Menossa elokuun lopussa Budapestiin golfaamaan. Käydään kolmella kentällä ja 9 kaveria. Asutaan Budan keskustassa ja tarvittaisiin kuljetukset lentokenttä-Budapest ja sitten kolmena päivänä Budapest-Golf-kenttä-Budapest -kuljetukset. Onko kenelläkään tietoa/kokemuksia yrityksistä, jotka vuokraavat sekä minibussin että kuljettajan? Yhteen autoon pitäisi siis mahtua 9 kaveria ja matkatavarat golf bägit. Hinnat ja mahdolliset puh.nrot/webbi-linkit otetaan mielellään vastaan.
Minibussi ?
colpo
1
663
Vastaukset
- budassa bussilla
Vastaankin itse. Täältä löysin auton ja kuskin, jos joku joskus tarvitsee: http://www.budapesttransfer.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063