Ohan näitä kyselty mut jos joku viittis vastata semmoseen, kun ollaan vaimokkeen kanssa tuumailtu tämmöstä että lennettäs Roomaan siellä pyörittäs paripäivää sieltä junalla Venetsian kautta Firenzeen ja takas Roomaan Ja kysymys kuuluu että kumpi parempi ostaa liput ennakkoon vai vasta asemien luukulta.
Junailemaan
traintrain
1
443
Vastaukset
- trenitalia
Noh, voihan ostaa luukultakin, mutta tällöin vain normaalihintaan. Esim. Rooma - Venetsia väli maksaa 91 euroa. Kallis mielestäni. Netin kautta saa jopa 19:laa eurolla (tarjoustiedot englanniksi: http://www.ferroviedellostato.it/cms-file/allegati/frecciarossa_en/Special_offer_19_euros.pdf ) ja mikäli nämä erikoishintaiset loppuvat kesken, niin netin välityksellä aina saa lippuja ns. "meno30" hintaan (viim. viikkoa ennen lähtöä), jolloin Rooma - Venetsia matka EuroStar - luotijunalla maksaa 51 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882