siis, missä on variaattori tässä Honda SFX Sportissa, ku joku sano et;
''Saa kulkee 70KM/H:n saakka ilman rahaa, käsittelemällä hieman etuvariaattoria, eli puristamalla sieltä holkin siten, että variaattorin lautaset pääsevät yhteen''
-ja mitkä ihmeen variaattorin lautaset?
Kiitos! vastanneille!
Honda SFX 50 ja variaattori?
14
4797
Vastaukset
- SFX-mies
siis, missä on variaattori tässä Honda SFX Sportissa
Etuvariaattori, jonka käsittely tuo vauhtia lisää, sijaitsee käynnistyspolkimenpolkimen kopan alla.(Jos et tiedä missä se on niin unohda koko homma:) Se etummainen metallinvärinen kartio jonka välistä variaattorin hihna menee.
-ja mitkä ihmeen variaattorin lautaset
- no juuri ne etummaiset kartionmuotoiset lataset. Niiden irroittamiseentarvitsen ehkä pulttipistoolia, jotta saat pultin auki. Sitten kun olen saanut ne käsiisi niin tutkailet, että mikä estää "lautasten" yhteen pääsyn= sisemmän variaattorin "lautasen" takapuolella oleva levyn tapainen osa. Sitten vain ruuvipenkkiin sopivia apuvälineitä hyväksi käyttäen puristelemaan.
Toivottavasti auttoi yhtään ilman räjäytyskuvia ulkomuistista on vähän vaikea kertoa.
Oikein tehtynä toimii 100% varmasti. - pösö
variaattori on siinä vas puolen....semmonen pitkä "kotelo"....otat sen variaattorin kopan irti "muutama ruuvi" sitten otat takapyörästä kauvemman eli 1 variaattorin mutterin irti "saattaa olla tiukassa"..sitten siinä on semmonen rikka tai peltilevy, nii otat sen siitä kokonaan pois...ja kasaat normaalisti sit takasi...mulla ainaki itellä kulkee 75km/h ku otti sen rikan pois!!!
- Holkki
Kertokaa mulle missä helvetissä siellä
on prikka tai joku holkki. Oon nimittäin tarkastanu vari-kopan muutamaan miljoonaan
kertaan enkä oo löytäny sieltä minkään näköstä
prikkaa...!!! - sjo
Holkki kirjoitti:
Kertokaa mulle missä helvetissä siellä
on prikka tai joku holkki. Oon nimittäin tarkastanu vari-kopan muutamaan miljoonaan
kertaan enkä oo löytäny sieltä minkään näköstä
prikkaa...!!!Eiköhän pojat asia ole niin että Hondan variaattorissa ei ole lautasen liikettä rajoitettu prikalla.
Rajoitus on hoidettu sähköisesti. Eli etukatteen alta löytyy musta boxi, josta oikeasta kohdasta raaputtamalla löytyy lanka. Sen kun katkaisee niin rajoitin putoaa päältä pois. - Vaana
sjo kirjoitti:
Eiköhän pojat asia ole niin että Hondan variaattorissa ei ole lautasen liikettä rajoitettu prikalla.
Rajoitus on hoidettu sähköisesti. Eli etukatteen alta löytyy musta boxi, josta oikeasta kohdasta raaputtamalla löytyy lanka. Sen kun katkaisee niin rajoitin putoaa päältä pois.Mistähän kohti sitä pitäisi raaputtaa... onko kenelläkään kuvaa kyseisestä hommasta?
- hondan omistaja
Vaana kirjoitti:
Mistähän kohti sitä pitäisi raaputtaa... onko kenelläkään kuvaa kyseisestä hommasta?
sfx:ssä ei ole rajoitettua cdi boxia se on x8r:ssä
- jasaoi
hondan omistaja kirjoitti:
mistä kohtaa raaputetaan ja jminkä verran suunilleen`???
- eetuvepsalainen13
sfx:ssä ei oo rajotettua cdi-boksia ;) näin minä olen itse asian ymmärtänyt... VOIN MYÖS OLLA VÄÄRÄSSÄ ...
- Jani-Matti
Miksihän sitten minun SFX huutaa rajoitinta vasten ??? Ja olen yrittänyt etsiä uutta CDI boxia mutta ei ole oikein löytynyt muuta kuin rajoitettuja ja muutama rajoittamaton helvetin kalliilla ja mistä pitäisi raaputta?? Photos??
- jorma7
sjo kirjoitti:
Eiköhän pojat asia ole niin että Hondan variaattorissa ei ole lautasen liikettä rajoitettu prikalla.
Rajoitus on hoidettu sähköisesti. Eli etukatteen alta löytyy musta boxi, josta oikeasta kohdasta raaputtamalla löytyy lanka. Sen kun katkaisee niin rajoitin putoaa päältä pois.tyhmä. rullakupissa on metallinen levy kolmella ruuvilla kiinni
- opettele tietämään..
jorma7 kirjoitti:
tyhmä. rullakupissa on metallinen levy kolmella ruuvilla kiinni
se metallilevy kuristus löytyy vaan pösöistä ;) melkein kaikissa muissa prikka
- eetuvepsalainen13
moro! mitkä on honda sfx vakiorullat siis moni grammaset??
- Hoooooondaaaaaa
Honda SFX:ssä on ainakin prikka jota pitää lyhentää.
- jorma7
rullakupissa on metallinen levy kolmella ruuvilla kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1935876
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263654- 822557
- 372079
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371428