sopinut minulle hyvin. Käytän sen lisäksi siitepölyä ja gelee royalea, ja olen päässyt oireistani (hikoilu, yöheräily).
      Hikoilin melko lailla, niin että hikipisarat valuivat pitkin kaulaa ja naama punoitti. Öisin heräilin 5-6 kertaa ja tyynyliina oli hiestä kostea. Nykyisin nämä oireet ovat mennyttä aikaa. Nukun kuin pieni possu eikä hikoilusta tietoakaan.
      Mutta suosittelen kysymään luontaistuotekauppiaaltasi, sillä kaikki ei sovi kaikille.

• viiskymppinen 4

Olen käyttänyt pari kuukautta ja hikoilut loppuneet lähes kokonaan. Uskon löytäneeni hyvän tuotteen ilman hormoneja.

• tuli tulva

Käytin noin 5 vuotta sitten pari kuukautta. Parissa viikossa alkoi tehota hikoiluun ja kuumiin aaltoihin, jotka aika hyvin pysyivät kurissa. Jonkinlaista turvotusta ja pinkeyttä aloin tuntea vatsan seutuvilla ja kun lopetin käytön, alkoi suorastaan tulviva kuukautisvuodon kaltainen vuoto! Kävin gynellä, joka sanoi, että valmisteessa oleva kasviestrogeeni on myös estrogeeniä ja se oli kasvattanut kohdun limakalvon aika paksuksi. Lisäksi kertoi ultratessa, että oikeasta munasarjasta on irronnut munasolu! Olin tuolloin 55-vuotias ja kuukautiset olivat olleet poissa jo 4 vuotta, joten tehokasta ainetta! Ihan kiltisti siirryin takaisin käyttämään Femoston contia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      831
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      82
      765
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      681
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      2
      644
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      554
    6. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      523
    7. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      521
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      182
      513
    9. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      476
    10. Ihmettelen tämän palstan naisia

Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä
      Sinkut
      82
      473
    Aihe