Koulun aloittava poikamme haluaisi aloittaa jääkiekon pelaamisen seurassa.
Katselin seuran maksut kaudelta jotka ovat 700€ elo-huhtikuu. Minne tälläinen rahakasa oikein uppoaa?
Saisinko muiden lajien kauden hinta tietoja?
Hinnoista
3
325
Vastaukset
- ;) ;)
Judo, koko vuosi 130€. Harkat syyskuulta toukokuun loppuun 3-4 kertaa viikossa.
Kesällä parit harjoitukset rantalentistä ja jalkapalloa samalla sakilla. (samaan vuosimaksuun) - Cloetta..
Tuota luokkaa ne kustannukset tahtovat olla olipa laji mikä tahansa. Siis silloin jos tarvitaan erillinen tila harrastukselle ja ohjausta. Meidän tytär on tanssinut pienestä pitäen. Nykyään lukukausimaksu on 220 eli elo-huhtikuu olisi 440 ja siihen päälle varusteet mm. treenivaatteet, kärkitossut muut tossut jne. eli arvioisin kokonaiskustannuksiksi kahdesta lukukaudesta juuri tuon 700. Tyttärellä on hyvä kunto, paljon samanoloisia kavereita, mielekästä tekemistä, esiintymisiä ja muuta oheistoimintaa eli mielelläni tuon summan maksan; on sen väärti!
- ...
Ainakin pääkaupunkiseudulla monilla suurilla seuroilla on jääkiekkokoulut, joiden hinnat on varmasti pienemmät. Kannattaa varmaan mennä ensin luistelukouluun, niin voi katsoa säilyykö innostus. Jos lapsi on kiinnostunut jääkiekosta, niin on ehkä hassua yrittää tyrkyttää jotain muuta lajia. Kaikki harrastukset kuitenkin maksavat, joten yritä etsiä halvempaa ratkaisua. Sitäpaitsi 700 € ei ole mielestäni mikään kohtuuton summa koko kaudesta, sehän on alle satasen kuussa! Esim. lapsilisän käyttäminen harrastukseen on aika hyvä vaihtoehto.
Kyselit muiden lajien hintatietoja. Taitoluistelussa kausimaksut voivat kilparyhmissä kohota useisiin tuhansiin euroihin vuodessa, mutta esim luistelukouluun pääsee noin sadalla eurolla/lukukausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039