Apua tarvitseva

Ensi vuoden morsian

Olisimme vailla ensi vuodeksi mukavaa paikkaa hääjuhlaa varten. Alueena olisi pääkaupunkiseutu: Espoo, Vantaa, Kirkkonummi, Helsinki yms.. Hääpaikan tulisi olla luonnonrauhassa, koska vihkiminen tapahtuisi pihalla. Ja juhlaväkeä on noin 70 henkeä tulossa. Haluaisimme itse valmistaa ruoat, eli ei mitään vakio pitopalvelua omaavaa paikkaa. Ja toivoisimme, että voisimme tarjota ruokajuomaksi viinit eli anniskelulupa pitäisi olla. Kynttilöiden polttaminen sisätiloissa olisi plussaa, mutta ei pakollinen kriteeri. Sattuisiko kenelläkään olemaan ideoita kyseisten toiveiden perusteella juhlapaikasta?

5

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iel

      Tuttuni meni naimisiin ihanassa paikassa Kirkkonummen lähellä. Heillä oli vihkiminen ulkona, omat ruuat, n. 70 vierasta... Eli kuulostaa aika samalta mitä haluatte. Ota yhteyttä niin voin kertoa lisää ja laittaa kuvia yms.

      [email protected]

      • Aloittajatar

        Mikähän oli tämän paikan nimi? Se minua lähinnä kiinnostaisi :)


      • iel

      • iel
        iel kirjoitti:

        Villa Eliisa, mut siitä on aika huonosti näimmä tietoa netissä.
        http://www.naimisiin.info/haapalvelut/sinisenliekintalo.html

        tuolla näimmä lukee, et 50:lle ruokailijalle, mut siellä tuttuni häissä oli kyl 70 henkeä. istuttiin pöydissä ja ruoka haettiin buffet-pöydästä.


    • Mervi Eliisa

      Ensi vuoden tai siis nyt jo tämän vuoden morsian. Olet ehkä jo löytänyt hääpaikan tai käynyt meillä tutustumassakin. Siltä varalta, että et kuitenkaan olisi vielä löytänyt haluamaasi tai joku muu etsii vastaavaa paikkaa, haluan kertoa, että todella kuvaamasi kaltaiset omatoimiset häät sopivat meille Villa Eliisaan hyvin. Olemme ilmoittaneet vierasmääräksi tuon alla kerrotun 50 henkilöä, jotta emme mainostaisi yli, mutta kyllä meille mahtuu todella 70 vierasta ja kesähäihin enemmänkin, ruokailemaankin (www.villaeliisa.fi).
      Meillä on tietenkin ollut myös ylioppilasjuhlia, syntymäpäiviä, ristiäisiä, kokouksia, kansainvälisiä seminaareja, kursseja ja kuoroharjoituksia. Mihin sinä tarvitsisit talollisen korkealuokkaista tilaa?
      "Viettäisittekö juhlanne meillä?", kyselee [email protected].

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe