Gran Canaria, Amadores vai Fuerteventura, Corralejo?

Pikaisesti kiitos :)

Lapsiperheelle lokakuun lopussa?

Kumpi on paikkana kivempi?
Kummassa paremmat säät yleensä?

Entä kokemusta Aurinkomatkojen kolmen auringon hotelleista verrattuna esim. Finnmatkojen vastaaviin?

6

1144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos rannalle halajaa

Itse sanoisin, että Fuerteventura on parempi, ainakin paikkana. Amadores/Puerto Rico on oikeastaan
      vain yksi hiekkaranta, joka on suht. täysi. FV:lla on sitten rantaa vaikka millä mitalla.

FV:lla harkitsisin Jandian päätä saaresta (paremmat rannat kuin Corraleijossa, hotellit kävelymatkan päässä rannasta jne). Ostoksien tms. suhteen mielestäni Jandia/Moro Jable ja Corraleijo ovat yhtä hyviä (tai huonoja). Tosin Corraleijossa on sitten vesipuistoa yms., mutta eläinpuisto on taasen Jandiaa lähempänä...

Kannattaa lisäksi ainakin tsekata vaihtoehto, jossa buukkaa lennot (vaikkapa AMatkojen kautta Finnairille)
      ja hotellin erikseen. Samaankin hotelliin voi päästä tuntuvasti halvemmalla.

• 3 lasta ja vanhemat

Onko tietoa tuosta säästä?

Olen jostain joskus lukenut, että Fuerteventura olisi tuulisempi eli onkohan siellä sitten jo viileää lokakuun lopulla?

Ostokset eivät meitä juuri kiinnosta eikä varsinaisesti rantaelämäkään. Otamme sellaisen hotellin, jossa on hyvät altaat. Hyvät ruokapaikat sen sijaan kiinnostavat ja yleinen tunnelma iltaisin.

Täytyykin katsoa tuota hotellin varaamista erikseen.

• vilperi57
        3 lasta ja vanhemat kirjoitti:

Olen jostain joskus lukenut, että Fuerteventura olisi tuulisempi eli onkohan siellä sitten jo viileää lokakuun lopulla?

Ostokset eivät meitä juuri kiinnosta eikä varsinaisesti rantaelämäkään. Otamme sellaisen hotellin, jossa on hyvät altaat. Hyvät ruokapaikat sen sijaan kiinnostavat ja yleinen tunnelma iltaisin.

löytyy ainakin Rico-Amadoresin kulmilta mutta mäkiä sitten riittää tallattavaksi asti; joten käy samalla kuntoilulomasta. :)
        Amadoresin ravintolatarjonnasta ei ole muuta kokemusta kuin uimarannalta, mutta nälkä lähtee sielläkin turistihinnoilla. Sen sijaan saaren paras uimaranta lapsien kannalta; suojaisa laguuni ja matalaa kohtuullisen pitkälle.
        Noilta kulmilta löydät kuvallisia kertomuksia tuolta:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewforum.php?f=16

• hopp12
        vilperi57 kirjoitti:

löytyy ainakin Rico-Amadoresin kulmilta mutta mäkiä sitten riittää tallattavaksi asti; joten käy samalla kuntoilulomasta. :)
        Amadoresin ravintolatarjonnasta ei ole muuta kokemusta kuin uimarannalta, mutta nälkä lähtee sielläkin turistihinnoilla. Sen sijaan saaren paras uimaranta lapsien kannalta; suojaisa laguuni ja matalaa kohtuullisen pitkälle.
        Noilta kulmilta löydät kuvallisia kertomuksia tuolta:
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewforum.php?f=16

Amadores/Puerto Rico on niitä paikkoja joissa on eniten aurinkoista ilmaa. Ehdottaisin teille hotellia Riu Vistamar jossa on hienot altaat ja tosi hyvä all-inclusive. Hotellin ilmainen (siisti) bussi ajaa Amadores rannalle ainakin kerran tunnissa ja jos ei aina halua rannalla olla niin voi tehdä kävelyretken Puerto Ricoon rantatiellä. Matka on n 2 km ja maisemat ovat hienot. Puertosta otta sitten taxin takaisin hotellin ja se maksaa n 3€.

• ruokaa Quantanamo
        3 lasta ja vanhemat kirjoitti:

Amadoresista n. 1km poispäin Puerto Ricosta oli ainakin muutamia
        vuosia sitten todella mainio ravintola, nimi oli jotain Quantanamo tms.
        Ulkoapäin ei kovin häävin näköinen, mutta ruoka ja tunnelma mainio.

• Colina Mar

Amadores on melko uusi siisti varma aurinkopaikka Puerto Ricon kainalossa Kannattaa mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59