Onko kuinka keskustassa, onko parkkipaikkoja yms..??? Mennään Etelä-Kreikkaan vuokra-autolla...kotiinpäin lento lähtee klo 15 joten aamupäivällä olis Ateenassa aikaa bongata kohde taikka kaksi. Vai onko Akropoliksen lähellä esim metroa, että pysäköi auton jonnekin kauemmas ja sitten metrolla itse kukkulan lähettyville..
Vastaukset 3
- 20v ateenassa asunut
ei missään nimessä autolla keskustaan. metro sininen linja nro 3 pysäkki ihan akropolin ja muittenkin arkeologisten paikkojen vieressä. parkkipaikkoja keskustassa ei ole kuin superkalliiseen hintaan ja kreikan liikenne sen verran kamalaa ettei kannata turistina lähteä seikkailemaan. metrolippu 1e ja voimassa 1,5h käy kaikkiin julkisiin sama lippu.myydään myös turistilippuja
- ateenalainen
Ei Ateenan keskustaan VOI ottaa autoa, se on mahdotonta. Kreikkalaisekin sita valttavat. Taksit toimii samoin bussit ja metro, myos kavella voi. Nopeampaa kuin autolla.
- Glifadastasinnetänne
Ja pöh! Ateenan liikenne on juuri parasta mitä voi olla, muistakaa vaan pitää kyynärpäät auton sisäpuolella ettei satu ohiajavien motoristien kypärät kolisemaan ja parasta jos oikeesti hahmottaa alla olevan auton linjat koska se "hesarin" paksuinen turvaväli on luokkaa nykyposti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510