64-bittinen 1gb koneeseen

Nichya

Anteeksi tyhmä otsikko.

Elikä homma menee näin. Kone tukee 64-bittistä käyttistä ja ajattelin, että miksi ei käyttää sitä mitä kone tukee. Ongelma on kuitenkin nyt se, että koneessa on tällä hetkellä 1GB muistia.

Nyt pähkäilen että kumman netinstall levyn lataan 32 vai 64 bittisen.

Muistia aion hommata lisää tässä, kunhan rahaa saa.

Jos lataan ja asennan tuon 64 bittisen nytten, niin onko siitä mitään suurta haittaa? Kaikki ohjelmat mitä käytän on valmiina Debianin omista virallisista lähteistä, joten siihen ei pitäis tyssätä.

3

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nichya

      silloin kun tarttis jotain tietoa, niin ainakaan Debianiin ei saa mitää apua saman vuorokauden puolella. Suosittu distro, mutta käyttäjäkunta on kuitenkin niin kuollutta kuin saharassa kalaparhvi.

      • Alkuperäinen viesti

        >>Nichya 3.8.2010 20:34

        nyt

        >>3.8.2010 22:57

        Ehkä et huomannut mutta vuorokausi ei ehtinyt edes vaihtua, tarkrmmin katsoen aikaa kului reilut pari tuntia ja sinä jo haukut debianistit kuolleiksi kaloiksi? Kannattaa myös lukea ihan sieltä debianin sivuilta koneen vaatimukset siitä mikä asentuu mihinkin ja miten, miksi muiden pitäisi selvittää sinulle riittääkö muistisi tms. Tuolla kokemuksella luulisi jo vähän olevan omatoimisuutta, tietoa ja taitoa. Itse käytän 32-bittistä koska se toimii takuuvarmasti mutta jos käytät vain paketinhallinnan softaa niin varmasti toimii mikäli koneesi täyttää vaatimukset.

        Minä en ainakaan aio katsoa täyttyykö vaatimukset joten selvitä se itse. Vai tulenko vaihtamaan vaipat samaan hintaan?

        En olisi puhunut vaipoista jos sinä et olisi puhunut kuolleista kaloista ;)


      • exergy kirjoitti:

        Alkuperäinen viesti

        >>Nichya 3.8.2010 20:34

        nyt

        >>3.8.2010 22:57

        Ehkä et huomannut mutta vuorokausi ei ehtinyt edes vaihtua, tarkrmmin katsoen aikaa kului reilut pari tuntia ja sinä jo haukut debianistit kuolleiksi kaloiksi? Kannattaa myös lukea ihan sieltä debianin sivuilta koneen vaatimukset siitä mikä asentuu mihinkin ja miten, miksi muiden pitäisi selvittää sinulle riittääkö muistisi tms. Tuolla kokemuksella luulisi jo vähän olevan omatoimisuutta, tietoa ja taitoa. Itse käytän 32-bittistä koska se toimii takuuvarmasti mutta jos käytät vain paketinhallinnan softaa niin varmasti toimii mikäli koneesi täyttää vaatimukset.

        Minä en ainakaan aio katsoa täyttyykö vaatimukset joten selvitä se itse. Vai tulenko vaihtamaan vaipat samaan hintaan?

        En olisi puhunut vaipoista jos sinä et olisi puhunut kuolleista kaloista ;)

        Avoin koodi, tiedon jakaminen yms. ei tarkoita sitä että kaikki muut voi haukkua miten huvittaa. Itse asiassa tämän tyyppisissä vapaaehtoisissa löyhissä ryhmissä tavat ovat hyvinkin tärkeitä ja jos alkaa keulimaan niin näpeille tulee että ropisee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe