mari.oksanen

Aloituksia
26
Kommenttia
51
Estrogeenihoidosta luontaistuotteisiin
Onko joku onnistunut vaihtamaan estrogeenilisät johonkin luontaistuotteeseen? Käytän estrena-geeliä 3 pumppausta päiväss5422Provera vai Lugesteron?
Kumpikohan noista olisi parempi keltarauhashormoni? Olen tosi herkkä kaikille lääkeaineille ja pelkään hulluna sivuvaiku64836Alloplex-annostelu
Kuinka monta tablettia Alloplex 18 voi ottaa? Vaivana virtsatieinfektio. Voiko ottaa kahdesti päivässä tai enemmän?1751Nivelkivut
Kuuluuko vaihdevuosioireisiin nivelkipuja? Jos niin minkälaisia? Mulla on nyt kipeänä selkä, polvet ja lonkka, enkä voi1923338FaceLiftin jälkeen?
Käytittekö kasvojenkohotuksen jälkeen jotakin tiukentavaa "pantaa" kasvojen ympärillä? Saiko sellaisen klinikalta vai ta2377NUKUN YÖNI HYVIN?!?!?
Pueraria-kauppiaalle: Nyt voisit jo lopettaa sen Puerarian mainostamisen täällä. Alla on vain muutamia viestejä eri nimi302606Natural Progesteron Gel/Cream
Joku kertoi tilaavansa ylläolevaa progesteronivoidetta ulkomailta. Onko vielä kokemuksia? Auttaako mitenkään VV-oireisii1365Menolistica
Onko joku saanut Menolisticasta apua PMS- tai esivaihtarioireisiin? Tai olisiko joku muu luontaistuote kokeilemisen arvo31569Julmuus-kortti
Olen jo muutamankin kerran saanut ratkaisu/tuloskortiksi Julmuus-kortin. Miten tämän voisi oikein tulkita? Olenko itse j0335Odinin päivämuutokset
Onko mistään enää saatavissa tietoja Odinin rahastojen liikkeistä/päivä? Nytkin viimeisin tieto Morninstarissa on perjan5621julkkikset.fi
Sanokaa joku miten saa noi lopettamaan sähköpostihäirinnän?? Joka päivä tunkee jotain typeryyksiään ihmisen riesaksi, ei2894Paras monivitamiini?
Mikä mahtaisi olla paras monivitamiini? Siis sellainen jonka saa ihan Suomesta ja apteekista, ei mitään verkostomarkkino5730975Kheironin transiitti MC:llä??
Osaisiko joku tulkita Kheironin nousua keskitaivaalle eli siis työhuoneen kärjelle 10.huoneeseen?? Tällä hetkellä on vie3538Tyyny ja rypyt
Hei, kertokaa vinkkejä minkälaisella tyynyllä ei tulisi pystyryppyjä silmäkulmiin? KOkeilin jo beaty pillowta, mutta iha51557Tyyny ja rypyt
Hei, kertokaa vinkkejä minkälaisella tyynyllä ei tulisi pystyryppyjä silmäkulmiin? KOkeilin jo beaty pillowta, mutta iha91125Nordean Venäjä laahaa...
Mikä tuossa Nordean Venäjä-rahastossa on vikana kun se tuottaa selvästi huonommin kuin muut Venäjä-rahastot? Ajattelin s2671- 2611
Hallinnointipalkkio
Nyt kun on otollinen aika tehdä lisäsijoituksia, tiedustelisin muiden kantaa hallinnointipalkkion suuruuteen. Vaikuttaak3621Rahastosta toiseen
Voiko Nordean solo-sivuilla tehdä rahavaihtoja rahastosta toiseen? Jos voi, niin miten? Vai täytyykö ottaa puhelinyhteys121670Lauantaina lääkäriin??
Onkohan Tallinnassa yhtään lääkärikeskusta, joka olisi lauantaisin auki?93313