Moi!
Kiinnostaisi tietää mitä muut ovat saaneet palkaksi kyseisestä työstä? Itselläni on ollut n.10e/h..nyt tarjottiin 10-11,50e/h riippuen oletko vastuuohjaaja vai ohjaaja. Onko tietoa onko jossakin saanut tuotakin parempaa? koulutus ja kokemusta on. Ja tiedän että tuotakin huonommin maksetaan.. kiinnostaisikin tuo maksimimäärä..
ja tottakai ottaen huomioon työn muut olosuhteet, lapsimäärät ym.
iltapv.kerhon ohjaajan palkka??
9
8501
Vastaukset
- uhij
mä teen tota hommaa. oon koulunkäyntiohjaajana erityiskoulussa ja lisäksi iltapäiväkerhossa ohjaajana (en vastuuohjaaja). mun palkka on noin 10euroa tai jopa vähän allekin. meillä vastuuohjaaja saa n. 100euroa enemmän palkkaa kuin tavis-ohjaaja. koulutuksella ei merkitystä mutta siihenkin tulosas onneksi muutosta..
- ipohjaaja
Meillä on iso kerho ja tavis ohjaajana palkkani on 1400€. Työaika 6h ja on koulutus.
Minua kiinnostaisi tietää, että paljon on vastaavan ohjaajan palkka ja paljon voin vaatia, kun kyseessä iso vastuu. Mistään ei löydy oikein tietoa palkoista. - ohjaajaaaaaa
ipohjaaja kirjoitti:
Meillä on iso kerho ja tavis ohjaajana palkkani on 1400€. Työaika 6h ja on koulutus.
Minua kiinnostaisi tietää, että paljon on vastaavan ohjaajan palkka ja paljon voin vaatia, kun kyseessä iso vastuu. Mistään ei löydy oikein tietoa palkoista.Sähän saat hyvin palkkaa! ollessani lastenhoitajana juuri puoli vuotta ryhmässä jossa paljon erityislapsia, 6h/pv sain palkaksi 1330e/kk, tuntipalkka n.10e. ja kyseessä yks.sos.alan tes.
Aikaisemmin ollessani vastuuohjaajana palkkani oli 1100e/kk,5h/pv eli 10e/h. Ja työtehtävinäni olivat siis kaikki, ihan kaikki ipk hommat tiskauksesta laskutukseen ja uuden ohjaajan perehdytykseen.
Hakiessani kka:n työhön tuntipalkkani olisi ollut n.9,60e. Palkka on yksi syy miksi haen mielummin ip-ohjaajan kuin kka:n työtä.
Nyt vastuuohjaajana 5h/pv saan palkaksi 1250e/kk ja koulutus ja kokemusta on. Eli tuntipalkkani on 11,40 jos oikeen sen olen laskenut.
Mielestäni tästä työstä maksetaan kuitenkin hyvin, verrattuna esim.kaupan alan tes:iin ja tietenkin vastuu on suuri ja siitä pitääkin maksaa! - Mie vain :)
ohjaajaaaaaa kirjoitti:
Sähän saat hyvin palkkaa! ollessani lastenhoitajana juuri puoli vuotta ryhmässä jossa paljon erityislapsia, 6h/pv sain palkaksi 1330e/kk, tuntipalkka n.10e. ja kyseessä yks.sos.alan tes.
Aikaisemmin ollessani vastuuohjaajana palkkani oli 1100e/kk,5h/pv eli 10e/h. Ja työtehtävinäni olivat siis kaikki, ihan kaikki ipk hommat tiskauksesta laskutukseen ja uuden ohjaajan perehdytykseen.
Hakiessani kka:n työhön tuntipalkkani olisi ollut n.9,60e. Palkka on yksi syy miksi haen mielummin ip-ohjaajan kuin kka:n työtä.
Nyt vastuuohjaajana 5h/pv saan palkaksi 1250e/kk ja koulutus ja kokemusta on. Eli tuntipalkkani on 11,40 jos oikeen sen olen laskenut.
Mielestäni tästä työstä maksetaan kuitenkin hyvin, verrattuna esim.kaupan alan tes:iin ja tietenkin vastuu on suuri ja siitä pitääkin maksaa!Olen "vanhanaikainen" lastenhoitaja koulutukseltani ja teen päivittäin kka.n tehtäviä sekä toimin ip.toiminnan ohjaajana.
Peruspalkkani on 1784/kk. Tuntipalkkaa en ole laskenut.
Ihan oon tyytyväinen.. Tietty ainahan voisi enemmän saada.. ;) - iltistäti
Mie vain :) kirjoitti:
Olen "vanhanaikainen" lastenhoitaja koulutukseltani ja teen päivittäin kka.n tehtäviä sekä toimin ip.toiminnan ohjaajana.
Peruspalkkani on 1784/kk. Tuntipalkkaa en ole laskenut.
Ihan oon tyytyväinen.. Tietty ainahan voisi enemmän saada.. ;)...joten kk-palkka ei kerro täyttä totuutta! Vaikka kk-palkkasi olisi hyvänkin kuuloinen 1800e/kk, niin osa-aikaisesti ei käteen jää kuin n.reilut 1000e.
Iltisoohjaajilla ei useinkaan ole täyttä työaikaa, jos ei ole mahdollista tehdä kka.n hommia. Taikka pääasiassa kka.n työnkuva ja lisäksi ip-hoitoa tai iltistä, riippuu vähän paikasta. Eiköhän ne työsuhteet useimmiten ole 25h/vko, 30h/vko tai 35h/vko.
Itselläni kk-palkasta tuntimäärän mukaan laskettuna tuntipalkkani on n.11,5e erityislasten ryhmässä. - Mie vain :)
iltistäti kirjoitti:
...joten kk-palkka ei kerro täyttä totuutta! Vaikka kk-palkkasi olisi hyvänkin kuuloinen 1800e/kk, niin osa-aikaisesti ei käteen jää kuin n.reilut 1000e.
Iltisoohjaajilla ei useinkaan ole täyttä työaikaa, jos ei ole mahdollista tehdä kka.n hommia. Taikka pääasiassa kka.n työnkuva ja lisäksi ip-hoitoa tai iltistä, riippuu vähän paikasta. Eiköhän ne työsuhteet useimmiten ole 25h/vko, 30h/vko tai 35h/vko.
Itselläni kk-palkasta tuntimäärän mukaan laskettuna tuntipalkkani on n.11,5e erityislasten ryhmässä.Mie oon kokopäiväinen ja saan ikälisänkin. että todellinen kk.palkka on oikeastaan n.60€ enempi.
Tietty on paikkoja paljon, joissa työaika on osapäiväistä..mikä ei tietty ole mukavaa.
Terkkuja kuiten kaikille ip.ohjaajille ja toivotaan, että alan arvostus kasvaisi ja palkatkin olisi kaikilla kohillaan! - kielolier0
Mie vain :) kirjoitti:
Mie oon kokopäiväinen ja saan ikälisänkin. että todellinen kk.palkka on oikeastaan n.60€ enempi.
Tietty on paikkoja paljon, joissa työaika on osapäiväistä..mikä ei tietty ole mukavaa.
Terkkuja kuiten kaikille ip.ohjaajille ja toivotaan, että alan arvostus kasvaisi ja palkatkin olisi kaikilla kohillaan!Täällä kans yks osa-aikainen ip-ohjaaja, jolla koulutusta löytyy.Työaika 5h pvä eli 25h/vko.Palkasta jää käteen vain noin 880e kk lisäksi saan n. vajaan satasen soviteltua ansiosidonnaista. Mutta asiaan...miksi me ohjaajat ei jotenkin järjestäydytä ja vaadita lisää palkkaa? Varsinkin nyt kun pätevyysvaatimukset tuli viime syksynä, niin kyllähän sen pitäis palkassa näkyä.Työssä on myös suuri vastuu, varsinkin kun erityislapsia löytyy varmaan aika monen ryhmästä.Ehdotuksia minne vois ottaa yhteyttä asian tiimoilta ?Opetusministeriöön, omaan liittoon vai minne?Miks me naiset aina tyydytään liian vähään, varmaan jos miehiä olis enemmän meidän ammatissa, niin olisivat jo nostaneet äläkän ja enemmän liksaa.
- we
..onko pelkästään ip-kerho, jota ohjaa. Se ei täytä kokopäivätyön työaikaa, vaan on 5-6 tuntia päivässä. Silloin palkka on sen mukainen, usein tuntipalkka. Jos on esim.seurakunnan lastenohjaajana, ni siihen kuuluu usein päiväkerhot ja iltapäiväkerhot ohjaukseen, jolloin palkka on lastenohjaajan palkka, joka on enemmän, kuin ip-kerho-ohjaajan palkkaus.
- palkat-kohdilleen
Moi, olen ip-vastuuohjaaja ja palkka on n. 11.60/h, on koulutus ja mielestäni aivan liian pieni palkka suhteessa vastuun määrään. Useita kymmeniä lapsia ja heidän vanhempansa , esimiestehtävät usealle työntekijälle, opsikelijoiden koulutus, toiminnan suunnittelu, vastuu kaikesta. Lisäksi työ on osa-aikainen vaikka vie kaiken energiani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan824206Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303191- 1672566
- 141925
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862