Osaako joku sanoa, että mikä tekee CPI:stä noin paljon halvemman, kuin esim. aprilia...
tekniset tiedot CPI:stä http://www.moposport.fi/cpi/oliver.html
CPI Oliver
31
11910
Vastaukset
- joo...
Toi "mopo" on ihan paska kaveril on tommonen töötti ei toimi jalka ei toimi mikään ei toimi oikeen kunnol ei kiihdy mihinkään kulkee 55 ku on prikka pois. Täys fiasko koko romukasa.
ps: se on se laatu mikä maksaa.- pöösfä
vittu se sun kaveri on paska pitää sitä mopoo! jos se o nii paskana "joo...". ja vittu se o urpo ku o ottanu vaa prikan veke sillo se kiihtyvyys laskee jos ei oo kevyempiii rulli ;o sano sille ett: helvetin urpo!
sä oot fiasko - Cpi
Cpi on hyvä toimii hyvin eikä oo kallis.
Mulla on ollu nyt 6kk ja hyvin on pelannut mulla on piristyssarjan alkukäyrä kulkee 70km/h ja kiihtyy hyvin.
Jos haluat hyvän ja halvan skotterin niin osta cpi oliver sport!! Se EI ole fiasko - hiton cpi ku ei kiihdy eikä...
Cpi kirjoitti:
Mulla on ollu nyt 6kk ja hyvin on pelannut mulla on piristyssarjan alkukäyrä kulkee 70km/h ja kiihtyy hyvin.
Jos haluat hyvän ja halvan skotterin niin osta cpi oliver sport!! Se EI ole fiaskoMistä sellaisen sarjan saa ostaa et kiihtyis ja kulkis ainakin 55?
- ciae
hiton cpi ku ei kiihdy eikä... kirjoitti:
Mistä sellaisen sarjan saa ostaa et kiihtyis ja kulkis ainakin 55?
Eiköhän noita Mopo-Sportilta löydy. Itselläni olisi semmonen kysymys että kumpi tehoputki oisi parempi CPI Oliverlin vakiosylinterille? Stage6 Pro Repclica vai Technigas Next-r? Ja sitten että kannattaako ostaa kytkin Kundo Super Sport halkaisijaltaan 110mm? Ja vielä se että kuinka kevyet rullat noihin tehoputkiin? Voi vastata myös sähköpostiini. Kiitos:)
- CPIn tyytyväinen omistaja
Cpi kirjoitti:
Jos haluat hyvän ja halvan skotterin niin osta cpi oliver sport!! Se EI ole fiaskoMulla on toiminu CPI tosi hyvin, ainut mikä on niin ollu vikaa äänenvaimentimessa, mutta se nyt oli helppo korjata. Tää mun skootteri on jo viis vuotta vanha, eikä oo kyllä juurikaan täytyny korjailla, ja ihan hyvin kulkee.. ongelma on yleensä pidemmän päälle käyttäjässä, jokaisessa laitteessa..!
- makk473
nii niin mulla on cpi oliver ja prikka paikallaan niin näyttää mittarin mukaan 80km/h
- Lartsa
Olen itsekin katsellut kyseistä skodea...pitääpä harkita ostoa uudestaan...
- hmmm....
Ostin sitte itekki tollasen ja vakiona vauhtia 55kmh... jalka kieltämättä vähän tönkkö, mutta kyllä se pystyssä sillä pysyy... Töötti toimii ihan jees ja ylämäessä kiihtyy lähes yhtähyvin ku tasasella... toimituskuluineen hinta oli 1800€ ja kypärä kaupanpäälle, joten itse olen hintaan ja laatuun tyytyväinen... p.s. kaveri otti varin prikan pois ja kulkee 65-70
- Blueee
hmmm.... kirjoitti:
Ostin sitte itekki tollasen ja vakiona vauhtia 55kmh... jalka kieltämättä vähän tönkkö, mutta kyllä se pystyssä sillä pysyy... Töötti toimii ihan jees ja ylämäessä kiihtyy lähes yhtähyvin ku tasasella... toimituskuluineen hinta oli 1800€ ja kypärä kaupanpäälle, joten itse olen hintaan ja laatuun tyytyväinen... p.s. kaveri otti varin prikan pois ja kulkee 65-70
mulla on cpi mut on hussar 50..
en tiiä sitte paljonko niissä on eroo mut mun skootteri kulkee 65-70 ja töötti toimii mainiosti.. kerran meinas kaatuu ku jalka petti..
mun on vähän vaikee saada sitä sille "kaksois" jalalle joka pitää kyl tosi hyvin sit ku sen on saanu... katteet on siin mittariston kohalla vähän heikot... rämisee sairaasti kuopissa.. sil on ajettu 500km... sitte yhtään kosteeta niin digitaali kello tekee lakon... mäet menee hyvin :) miinusta on ku se tankki on niin pieni..
mut täähän on hussar.. mut ei kai hussarin ja oliverin laadussa pitäis olla eroja kun valmistajakin on sama... - Asfaltti soturi
Blueee kirjoitti:
mulla on cpi mut on hussar 50..
en tiiä sitte paljonko niissä on eroo mut mun skootteri kulkee 65-70 ja töötti toimii mainiosti.. kerran meinas kaatuu ku jalka petti..
mun on vähän vaikee saada sitä sille "kaksois" jalalle joka pitää kyl tosi hyvin sit ku sen on saanu... katteet on siin mittariston kohalla vähän heikot... rämisee sairaasti kuopissa.. sil on ajettu 500km... sitte yhtään kosteeta niin digitaali kello tekee lakon... mäet menee hyvin :) miinusta on ku se tankki on niin pieni..
mut täähän on hussar.. mut ei kai hussarin ja oliverin laadussa pitäis olla eroja kun valmistajakin on sama...Prikan poisto ei auta CPI:tä mitenkään!!! se vähentää tehoa ja ku se mittari näytää ett 55 ni se menee oikeesti 45 eli se kusettaa. kaikkien mopojen on pakko mennä sen verran ett niit sais myydä suomes:OOO.MOPO SAA MENNÄ VAA 45 PERKELE!! :@ Ja kyll ne lähtee sit jonku 'mittarin mukaa 75 (oikeesti 65) ku ostaa moposportist "piristys sarjan missä tulee uusii rullii, suutin ja alku käyrä...
ja jos haluu viel parempaa vauhtii ni sit vaa tilaa www.scooter-attack.com ist jonku teharin... esim. Technigas Next R on aika pro....
mutt Vit*u toi cpi on vammane merkki niis o kaikis sama mootori runko... hussaris ja oliveris maksaa vaan katteet... hussaris ki jotkut ital design katteet(neki iha baitattu gilera runnerist, ainaki etu kate).. ja mitennii pieni bensatankki?? iha normaali koko PRKL! mitä sä oot menny sitä virittää jos ett oo ees ajannu sitä sisään "blueee"?? ku sanoit ett sill o ajettu 500km vaa ja kulkee muka 65-70??? ja joo mullki pasekoilee toi digitaali kello...iha sama. kyll se lähtee piristys sarjallparemmi ku jotkut muut mopot misst o prikka veke.(esim slider muahahahahah...) - racing
Asfaltti soturi kirjoitti:
Prikan poisto ei auta CPI:tä mitenkään!!! se vähentää tehoa ja ku se mittari näytää ett 55 ni se menee oikeesti 45 eli se kusettaa. kaikkien mopojen on pakko mennä sen verran ett niit sais myydä suomes:OOO.MOPO SAA MENNÄ VAA 45 PERKELE!! :@ Ja kyll ne lähtee sit jonku 'mittarin mukaa 75 (oikeesti 65) ku ostaa moposportist "piristys sarjan missä tulee uusii rullii, suutin ja alku käyrä...
ja jos haluu viel parempaa vauhtii ni sit vaa tilaa www.scooter-attack.com ist jonku teharin... esim. Technigas Next R on aika pro....
mutt Vit*u toi cpi on vammane merkki niis o kaikis sama mootori runko... hussaris ja oliveris maksaa vaan katteet... hussaris ki jotkut ital design katteet(neki iha baitattu gilera runnerist, ainaki etu kate).. ja mitennii pieni bensatankki?? iha normaali koko PRKL! mitä sä oot menny sitä virittää jos ett oo ees ajannu sitä sisään "blueee"?? ku sanoit ett sill o ajettu 500km vaa ja kulkee muka 65-70??? ja joo mullki pasekoilee toi digitaali kello...iha sama. kyll se lähtee piristys sarjallparemmi ku jotkut muut mopot misst o prikka veke.(esim slider muahahahahah...)vitu nuija joisai skobei sisään ajo o vaa 500km ootko koskaa miettiny sitä vaik must tuntuu et sä oikee osaa miettii ku sä oot noi vitu daiju
- TNT
Asfaltti soturi kirjoitti:
Prikan poisto ei auta CPI:tä mitenkään!!! se vähentää tehoa ja ku se mittari näytää ett 55 ni se menee oikeesti 45 eli se kusettaa. kaikkien mopojen on pakko mennä sen verran ett niit sais myydä suomes:OOO.MOPO SAA MENNÄ VAA 45 PERKELE!! :@ Ja kyll ne lähtee sit jonku 'mittarin mukaa 75 (oikeesti 65) ku ostaa moposportist "piristys sarjan missä tulee uusii rullii, suutin ja alku käyrä...
mutt Vit*u toi cpi on vammane merkki niis o kaikis sama mootori runko... hussaris ja oliveris maksaa vaan katteet... hussaris ki jotkut ital design katteet(neki iha baitattu gilera runnerist, ainaki etu kate).. ja mitennii pieni bensatankki?? iha normaali koko PRKL! mitä sä oot menny sitä virittää jos ett oo ees ajannu sitä sisään "blueee"?? ku sanoit ett sill o ajettu 500km vaa ja kulkee muka 65-70??? ja joo mullki pasekoilee toi digitaali kello...iha sama. kyll se lähtee piristys sarjallparemmi ku jotkut muut mopot misst o prikka veke.(esim slider muahahahahah...)Voi luoja, että ihminen voi olla noin dille!!!
- morozz
TNT kirjoitti:
Voi luoja, että ihminen voi olla noin dille!!!
Juu tosiaan peruskoulu ilmeisesti kesken. Aika ihQ textii muutenki. aika daiju toi yks !!
- CPI
morozz kirjoitti:
Juu tosiaan peruskoulu ilmeisesti kesken. Aika ihQ textii muutenki. aika daiju toi yks !!
Pelaa ku junanvessa, aina käynnistyy (paitsi jos oot säätäny kaasarin päi v*tä)
Jos haluaa sen kiihtyyn kunnolla nii pistäkää piristyssarjaa kiinni,ja kyllä muutes kiihtyy ja ei hyydy mäkeen
Ainuut huonot puolet on että toi töötti tosiaa reistaa sekä mittariston digitaalikellon kohalle voi kondensoitua vettä - KIVA SKODE
CPI kirjoitti:
Pelaa ku junanvessa, aina käynnistyy (paitsi jos oot säätäny kaasarin päi v*tä)
Jos haluaa sen kiihtyyn kunnolla nii pistäkää piristyssarjaa kiinni,ja kyllä muutes kiihtyy ja ei hyydy mäkeen
Ainuut huonot puolet on että toi töötti tosiaa reistaa sekä mittariston digitaalikellon kohalle voi kondensoitua vettämistä sais halvalla toho cpihin etukatteet (MUSTAT) ei ollu mc-scatterilla viimeksi...
ajanu 14000km ja mitää vikoja ollu (kolari kerra ajettu nii ei enää kateita) - 123w25346
KIVA SKODE kirjoitti:
mistä sais halvalla toho cpihin etukatteet (MUSTAT) ei ollu mc-scatterilla viimeksi...
ajanu 14000km ja mitää vikoja ollu (kolari kerra ajettu nii ei enää kateita)Vitun tyhmät :D:D:d::D:D:D Mullaha oli CPI oliver ja kulki 65 vakiona. Että haistakaa vittu
- 0078
morozz kirjoitti:
Ehkä on vielä peruskoulu kesken jos kerta skootterista kyselee
- MANKI FOR LIFE!!!!
0078 kirjoitti:
CPI Oliveri kuulostaa niin hintiltä, etää ei tommosta paskaa kannata ostaa.. Syitä on monia.
- Ruma
- Vitun tyhmä nimi: Siis mul on CPI oliver!!!! - Vittu mikä paska...
- ruma!
- ei kulje eikä kiihdy
- CPI
- Taiwanin romu
- Hajoaa
- Varaosii huonosti
- Tätä listaa voi jatkaa loputtomiin...
Ostakaa manki siis AITO MANKI ei mikää kiinan paska.... - MANKI FOR LIFE!!!!!!
0078 kirjoitti:
CPI Oliveri kuulostaa niin hintiltä, etää ei tommosta paskaa kannata ostaa.. Syitä on monia.
- ruma!
- ei kulje eikä kiihdy
- CPI
- Taiwanin romu
- Hajoaa
- Varaosii huonosti
Ostakaa manki siis AITO MANKI ei mikää kiinan paska.... - MANKI FOR LIFE
MANKI FOR LIFE!!!! kirjoitti:
- Ruma
- ruma!
- ei kulje eikä kiihdy
- CPI
- Taiwanin romu
- Hajoaa
- Varaosii huonosti
Ostakaa manki siis AITO MANKI ei mikää kiinan paska....CPI Oliveri kuulostaa niin hintiltä, etää ei tommosta paskaa kannata ostaa.. Syitä on monia.
- Ruma
- ruma!
- ei kulje eikä kiihdy
- CPI
- Taiwanin romu
- Hajoaa
- Varaosii huonosti
Ostakaa manki siis AITO MANKI ei mikää kiinan paska.... - rtrtyerujrierywe5
MANKI FOR LIFE!!!!!! kirjoitti:
- ruma!
- ei kulje eikä kiihdy
- CPI
- Taiwanin romu
- Hajoaa
- Varaosii huonosti
Ostakaa manki siis AITO MANKI ei mikää kiinan paska....Siis yksi asia mikä sinulla vaikuttaa mopon ostopäätökseen on nimi?
Voi vittu, olet kyllä aika harvinaisen tyhmä! - mulle OLIVER
rtrtyerujrierywe5 kirjoitti:
Siis yksi asia mikä sinulla vaikuttaa mopon ostopäätökseen on nimi?
Voi vittu, olet kyllä aika harvinaisen tyhmä!Kuulostaako muka joku Monkey tai PV paremmalta ku oliver! hahahh kuka nyt ei ostais oliverii....
- Mietis uudestaan
mulle OLIVER kirjoitti:
Kuulostaako muka joku Monkey tai PV paremmalta ku oliver! hahahh kuka nyt ei ostais oliverii....
Itselläni on Cpi ja olen oikein tyytyväinen, lähtee aina käyntiin, kulkee ja kiihtyy hyvin. (opetelkaa säätämään mopot oikein esim. kaasutin). Toiseksi, kaverillani on ns. merkki mopo, Aprilia tietenkin, ei lähe käyntiin ennen kun on startannut akun kahdesti tyhjäksi, kansi vuotaa, yms kivaa.
Huomasin kun luin tätäkin, että aikas paljon on liikkeellä näitä 9. lk "isoja poikia" jolle iskä on ostanut derbin ja joka on joka toinen maanatai huollossa.
- ei nimeä aaaaaaaaaaa
ite ostin ton cpi oliverin nyt pari päivää sitten. ei oo mitään vikaa lähtee ykösellä aina vakka on kylmä moottori. katteet on ehkä paskana mut tärkeintähän on että pääsee paikasta a poikkaan b .
- eka skode
mulla menee viisari yli mph merkin. eli varmaan joku 95 kmh mittarin mukaan.
oon ihan tyytyväinen,, sais ehkä kiihtyy vähän paremmin. - Cpi kuski
merkki :p
- egthsjds
mulla on cpi olvier ja on stage 6 pro replica kiinni ja on prikka otettu pois yms. ja kulkee 70-80 et haistakaa ***** !
- BUHAHHAA
Hyvä, etten putoa penkiltä kun nauran niin paljon lukiessani näitä juttuja. Puolet teksteistä on jotain tämmösii: "sinäkö vitun runkkari paskiainen painu vittuun saatanan homo jumalauta mitä helvettii sinä väität että ei kulje vittu 120 Km/h??
- samaamieltä
no aijaa!
- kek45
no ******* ja **** niin ja ***** sit *Ä*ÄÄ huoh :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835