Sisu ( mersu )

Rahtari457

Missäs mennään. Ei ole kuulunut mitään hetkeen. Joko autoja tilataan? Koska esitellään yleisölle?

11

2128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LERVO HERMOSTUU

      ja bisnes on kasata sisu mersun osilla.Tuleeko parempi/ kuin orginaali?

      • Man3888

        kuitenki sisun ylivoimanen runko ja akselistot!!


      • puukuski34

        mersun jäteosilla, sorvinlastuilla... Sitä kannattaa odotella.


    • Vulleri
      • MB>sisu/veho

        kyllähän lujempaa runkoa saa hakea,mitä MB;ssä on!Ainut ongelma,että päälirakentajat
        ei tykkää,kun runko on valsattu moneen eri mittaan.Ja akseleissakin ei mitään ongelmia.
        Ei ainakaan öljyvuotoja.


      • rekkis,
        MB>sisu/veho kirjoitti:

        kyllähän lujempaa runkoa saa hakea,mitä MB;ssä on!Ainut ongelma,että päälirakentajat
        ei tykkää,kun runko on valsattu moneen eri mittaan.Ja akseleissakin ei mitään ongelmia.
        Ei ainakaan öljyvuotoja.

        mikä parasta mersussa, ei rullaa mihinkään telivetona.


      • Vulleri
        MB>sisu/veho kirjoitti:

        kyllähän lujempaa runkoa saa hakea,mitä MB;ssä on!Ainut ongelma,että päälirakentajat
        ei tykkää,kun runko on valsattu moneen eri mittaan.Ja akseleissakin ei mitään ongelmia.
        Ei ainakaan öljyvuotoja.

        Niin joo, mutta Sisun saa valmiina hyllystä, ei tartte rakentaa.
        Niin ja jos menee päälirakentajalle niin helppo homma, kaikki valmiuudet jo tehty valmiiksi.

        Mitä olen ymmärtänyt niin Sisussa sisun akselit.


      • Sisulainen
        Vulleri kirjoitti:

        Niin joo, mutta Sisun saa valmiina hyllystä, ei tartte rakentaa.
        Niin ja jos menee päälirakentajalle niin helppo homma, kaikki valmiuudet jo tehty valmiiksi.

        Mitä olen ymmärtänyt niin Sisussa sisun akselit.

        Auto itsessään on Sisu. eli vain huytti ja valinnaisena moottori ja tai vaihteisto. kyllä se on yhtä paljon sisu kun mitä rellun yhteistyöaikanakin. ehkä vähän enemmänkin. sisulla kun on nykyään mersun kanssa vapaammat kädet ja lupa soveltaa eri komponentteja paljon suuremmassa mittakaavassa kun rellun kanssa. Kyllä uskon että nämä ovat paljon parempia kun niillä rellun kopeilla. tämä kun on paljon viimeistellympi ja tilavampi.


      • Veto Akseli
        Vulleri kirjoitti:

        Niin joo, mutta Sisun saa valmiina hyllystä, ei tartte rakentaa.
        Niin ja jos menee päälirakentajalle niin helppo homma, kaikki valmiuudet jo tehty valmiiksi.

        Mitä olen ymmärtänyt niin Sisussa sisun akselit.

        "Mitä olen ymmärtänyt niin Sisussa sisun akselit."
        Kyllähän Sisussa Sisun Akselit on - akseleiden valmistaja on Sisu Axles Inc., joka on ollut erillinen yhtiö jo 11 vuotta ja jonka asiakas autotehdas on. Sisu Akseleiden asiakkaita (planeetta akselistoja) on ympäri maailmaa raskaissa kuljetuksissa. Esim. jos australialaiset valmistavat Kenworthin malmikuljetuksiin yksityisille teille, kokonaispainot lähtevät 250 tonnista ylöspäin, silloin käytetään SAI:n vetävää trippeliä.
        http://www.sisuaxles.com/


      • -
        MB>sisu/veho kirjoitti:

        kyllähän lujempaa runkoa saa hakea,mitä MB;ssä on!Ainut ongelma,että päälirakentajat
        ei tykkää,kun runko on valsattu moneen eri mittaan.Ja akseleissakin ei mitään ongelmia.
        Ei ainakaan öljyvuotoja.

        Akseleista ei taida öljyt tihkua mutta vanhemmiten vetävät ovatkin niin ruosteessa ettei perän kiinnitysmuttereita saa muuten kuin polttamalla auki.


    • Karjaalainen

      Sisuissa ovat Sisun akselit, runkorakenteet samaa mitoitusta ja tyyppiä kuin tähänkin saakka. Uutta on etupään jousituksessa sekä trippelin ja takakääntyvän rakenteissa, varustelukilkkeet pääosin mersun osia. Tehdasvalmiudet vähintäinkin samalla tasolla kuin tähänkin saakka. Kuljetus 2011 näyttelyssä Jyväskylässä 19.5. alkaen on Sisun uusi mallisto monen auton voimin esillä (www.sisuauto.com), siellä on helppo verrata Sisua ja Mersua rinnakkain Vehon osastolla. Mersu ei kuitenkaan ole se oikea verrattava, pikemminkin Volvo, sillä välillä se kilpailu samoista asiakkaista on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe