Onko kenelläkään käytännön kokemusta 2.0T 6-vaihteisen Lagunan vetoakselin suojakumin vaihdosta ?
Stefan puolelta rupesi vuotamaan laatikon öljyjä tonttiin, mistään ei vaan tunnu löytyvän 6-vaihteiseen manuaaliin uutta suojakumia ja stefaa. Mister autokorjaamo sanoi että koko hemmetin akseli menee vaihtoon. Tuntuu uskomattomalta että yhden kumin takia pitäisi koko vetoakseli vaihtaa.
Kiitti vinkeistä.
-03 Lagunan vetoakseli
mr rönöö
1
672
Vastaukset
- Carofmaster
Laita laatikkoon öljyn sekaan hieman siirappia, niin laatikkoöljy ei pääse enään vuotamaan tontillesi.
Toinen kikka on valuttaa puolet vaihdeloota öljyistä pois, jolloin öljyraja on vetoakselin alapuolella, jolloin öljyt ei pääse vuotamaan tiivisteistä. kolmas kikka on laittaa kortonki vetoakselin kumin päälle siten, että se menee aivan laatikon reunaan asti. Tällöin vuoto lakkaa.
Neljäs konsti on laittaa plastik plättinkiä aivan kumin juureen, niin vuoto kyllä lakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076