mielenkiintoni herää

landelta kotoisin

olen aivan noviisi niin keskustelu 24sivuista kun turkista.töissä tää tuli puheeksi,aattelin poiketa sivuilla .
AIVAN uskomatonta.olen noin kuukauden seuraillut silloin tällöin sivuja ja huomannut että ihmiset on oikein intohimoisia keskustelioita . marmaris on sivujen YKKÖNEN.koko matkailusivuston ykkön on turkki.mistä tämä viha-rakkaus kumpuaa. siihen haluaisin vastauksen. siksi päätin lähteä selvittään oikein paikanpäälle.matkaoppaat siis kirjat eivät koskaan ole saanut minua kiinnostumaan kohteesta-turkki.
tämä keskustelupalsta kyllä.
olen asennoitunut täysin tutustumisreissuuni päätöstäni ei herjat heilauta päin vastoin herättelee.
syyskuussa tavataan turkki ja marmaris.3 tietämätöntä pariskuntaa turkiin tutustuun(kaverit mukaan turvaksi)

36

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän kateellinen

      mistä on kotoisin, kunhan menette avoimin mielin, niin nautitte lomastanne. Pahinkaan loanheittäjä turkinturisteista ei voi matkaanne pilata. Minä olen nauttinut Turkin lomistani ja ihmettelen tämän palstan kirjoittajia, jotka eivät näe sinne matkaajissa tai paikassa mitään hyvää. Lompakon paksuus ja 5*-hotelli ei paljon helpota jos on mieleltään musta. HYVÄÄ LOMAA!

      • Minä myös

        valitsin matkakohteeni tämän ylenpalttisen parjaamisen perusteella.
        En ollut aikaisemmin käynyt Turkissa eikä ollut aikomustakaan, mutta viime talvena erään tv-ohjelman karmeuden takia hakeuduin Suomi24 matkailusivuille. Huomasin, että kaikkein kiihkeimmin hyökättiin Marmariksen matkaajia kohtaan. Jotakin siinä täytyy olla. Sinne katsomaan, ajattelin. Hotelliksi valitsin haukutuimman.
        Kahden viikon matkan tein toukokuussa. Yllätys oli positiivinen, enempää en ala luettelemaan. Jokainen käyköön katsomassa itse. Myös kaikki näkemäni suomalaiset olivat asiallisia ja ystävällisiä ja sopu oli hyvä.

        Syyskuun lopulle on varattu uusi matka ja varmasti käyn myös ensi kesänä.
        Suurkiitokset kaikille tämän palstan kiihkoilijoille! Teidän ansiosta löysin uuden, ja mahtavan lomakohteen.


    • ....

      kunhan kuljet minihameessa, heittelet rahaa etkä näytä hirveästi itsenäisyyttäsi saatika sitä ristikorua, niin Turkki on kiva keihäsmatkaajan kohde

      • myös landelta

        ja ihastu tai vihastu.muista käydä suomikolmiossa .sieltähän nämä kirjoitukset kumpuaa.minusta teitte oikean päätöksen ja lähditte seikkailuun.hyvää lomaa.


      • Mitens ku en

        ole siellä Pitkämäkeä ja kumppaneita nähny?? Oisko olleet eri aikaan.


      • pitkämäki
        Mitens ku en kirjoitti:

        ole siellä Pitkämäkeä ja kumppaneita nähny?? Oisko olleet eri aikaan.

        se rakentää taloaan


      • hyvin aik. nainen
        pitkämäki kirjoitti:

        se rakentää taloaan

        Minäkin laitan kauhani tähän keittoon. Olen matkustellut paljon Aasiassa ja Amerikassa, ollut pitkiäkin aikoja sekä etelä-Euroopassa, siis lomaillut. Pari vuotta sitten lähdin Marmariksessa käymään. Sen jälkeen oln käynyt siellä jo pari kertaa. Pidän tästä pikku kaupungista ja sinne on lyhyt lento. Kulttuuri on aivan eri kuin Suomessa. Olen jopa asunut kerran suomikadulla, eikä ollut ollenkaan paha paikka. Olen hyvin aikuinen nainen ja matkaseurani on aina ollut ystävättäriäni. Meille oltiin kohteliaita (niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan). Saimme olla ihan niin rauhassa kuin halusimme. Turvallista oli kulkea esim. rantakadulla illalla, yöllä emme liikkuneetkaan. Se on vielä halpa lomakohde. Ruoka on maukasta. Ilma on lämmin.
        Palaan tähän kaupunkiin yhä uudelleen pikkumatkoille. Talven matka on tilattu nyt Vietnamiin. Kevät ja syksy on minulle sopivaa aikaa olla Marmariksessa. Matkalaukussani on aina varattu tilaa edullisille tuliaisille joiyta ostan basaarista, markkinoilta tai tavaratalosta.
        Suosittelen pikku lomasta tähän kaupunkiin.


      • 129
        hyvin aik. nainen kirjoitti:

        Minäkin laitan kauhani tähän keittoon. Olen matkustellut paljon Aasiassa ja Amerikassa, ollut pitkiäkin aikoja sekä etelä-Euroopassa, siis lomaillut. Pari vuotta sitten lähdin Marmariksessa käymään. Sen jälkeen oln käynyt siellä jo pari kertaa. Pidän tästä pikku kaupungista ja sinne on lyhyt lento. Kulttuuri on aivan eri kuin Suomessa. Olen jopa asunut kerran suomikadulla, eikä ollut ollenkaan paha paikka. Olen hyvin aikuinen nainen ja matkaseurani on aina ollut ystävättäriäni. Meille oltiin kohteliaita (niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan). Saimme olla ihan niin rauhassa kuin halusimme. Turvallista oli kulkea esim. rantakadulla illalla, yöllä emme liikkuneetkaan. Se on vielä halpa lomakohde. Ruoka on maukasta. Ilma on lämmin.
        Palaan tähän kaupunkiin yhä uudelleen pikkumatkoille. Talven matka on tilattu nyt Vietnamiin. Kevät ja syksy on minulle sopivaa aikaa olla Marmariksessa. Matkalaukussani on aina varattu tilaa edullisille tuliaisille joiyta ostan basaarista, markkinoilta tai tavaratalosta.
        Suosittelen pikku lomasta tähän kaupunkiin.

        ketjun aloittanut minne majoitutte.koska menette.olemme mieheni kanssa menossa 17.9. metropoliin


      • landelta kotoisin
        129 kirjoitti:

        ketjun aloittanut minne majoitutte.koska menette.olemme mieheni kanssa menossa 17.9. metropoliin

        kiitos asiallisista viesteistä. kuulostaa kumminkin ihan ok paikalta.uskon että meillä on kivaa.olemme samaan aikaan liikkellä 10.9 osa porukkaa viikon me 2


      • hyvää matkaa
        landelta kotoisin kirjoitti:

        kiitos asiallisista viesteistä. kuulostaa kumminkin ihan ok paikalta.uskon että meillä on kivaa.olemme samaan aikaan liikkellä 10.9 osa porukkaa viikon me 2

        Hyvää ja antoisaa matkaa. Tulette varmasti nauttimaan säästä, ruuasta, juomasta ja palvelusta. Ruoka on todella hyvää ja edullista, varsinkin lokanta eli paikallisissa ravintoloissa. Itse olen käynyt Marmariksessa jo 20 vuoden ajan, ja aina vaan on kiva piipahtaa siellä. Nauttikaa lomastanne ja toistenne seurasta. Vielä kerran; hyvää matkaa!!!


      • Katie5
        landelta kotoisin kirjoitti:

        kiitos asiallisista viesteistä. kuulostaa kumminkin ihan ok paikalta.uskon että meillä on kivaa.olemme samaan aikaan liikkellä 10.9 osa porukkaa viikon me 2

        Mekin 10.9 ties kuinka monetta kertaa!


      • kaljamahat
        landelta kotoisin kirjoitti:

        kiitos asiallisista viesteistä. kuulostaa kumminkin ihan ok paikalta.uskon että meillä on kivaa.olemme samaan aikaan liikkellä 10.9 osa porukkaa viikon me 2

        saako baareissa suomalaista olutta?


      • Suomalaista olutta
        kaljamahat kirjoitti:

        saako baareissa suomalaista olutta?

        en Marmariksessa ole baareissa nähnyt, mutta useita eurooppalaisia olutmerkkejä kyllä on.


      • Kokemusta on
        kaljamahat kirjoitti:

        saako baareissa suomalaista olutta?

        Ajaa saman asian kun suomalaiset oluet.Jano lähtee ja nousee päähän kun jaksaa juodaja .


    • Kati65

      Avoin mieli ja maalaisjarki ovat hyvat matkakumppanit.....:)

      • kuin

        avoimet haarat.


      • landelta kotoisin
        kuin kirjoitti:

        avoimet haarat.

        TERVEISIÄ LANDELTA.no kyllä on kyhätty matkanähtävyyksiä pienelle ruutuviholle.muutamia mainitakseni.vitun-nessu,nessun baarissa kyylä ali,kusettaja beko, alin ruuat vai osmanin känni vene (tutkitaan)alaikäisten juottajat,(yksi sossutäti mukana) aisankannatteliat, (hevosharrastajia vai)mehmetin baarin takahuonen rahalla saa orilla pääsee,metropolin kellarin naisvirta.basari-kadun rivosuiset mehet. ynm.täämmösiä täällä kirjotellaan monien tuntemista ihmisistä. oisko tää suomalaisten suomaa yksityisyyden suojaa.HYIII. tää oli meitin kokoontumisen syy viikonlopun yhteistapaamiselle ennen matkaa. nähtävyydet kun oli kirjattu.alkoi vapaamuotoinen illanvietto. katiska järveen.kalaa saatiin.
        savustettiin oluet päälle tai kahdet. H A U S K A A O L I .kyllä ootan kavereita ja marmarist. KATI 65 TOTTA kyllä maalais järki on paras matkalla mukana.kerran on tallinnan vanhassa kaupungissa rahapussi viety keskellä päivää enkä tiennyt tuon hönkäsen pöläystä koska .kaupan-kassalla vaan ei pussia löytynyt.onneksi ukko pelasti ja makso takkini oooohhh. espanjaan kun olimme menossa kaikki varotteli että varastavat vessapaperinkin ennen kun ehtii pyyhkiin.ei varastanut mutta suomessa sillä aikaa lähti pyörä ja teline missä pyörä oli. kirjootellaan.


      • lisää heti
        landelta kotoisin kirjoitti:

        TERVEISIÄ LANDELTA.no kyllä on kyhätty matkanähtävyyksiä pienelle ruutuviholle.muutamia mainitakseni.vitun-nessu,nessun baarissa kyylä ali,kusettaja beko, alin ruuat vai osmanin känni vene (tutkitaan)alaikäisten juottajat,(yksi sossutäti mukana) aisankannatteliat, (hevosharrastajia vai)mehmetin baarin takahuonen rahalla saa orilla pääsee,metropolin kellarin naisvirta.basari-kadun rivosuiset mehet. ynm.täämmösiä täällä kirjotellaan monien tuntemista ihmisistä. oisko tää suomalaisten suomaa yksityisyyden suojaa.HYIII. tää oli meitin kokoontumisen syy viikonlopun yhteistapaamiselle ennen matkaa. nähtävyydet kun oli kirjattu.alkoi vapaamuotoinen illanvietto. katiska järveen.kalaa saatiin.
        savustettiin oluet päälle tai kahdet. H A U S K A A O L I .kyllä ootan kavereita ja marmarist. KATI 65 TOTTA kyllä maalais järki on paras matkalla mukana.kerran on tallinnan vanhassa kaupungissa rahapussi viety keskellä päivää enkä tiennyt tuon hönkäsen pöläystä koska .kaupan-kassalla vaan ei pussia löytynyt.onneksi ukko pelasti ja makso takkini oooohhh. espanjaan kun olimme menossa kaikki varotteli että varastavat vessapaperinkin ennen kun ehtii pyyhkiin.ei varastanut mutta suomessa sillä aikaa lähti pyörä ja teline missä pyörä oli. kirjootellaan.

        Vieläkö suomihorot huoraa Metropolissa entiseen malliin?

        t. Stadilainen.


      • Anna olla jo
        lisää heti kirjoitti:

        Vieläkö suomihorot huoraa Metropolissa entiseen malliin?

        t. Stadilainen.

        sinä kuuseen kommentteines. Mitä se sun napaas liikuttaa mitä muut tekee. Onko ne sulta jotain pyytäneet? Mikä v-n poliisi sinä olet!!!!!!!!!!!!


      • horoina
        Anna olla jo kirjoitti:

        sinä kuuseen kommentteines. Mitä se sun napaas liikuttaa mitä muut tekee. Onko ne sulta jotain pyytäneet? Mikä v-n poliisi sinä olet!!!!!!!!!!!!

        Muslimienhorojen teot julki!


      • hhkh
        horoina kirjoitti:

        Muslimienhorojen teot julki!

        Jollei jostain turbaanipäisestä äijästä saa piirtää kasvokuvaa saamatta siitä kuolemantuomiota. niin asenteissa/uskonnossa on vikaa.
        Jollei ole sananvapautta ei ole myöskään ihmisoikeutta.
        sanailee pohjolan poika...


      • toki
        lisää heti kirjoitti:

        Vieläkö suomihorot huoraa Metropolissa entiseen malliin?

        t. Stadilainen.

        olet suomessa joten ei.aivan käytöksestä huomaa että olet stadista.joten jääkööt kommentit omaan arvoonsa.


      • landelta kotoisin
        hhkh kirjoitti:

        Jollei jostain turbaanipäisestä äijästä saa piirtää kasvokuvaa saamatta siitä kuolemantuomiota. niin asenteissa/uskonnossa on vikaa.
        Jollei ole sananvapautta ei ole myöskään ihmisoikeutta.
        sanailee pohjolan poika...

        joo nyt alkaa avautuun tää turkin matkailu.
        jos ei sananvapautta ei myöskään ihmisoikeutta.tämän kohteen työtään tekevät ihmiset on saaneet aikaan sanavapauden riiston ja ihmisoikeuden poiston koko maasta.aivan aivan sitten me voimme puhtain mielin haukkua heitä täällä.ovathan he osansa itse aiheuttanut ja muutkin liemeen asttaneet.




        mailmalla vaikeuksia piisaa ja vaikeuksissa olevia maita.


      • ihan tiedoksi
        toki kirjoitti:

        olet suomessa joten ei.aivan käytöksestä huomaa että olet stadista.joten jääkööt kommentit omaan arvoonsa.

        Lause alkaa isolla kirjaimella.

        kai se nyt opetettiin Kansakoulussakin?


      • landelta kotoisin
        ihan tiedoksi kirjoitti:

        Lause alkaa isolla kirjaimella.

        kai se nyt opetettiin Kansakoulussakin?

        totta .poikanikin hermostuu aina mun kirjoitus virheille ja piste pilkku sioittelulle.
        oisinko ollut tuolloin pulkkamäessä enkä tunnilla.kansakoulussa kylläkin. kiitos tiedotuksesta.


      • siis tuiki
        landelta kotoisin kirjoitti:

        totta .poikanikin hermostuu aina mun kirjoitus virheille ja piste pilkku sioittelulle.
        oisinko ollut tuolloin pulkkamäessä enkä tunnilla.kansakoulussa kylläkin. kiitos tiedotuksesta.

        tavallinen turkinmatkaaja.

        Mites sen naisvirran kanssa sinne Metropolin kellariin?

        Onko lorttojono yhtä kiimainen känninen ja loppumaton kuin aina ennenkin?


      • Tavaton turkinmatkaa
        siis tuiki kirjoitti:

        tavallinen turkinmatkaaja.

        Mites sen naisvirran kanssa sinne Metropolin kellariin?

        Onko lorttojono yhtä kiimainen känninen ja loppumaton kuin aina ennenkin?

        On tosi makeaa todeta, että vitutuksesi määrällä ei ole äärtä eikä laitaa. Ja sitä varmaan riittää elämäsi loppuun asti.


      • vitutus?
        Tavaton turkinmatkaa kirjoitti:

        On tosi makeaa todeta, että vitutuksesi määrällä ei ole äärtä eikä laitaa. Ja sitä varmaan riittää elämäsi loppuun asti.

        Hauskanpitoa luusereiden kustannuksellahan tämä vain on.


      • landelta kotoisin
        siis tuiki kirjoitti:

        tavallinen turkinmatkaaja.

        Mites sen naisvirran kanssa sinne Metropolin kellariin?

        Onko lorttojono yhtä kiimainen känninen ja loppumaton kuin aina ennenkin?

        en ole vielä käynyt turkissa(koskaan)joten naisvirrat ei viellä selvillä.ilmeisesti tavallinen turkinmatkaaja.olisko käynyt niin että me kahdestaan täällä sanaillaan.sinuä vaan et solvaile samalla nimimerkillä.ei kannata vastata.asialliset vastaukset on ilmeisesti jo tulleet.joten poistun ja jätän sinulle tämän tantereen voit mellestää niin kuin parhaaksi näet. hyvää kesää kaikille asiallisen viestin kirjoittaneille.kuten aluksi kerroin minua ei herjat heilauta.tapaamisiin marmaris.


        ai niin mikä on leppäkertun sulhanen . AIVAN


        PS.Voitin vedon ja kaverit joutuu tarjoon illan ja venematkan.Kiitos sinun.Yli 25 viestiä joista omia sai ola vain viisi.Komeesti yli.Eikun pöytä koreeksi .


      • ymmärrän
        landelta kotoisin kirjoitti:

        en ole vielä käynyt turkissa(koskaan)joten naisvirrat ei viellä selvillä.ilmeisesti tavallinen turkinmatkaaja.olisko käynyt niin että me kahdestaan täällä sanaillaan.sinuä vaan et solvaile samalla nimimerkillä.ei kannata vastata.asialliset vastaukset on ilmeisesti jo tulleet.joten poistun ja jätän sinulle tämän tantereen voit mellestää niin kuin parhaaksi näet. hyvää kesää kaikille asiallisen viestin kirjoittaneille.kuten aluksi kerroin minua ei herjat heilauta.tapaamisiin marmaris.


        ai niin mikä on leppäkertun sulhanen . AIVAN


        PS.Voitin vedon ja kaverit joutuu tarjoon illan ja venematkan.Kiitos sinun.Yli 25 viestiä joista omia sai ola vain viisi.Komeesti yli.Eikun pöytä koreeksi .

        Maalla on vähän virikkeitä...


      • Ymmärrätkö?
        ymmärrän kirjoitti:

        Maalla on vähän virikkeitä...

        Kaikilla muilla, olivatpa sitten maalla tai merellä, on enemmän virikkeitä kuin sinulla.
        Sinun ainoa harrastuksesi on "hauskanpito luusereiden kustannuksella".
        Kuuostaako mahtavalta?


      • niin ainut
        Ymmärrätkö? kirjoitti:

        Kaikilla muilla, olivatpa sitten maalla tai merellä, on enemmän virikkeitä kuin sinulla.
        Sinun ainoa harrastuksesi on "hauskanpito luusereiden kustannuksella".
        Kuuostaako mahtavalta?

        outo olet kun tuollaista väität.

        Mistä tiedät vaikka huvittelisin kaltaisiasi jahtaamalla...

        "Dear Clarice, I heard you are back in case...goody."


    • s

      olen ollut töissä siellä parina kesänä tuttavien hotellilla, kylläkin yli kymmenen vuotta sitten. Viimeksi kävin Marmariksella vuonna 2002 ja arvaa vaan odotanko kuumeisesti,kun lentoni lähtee 3.9. Harmillista ,jos en näe vanhoja työkavereitani "minulle kuin veljiä, vaikka olin ainut naispuoleinen työntekijä" mutta omistajien perhe tuttava niin ei ollut mitään hätää, että jotain pahaa olisi päässyt sattumaan. Turkin alue on huom ! mielestäni lämmin, yllättävän hyvää tavaraa ja ei mitenkään liian kaukana. Se mitä useimpia yleensä ärsyttää on heidän väkipakollinen suomi tyttö tule tänne yms. Varsinkin suomi naiset ja varmasti muutkin, kun et katso silmiin etkä ota kuuleviin korviin ei siellä tyrkytetä. Jos vähääkään osaat Turkkia, lyöt parit sanat ei kiinnosta tai en osta turkiksi niin ei enään häiritä :) äkkiä sieltä vaan voit saada sitten kylä kauppaa aikaiseksi, ja alkavat kysymään osaatko puhut Turkkia enempikin yms. niin itse ainakin tuli saatua kavereille aikas halvalla huppareita :) kun olin heillä oppaana ja itseasiassa kaverit oli ihan mielissään. Se on paikka mikä kannattaa testata vaikka kuinka vastustaisi muslimi maita tai turkkilaisia miehiä...

      • Hauskaa lomaa

        Käykää päiväretkellä naapurisaarella kreikan puolella,sen vanhassa kaupungissa.Ihana,viihtyisä,tunnelmallinen ja aito


      • Lähtötelineissä
        Hauskaa lomaa kirjoitti:

        Käykää päiväretkellä naapurisaarella kreikan puolella,sen vanhassa kaupungissa.Ihana,viihtyisä,tunnelmallinen ja aito

        Landelaiset hei.Joko olette pakaneet,lomanne lähenee.Me lähdetään ensiviikonlopulla.Lämpöön.


      • lähösä mihinkeen
        Lähtötelineissä kirjoitti:

        Landelaiset hei.Joko olette pakaneet,lomanne lähenee.Me lähdetään ensiviikonlopulla.Lämpöön.

        Paskoo tiällä vuon talikolla toohotettaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe