Honda SFX 50 ja variaattori?

Hondisti!

siis, missä on variaattori tässä Honda SFX Sportissa, ku joku sano et;

''Saa kulkee 70KM/H:n saakka ilman rahaa, käsittelemällä hieman etuvariaattoria, eli puristamalla sieltä holkin siten, että variaattorin lautaset pääsevät yhteen''

-ja mitkä ihmeen variaattorin lautaset?

Kiitos! vastanneille!

14

4797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SFX-mies

siis, missä on variaattori tässä Honda SFX Sportissa
      Etuvariaattori, jonka käsittely tuo vauhtia lisää, sijaitsee käynnistyspolkimenpolkimen kopan alla.(Jos et tiedä missä se on niin unohda koko homma:) Se etummainen metallinvärinen kartio jonka välistä variaattorin hihna menee.

-ja mitkä ihmeen variaattorin lautaset
      - no juuri ne etummaiset kartionmuotoiset lataset. Niiden irroittamiseentarvitsen ehkä pulttipistoolia, jotta saat pultin auki. Sitten kun olen saanut ne käsiisi niin tutkailet, että mikä estää "lautasten" yhteen pääsyn= sisemmän variaattorin "lautasen" takapuolella oleva levyn tapainen osa. Sitten vain ruuvipenkkiin sopivia apuvälineitä hyväksi käyttäen puristelemaan.

Toivottavasti auttoi yhtään ilman räjäytyskuvia ulkomuistista on vähän vaikea kertoa.
      Oikein tehtynä toimii 100% varmasti.

• pösö

variaattori on siinä vas puolen....semmonen pitkä "kotelo"....otat sen variaattorin kopan irti "muutama ruuvi" sitten otat takapyörästä kauvemman eli 1 variaattorin mutterin irti "saattaa olla tiukassa"..sitten siinä on semmonen rikka tai peltilevy, nii otat sen siitä kokonaan pois...ja kasaat normaalisti sit takasi...mulla ainaki itellä kulkee 75km/h ku otti sen rikan pois!!!

• Holkki

Kertokaa mulle missä helvetissä siellä
        on prikka tai joku holkki. Oon nimittäin tarkastanu vari-kopan muutamaan miljoonaan
        kertaan enkä oo löytäny sieltä minkään näköstä
        prikkaa...!!!

• sjo
        Holkki kirjoitti:

Kertokaa mulle missä helvetissä siellä
        on prikka tai joku holkki. Oon nimittäin tarkastanu vari-kopan muutamaan miljoonaan
        kertaan enkä oo löytäny sieltä minkään näköstä
        prikkaa...!!!

Eiköhän pojat asia ole niin että Hondan variaattorissa ei ole lautasen liikettä rajoitettu prikalla.
        Rajoitus on hoidettu sähköisesti. Eli etukatteen alta löytyy musta boxi, josta oikeasta kohdasta raaputtamalla löytyy lanka. Sen kun katkaisee niin rajoitin putoaa päältä pois.

• Vaana
        sjo kirjoitti:

Eiköhän pojat asia ole niin että Hondan variaattorissa ei ole lautasen liikettä rajoitettu prikalla.
        Rajoitus on hoidettu sähköisesti. Eli etukatteen alta löytyy musta boxi, josta oikeasta kohdasta raaputtamalla löytyy lanka. Sen kun katkaisee niin rajoitin putoaa päältä pois.

Mistähän kohti sitä pitäisi raaputtaa... onko kenelläkään kuvaa kyseisestä hommasta?

• hondan omistaja
        Vaana kirjoitti:

Mistähän kohti sitä pitäisi raaputtaa... onko kenelläkään kuvaa kyseisestä hommasta?

sfx:ssä ei ole rajoitettua cdi boxia se on x8r:ssä

• jasaoi
        hondan omistaja kirjoitti:

mistä kohtaa raaputetaan ja jminkä verran suunilleen`???

• eetuvepsalainen13

sfx:ssä ei oo rajotettua cdi-boksia ;) näin minä olen itse asian ymmärtänyt... VOIN MYÖS OLLA VÄÄRÄSSÄ ...

• Jani-Matti

Miksihän sitten minun SFX huutaa rajoitinta vasten ??? Ja olen yrittänyt etsiä uutta CDI boxia mutta ei ole oikein löytynyt muuta kuin rajoitettuja ja muutama rajoittamaton helvetin kalliilla ja mistä pitäisi raaputta?? Photos??

• jorma7
        sjo kirjoitti:

tyhmä. rullakupissa on metallinen levy kolmella ruuvilla kiinni

• opettele tietämään..
        jorma7 kirjoitti:

tyhmä. rullakupissa on metallinen levy kolmella ruuvilla kiinni

se metallilevy kuristus löytyy vaan pösöistä ;) melkein kaikissa muissa prikka

• eetuvepsalainen13

moro! mitkä on honda sfx vakiorullat siis moni grammaset??

• Hoooooondaaaaaa

Honda SFX:ssä on ainakin prikka jota pitää lyhentää.

• jorma7

rullakupissa on metallinen levy kolmella ruuvilla kiinni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      193
      5876
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3654
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2557
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2079
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1872
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      43
      1837
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1754
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1636
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1492
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1428
    Aihe