Älkää vaan ostako mitään BikeTeamista!! Ne möivät meille rikkinäisen mopon, ja nyt sitä ei sitten kuulemma enää korjata , koska ´itse rikoimme sen´. Tosiasiassa se oli rikki jo 10min päästä kun kaupasta lähettiin. Se kyllä ´korjattiin´ mutta nyt ei lähe ees käyntiin. Ne ei suostu hakemaankaan sitä mopoo vaan meidän pitää itse viedä se sinne. Palvelu ei myöskään pelaa kun saa kokopäivän soittaa sinne ja kukaan ei vastaa. Ja huolto on vielä toisessa liikkessä eikä se toinen liike suostu yhteistyöhön... Toivottavasti joku tajusi jotain tästä...
Älkää ostako BikeTeamista!
2
969
Vastaukset
- viidessä minuutissa
joillaki ei kestä mikää!
- better luck next
On hyvä käydä koeajamassa pyörä ennen kaupan päättämistä. Mielellään vähintään puoli tuntia ja kunnon
vauhtia ainakin osan matkaa. Näkee samalla, että kone kiihtyy kakistelematta ja muutenkin jarrut ja
vaihteet on ok.
Jälkikäteen on vaikea purkaa kauppaa, kun on pyörän kerran valinnut huolellisen tutkimisen jälkeen.
Tässä tapauksessa kannattaa viedä pyörä takaisin liikkeeseen ja vaatia vaihtoa toiseen laitteeseen.
Näin myyjä joutuu pakosta hyvittämään pommista sen mitä olet maksanut.
Jos lähdet mukaan korjauskierteeseen, joudut usein maksamaan itse ainakin osan korjauksesta.
Pyörän on jo syntynyt katkera vihasuhde, etkä halua enää muutenkaan nähdä sitä pihassasi.
Eikun vaihtoon koko paska! Tarkista, ensin nettisivujen kautta liikkeen valikoima ja vertaa
hintatasoa muihin liikkeisiin, ettet maksa liikaa välirahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108