Älkää ostako BikeTeamista!

PettynytMursu

Älkää vaan ostako mitään BikeTeamista!! Ne möivät meille rikkinäisen mopon, ja nyt sitä ei sitten kuulemma enää korjata , koska ´itse rikoimme sen´. Tosiasiassa se oli rikki jo 10min päästä kun kaupasta lähettiin. Se kyllä ´korjattiin´ mutta nyt ei lähe ees käyntiin. Ne ei suostu hakemaankaan sitä mopoo vaan meidän pitää itse viedä se sinne. Palvelu ei myöskään pelaa kun saa kokopäivän soittaa sinne ja kukaan ei vastaa. Ja huolto on vielä toisessa liikkessä eikä se toinen liike suostu yhteistyöhön... Toivottavasti joku tajusi jotain tästä...

2

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viidessä minuutissa

joillaki ei kestä mikää!

• better luck next

On hyvä käydä koeajamassa pyörä ennen kaupan päättämistä. Mielellään vähintään puoli tuntia ja kunnon
      vauhtia ainakin osan matkaa. Näkee samalla, että kone kiihtyy kakistelematta ja muutenkin jarrut ja
      vaihteet on ok.
      Jälkikäteen on vaikea purkaa kauppaa, kun on pyörän kerran valinnut huolellisen tutkimisen jälkeen.
      Tässä tapauksessa kannattaa viedä pyörä takaisin liikkeeseen ja vaatia vaihtoa toiseen laitteeseen.
      Näin myyjä joutuu pakosta hyvittämään pommista sen mitä olet maksanut.
      Jos lähdet mukaan korjauskierteeseen, joudut usein maksamaan itse ainakin osan korjauksesta.
      Pyörän on jo syntynyt katkera vihasuhde, etkä halua enää muutenkaan nähdä sitä pihassasi.
      Eikun vaihtoon koko paska! Tarkista, ensin nettisivujen kautta liikkeen valikoima ja vertaa
      hintatasoa muihin liikkeisiin, ettet maksa liikaa välirahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2176
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      100
      1567
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      80
      1285
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1044
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1024
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      932
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe