Värilaser värikasettien hinta

ekonomi

Ostaako joku alle 200 euron värilaseriin väriaineita? Ostin reilu vuosi sitten Samsung CLP-315 värilasertulostimen ja maksoin siitä noin 170 euroa. Piti nyt viedä se takuukorjaukseen (takuu 24 kk) ja kävi ilmi, että olin tulostanut vajaa 900 sivua. Nyt on väriaineet vähissä ja pitäisi ostaa uusia värikasetteja.

Mutta mutta: 1000 sivun värikasetti maksaa 50 euroa ja 1500 sivun musta kasetti 50 euroa. Näitä värikasetteja tarvitaan neljä, koska ne ovat kaikki nyt loppu.

Miksi ostaisin 200 eurolla uudet värikasetit, joilla tulostan 1000 sivua, jos olen saanut vastaavan suuruiset värikasetit ja uuden tulostimen hintaan 170 euroa? Miksi siis en vaan heittäisi tulostinta roskiin ja osta uutta? Näin nimittäin meinaan tehdä, vaikka se hölmöläisen hommalta tuntuukin, mutta tykkään rahasta.

2

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ftWuwBVkSl

      Tämä on sitä nykysuuntausta. Samaa kuin mustesuihkupuolellakin. Kirjoitin myydään halvalla vajailla värikaseteilla. Sitten tulos tehdään myymällä kalliita värejä. CLP-315 on suunniteltu siten ettei siinä pysty käyttämään kuin alkuperäisiä värikasetteja. Kalliimmissa malleissa kuten CLP-350 (onkohan vielä myynnissä?) voi käyttää vapaasti tarvikekasetteja tai täyttää itse irtojauheilla.

      Tulostinta ostaessa onkin syytä tarkistaa mitä värit maksavat. Kalliimpi hankintahinta voi tulla nopeastikin takaisin halvempina väreinä.

      • ftWuwBVkSl

        Tuli painovirhe. Piti olla CLP-550. CLP-350 kasetti sisältää laskuripiirin, joka pitää vaihtaa irtoväriä käytettäessä. Mikä tietysti lisää hintaa ja aiheuttaa ylimääräistä vaivaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe